Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Telepoiss

 postitati 12.11.16 13:36
Yeti soitis minu valduses muretud 117 000 kilomeetrit.
Lisaks eelpoolmanitule vahetati taiendavalt ees stabilisaatori kondid.
Kovem kolin algas ees ca 114 000 pealt, kalkulatsioonis
mainiti nii ootshoobade pukside vahetusvajadust kui ka taas konte.
Uldine mulje Yetist pusis igati hea, vahel kippus tuhikaik pulli tegema kuid see jai ka ainukeseks mootori isearasuseks.

Uueks autoks on tanaseks juba ule 1000km labinud Octavia RS, silmatorkavalt roheline universaal.
kauboi

 postitati 09.01.13 06:19
Olen ise sõitnud Skoda Yeti 1,4 TSI nüüd 2 aastat. Kütusekulu keskmine 8,05 liitrit, kusjuures maanteel sõites võtab rohkem kütust kui linnas. Küsimus järgmine, kas teil salongi soojaksminemisega probleemi ei ole? Mul auto nii külm talvel, et anna kannatust. Mootoritemperatuur tõuseb küll 90 kraadini aga salong läheb soojaks väga vaevaliselt. Eeelmine auto Toyota oli selle täielik vastand.
Telepoiss

 postitati 29.10.12 09:28
Reedel, 19. oktoobril vahetati Auto 100 poolt garantiikorras kogu ulatuses parem katusereeling.

Laupäeval, 27. oktoobril kruvisin omakäeliselt alla autoga koos soetatud plekkveljed koos talverehvidega.

Ilukilbid olid kenasti Škoda logodega tehasepakendis :)

Kummalisel kombel ei olnud Yeti põhja all äratuntavaid kohti tungi asetamiseks, tagant tõstsin õõtshoova kinnituse koha pealt, eest siis küljekarbi valtsist, asetades põhja kaitseks tungi ja kere vahele lauajupi.

Siinkohal pean küll kiruma enda tähelepanematust auto ostmisel- talverehve kilekotist välja võttes selgus, et tegu on 205/55 mõõdus rehvidega, mis suverehvidest seega madalamad. Hiljem järgi tsekates selgus, et sama mõõt oli ka müügipakkumises, mida tol korral ei kontrollinud.
Kindlasti oleksin soovinud talveks vähemalt sama kõrge profiiliga rehve kui suvisedki...

205 laius näib aga Yeti puhul meie teedele paremini sobivat, pikirööbastes "tee otsimine" ja "ujumine" on täiesti kadunud.

Samuti panin esimese libedaga tähele, et võrreldes Audi A4 ESP -ga reageerib Yeti vastav seade külglibisemisele hiljem ja tunduvalt nõrgemalt.
Telepoiss

 postitati 12.10.12 07:09
Yeti odomeetril on nüüdseks 12 300km.

Kuna õlitase karteris hakkas kriitilisele piirile lähenema, otsustasin teha esimese hoolduse varem. See teostati eile (11.10.)- arve 177 eurot.

Senise ajaloo jooksul on kolm märkimisväärset momenti:

- pidurdamisel kostub parema esiratta juurest aeg- ajalt justkui suporti või klotsi kolks;

- tagurpidikäigu lülitamine nõuab vahest topeltsidurdamist ning ei ole ka siis alati päris sujuv;

- pärast paarituhande kilomeetri läbimist lahkus maanteel parema katusereelingu tagumise osa plastkate.
Auto 100 sõnul on tehas muutnud tänaseks selle detaili konstruktsiooni ning seeläbi läheb garantiikorras vahetusse kogu reeling.

Teeninduse osas saab seekord kiidusõnu avaldada:
- reageering netibroneeringule oli vahetu;
- hoolduse päeval oli veel tööasju ajada ning seetõttu oli oluline auto kindlal kellaajal kätte saada- see palve täideti samuti minutipealt.

