Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
outlaw

 postitati 16.12.16 06:31
Pane vahepeal pilti kah, siis on huvitavam jälgida ;)
jankul

 postitati 15.12.16 15:47
Tänaseks siis läbitud 56000 km.
Käisin teist korda vahetamas esiukses kõlarit mis külmaga hakkas plärisema. Vahetus tehti garantii korras.
Autoga olen rahul.
urmas66

 postitati 23.11.15 21:29
Info autos, Volvo pool, regullitakse kõigil XC90-tel kokkujooks nii,et rehvid kuluvad ebanormaalselt kiiresti ja auto ei taha kõige paremini kruusasel teel püsida.Tehakse seda tehase prameetritele vastavalt.Mina ,aga sain oma eelmise auto õigesti jooksma ja ka palju vähem rehvi kulutama Margus Muraka juures Pro Rehvis.Neil oli kunagi olnud sama jama ühe tuttava autoga ja nad leidsid tehase prameetritest natuke erineva seade,millega rehvid kulusid vähem ja auto hakkas ka lahtisel kruusal palju paremini teel püsima.Lisaks vähenes ka kütusekulu.
Enrico

 postitati 23.11.15 15:11
Minu tuttav rallimees teadis rääkida, et selline ebaühtlane kulumine on otseses seoses sõidustiiliga ja igapäeva sõitudega.
Kui ikka iga päev ühes ja samas kurvis itsi antakse, siis just seepoolne vedava ratta rehvi külg kõige rohkem vatti saabki ja kulub selle võrra rohkem kui muud "vaiksemad küljed".
1mre

 postitati 23.11.15 14:18
Väga imelik, üks hetk kuluvad esisilla rehvide välisääred, teine hetk siseääred. Mu eelmisel masinal, 2007 A6 3.0TDi quattrol oli häda, et sõi konstantselt eesmiste rehvide sisemisi ääri. Sai tehtud sillastende ja reguleeritud, kasu polnud. See probleem kahjuks ei lahenenudki, lõpuks müüsin masina maha.
jankul

 postitati 23.11.15 12:52
tänaseks siis kogunenud 27000 km

Vastus Tarbijakaitse ametist:
Edastame Teile kaupleja vastuse ja oma seisukoha antud asjas.
Meie käsutuses oleva informatsiooni baasil saame tõdeda, et mõlemad osapooled tõdevad ebaõiget kulumist ning jõuavad järelduseni, et viga on seadistuses. Ja et osapooled on erinevatel seisukohtadel põhjuste osas, siis tarbijakaitseameti poolelt vaadatuna peame nentima, et tõendusi silla vale seadistuse tekkepõhjustele ei ole. Ka puuduvad tagantjärele igasugused võimalused tõendada kas ühte või teist tekkepõhjust või algsituatsiooni. Tarbijakaitseametil puuduvad tehnilised vahendid ning oskusteave taoliste uurimuste tegemiseks.
Tõenduste puudumise tõttu lõpetame antud kaebuse menetlemise.

Enne Talverehvide paigaldamist 20/11/15 sai tehtud sillastend mis oli ok. Rehvide vahetusel aga selgus tõsiasi, et esisilla rehvid olid seest poolt rämedalt kulunud. Pöördusin siis uuesti Mollerisse, et selgust saada miks rehvid kuluvad ebaühtlaselt.

Küsiks siis, et kas kellelgi on sama probleemi rehvide ebaühtlase kulumise kohta?
stefan

 postitati 17.07.15 15:28
Eeldades, et talverehvid olid kevadeks ühtlaselt kulunud, siis selle järgi võiks arvata et pigem kevadel põrutasid kuskil sillad paigast ja nüüd on see puhtalt teeninduse vastutulek tasuta regulli osas.
Vahel esineb teatud rehvimudelite ja auto mudeliversioonide kombinatsioone, kus TÄIESTI KORRAS ja paigas veermiku/sildade korral sööb ikka rämedalt rehviääri. Sellistel juhtumitel on margiesindus (võimalik et koostöös rehvifirmaga) tarninud uue jooksu mingit muud marki/mudelit rehve. Aga praegusel juhul mulle isiklikult tundub (võimalik et teadmata kõiki asjaolusid), et pretensioonid esinduse suunas pole põhjendatud. Kui tarbijakaitsesse lähed, on muidugi huvitav teada ka teistele, mis sealt kostetakse.
jankul

 postitati 17.07.15 10:55
Tänaseks siis uue probleemi ees oma uue SUPERBIGA.
Sai siis kevadel suverehvid alla pandud ja nendega rahulikult mõned tuhanded km läbisõidetud. Kui selgus tõsiasi, et tagumised rehvid kuluvad välis servast ja kuluvad ebaühtlaselt. Kuna esimene hooldus ette nähtud 30000 km või 2 aasta pärast siis otsustasin seda teha varem ja ka kurta oma murest (rehvide kulumine). Vastuseks MOLLERIST sain: kuna 6 kuud garantiid sildade seadistusele on läbi (hoolduse teostasin 8 kuul läbisõidul 15000km) siis garantii alla see ei kuulu ja tehku ma sillastend tasu eest. Vastu tuldi nii palju, et sillastendi tasust pääsesin (sillad olid paigast ära). Talverehvid mis all olid ei olnud uued (all teist talve) ja hilisemal ülevaatamisel selgus ka see, et need olid äärtest rohkem kulunud.
Edasi pöördusin Auto 100 AS poole, et mis edasi saab kuna rehvid kahjustatud.
Vastuseks pakkuti uusi rehve soodsa hinnaga. Mind see ei rahulda ja pöördun tarbijakaitse poole. Kuna väidetavalt olen ise süüdi ja auto veermiku ebaõigeid sõiduvõtteid kasutades rikkunud.
jankul

 postitati 24.03.15 12:39
autol peal Webasto, igal hommikul soojendamine siis keskmiseks kütusekuluks on 7,5
trassil 5 lähedal
T6nis_K

 postitati 23.03.15 14:51
Kui saladus pole, siis palju selline auto kütust võtab ka?
jankul

 postitati 11.02.15 20:51
mul kulus selleks ka kuu aega kuni uue sain. ja vahetati ainult üks kõlar
mein

 postitati 10.02.15 19:36
Tsitaat:
Algselt postitas: jankul
Täna sai siis vahetatud juhiukse bassikõlar mis külmaga plärises ja seda garantii korras.

Kaua n-ö järjekorras olid? Mulle lubati ka uusi kõlareid, kuna praegused külmusid kinni. Üle kuu oodanud, aga ei miskit veel. Aga õnneks sulasid nad lahti ja pole praegu uuesti kinni külmund. Seega ühtpidi nagu suva, aga kui jälle peaks tõsine külm tulema, siis on jälle vaikus toas.
jankul

 postitati 10.02.15 18:21
tänaseks siis läbitud 7500 km.
Täna sai siis vahetatud juhiukse bassikõlar mis külmaga plärises ja seda garantii korras.
Ranx

 postitati 28.12.14 19:08
Maitseid on erinevaid ,aga minu arust on just outdoor see superb-i versioon millel silm puhkab ,ning kere kuju ja proportsioonid paigas .
Sorry ,aga minu arust meenutab tava superb II oma kerekujult "maksavorsti"
jankul

 postitati 28.12.14 18:25
Tänaseks siis autoga 5000 sõidetud. Kõik korras ja probleeme pole esinenud.
Enrico

 postitati 24.10.14 07:40
Tsitaat:
Algselt postitas: jankul
täna siis esimene probleem käes
hommikul -10 külma ja webasto tööle ei hakanud.
Kas viga võib olla hangunud küttes? Kuulsin, et paljud traktorid ja uuemad autod ei käivitunud hommikul.


Sul täitsa õigus, et tegemist kütuse probleemiga. Paljud Statoilist tankinud jäid oma mugavast autosõidust ilma tänu tanklast saadud suvekütusele.
Artikli juurde

Ses mõttes Sul vedas, et vaid webasto oma ülesannet ei täitnud.
MarkkoN

 postitati 23.10.14 20:04
Tsitaat:
Algselt postitas: jankul
täna siis esimene probleem käes
hommikul -10 külma ja webasto tööle ei hakanud.
Kas viga võib olla hangunud küttes? Kuulsin, et paljud traktorid ja uuemad autod ei käivitunud hommikul.


Krdi ilus auto on reaalis ikka... aga oleks sa täna näinud, kuidas puksiirivennad tööd uhasid teha...see külm pani enamusele, eriti uutele/uuematele autodele korraliku laksu. Webastot samas, ei tahaks uskuda, et see mõjutas...
Ranx

 postitati 23.10.14 19:07
-10 ga ei tohiks ka suve kütusega probleeme veel olla .
Ega sa kogematta Mc Donaldsis fritüüri õli ei tankinud ;)

Kui kütuse tuli põleb ,või aku laetuse tase madal ,siis kah tööle ei hakka.
jankul

 postitati 23.10.14 18:59
täna siis esimene probleem käes
hommikul -10 külma ja webasto tööle ei hakanud.
Kas viga võib olla hangunud küttes? Kuulsin, et paljud traktorid ja uuemad autod ei käivitunud hommikul.
viiking

 postitati 12.10.14 18:05
Selle auto võtaks isegi ligi :D
katlin

 postitati 12.10.14 16:24
Õnnitlused auto puhul ;) Ning meeldivat sõitu
jankul

 postitati 09.10.14 19:10
täna siis sain auto kätte. see oli ootamist väärt
jankul

 postitati 10.09.14 19:03
Tere, siis kõigile!

Auto sai, siis tellitud 05.08.14 skoda esindusest ja nüüd on ooteaeg 12 pikka nädalat. 26 alles tuli teade tehasest, et auto valmimis nädalaks 43.

Autost lähemalt.

Mootor: 2,0 TDI 125KW start/stop süteemiga
Käigukast: 6käiguline DSG
Varustus aste: Elegance
Värv: Moon White metallik
Sisu: Must Alacantra polster, dekoorliistud harjatud alumiinium

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.5% - SQL: 44.5%]