Yeti keskmine kütusekulu on kõikunud 7,5l/100km ringis, sõidan võrdlemisi leebes tempos. Viimase paagitäie tulemus oli lausa 6,8l/100km, kuid lisaks linnasõidule sai käidud nii Haapsalus kui Paides.

tervitustega,
Telepoiss

 postitati 25.06.12 08:40
http://img526.imageshack.us/img526/2448/yetibrettis.png

Uploaded with ImageShack.us


Jaaniku veetsin Otepää kandis ning esiveolisel pargimaasturil tuli end seal veidi tõestada- sõit mööda harvakasutatavat savilibedat metsateed Arula kandist Käärikule kulges ootuspäraselt- takistuseks oli vaid üle tee langend puutüvi, mis veidi mootorsaagi sai.
Yeti on tänaseks läbinud esimesed 3300km, keskmise kütusekuluga 7,1- 7,3l sajale.
Erilisi tähelepanekuid ei ole, kõik toimib.
Telepoiss

 postitati 05.06.12 13:18
Minu info on järgmine:

Eestis VAG autosid müüvast esindusest pärineva info põhjal vahetatakse suure osa 1,4TSI mootorite ketid välja 60 000km läbisõidu juures või varem.
Probleeme olevat rohkem tõepoolest topeltülelaetavatega, kuid neid esineb ka ühe fööniga 1,4TSI mootoritel.
Allpool infot neile, kes põhjanaabrite keelt mõistavad

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/volkswagenin-tsi-moottorien-jakoketjuongelmat

Jään lootma, et VAG on toote kvaliteeti vahepeal parandada jõudnud või Škoda esindus vahetab keti vajadusel garantiikorras.
..heigo..

 postitati 04.06.12 19:35
Minu teada esines probleem võimsamatel isenditel(mitte 90kw), kus kett venis välja ja paar hammast üle lasi.
ocu

 postitati 04.06.12 18:10
õnne ja edu uue auto puhul. aga mainisid midagi 1,4TSi mootoriprobleemidest - mis need siis täpsemalt olid või mida peaks siis jälgima või meeles pidama antud konkreetse mootoriga.
M8DSwordfish

 postitati 01.06.12 05:28
Palju muretuid kilomeetreid!:)
Telepoiss

 postitati 31.05.12 12:10
Sai just tangitud, nullitud spido andmetel esmaspäevast tänaseni on keskmine kulu arvutuslikult 7,3l/100km.
Tänase päeva keskmine kiirus seni 31km/h ja kulu seejuures kompuutri järgi 7,1 sajale.

Kuna auto oli tehases valmis, siis midagi erilist juurde panna ei lasknud/ei raatsinud.
Kahjuks ei jätkunud valvsust märkamaks, et salongis vaikimisi vaid 4 kolarit (eelmises masinas oli standardselt 8 pluss tehase subwoofer :o), 70 eur eest oleks ka tagauste omad meelsasti lisaks votnud. Eks vaatab tulevikus.
Parkimisandurid taga olid enivei kaubas, lamellid koos plekkvelgede ja ilukilpidega ning kärukonksu maksin lisaks.

Eelmisel autol oli tehase tavaksenoon, korra olen ka Yetiga pimedas soitnud, tuled "ujusid" kurvides päris såmpaatselt ja käivitusjärgne test meenutab virgutusvoimlemisharjutust "harki-risti-harki-kokku" :P
indrekp

 postitati 31.05.12 09:02
Muidu väga ilus masin sul. Mingeid salongi kuuluvaid edevusi ei lasknud lisada - nt Bolero. Kängururauad sobiksid ka lisaks. Endal, kui finantsi piisavalt millalgi tekib, plaan rauad panna. Esiklaasi olen juba uue saanud (kive rataste alt sülgav BMW) ja metsloomad on pinnuks silmas. Tuled on väga head, kuigi linnas seda kurvifunktsiooni suurt tähele ei pane, sest tänavavalgustus nullib selle efekti. Võid kuskile parkimismajja katsetama minna, siis peaks esile tulema see kurvivärk.
indrekp

 postitati 31.05.12 08:46
Endal marsruudil Mustamäe-Sikupilli kipub keskmine olema hommikuti olenavalt ummikuist jne umbkaudu 8,4, tagasiteel õhtupoole kui liiklus kõvasti hõredam, siis isegi 7,0. Parim saavutus on olnud 6,8. Kiirus Järvevanast Tondi Selverini enamasti kuskil 65 km/h. Püsikat linnas valdavalt ei tarvita, aga on ka ette tulnud. Pikema otsa puhul nt Tallinn-Saaremaa on parim keskmine olnud 6,3, umbes kuu aja eest. Talvel kippus linna keskmine ikka seal 9-11 vahel olema.
Telepoiss

 postitati 31.05.12 06:44
Tere,
Puuan keskmist kiirust täna silmas pidada, töö viib mind pea iga päev Piritale ja mööda Paldiski maanteed Haaberstisse, molemad teed on paevasel ajal uhtlase kiirusega soidetavad, sealt voib samuti ökonoomiat tulla.
Puuan kuuekäigulist kasti täiel määral ära kasutada, neljas läheb reeglina 40-e pealt ja viies käik kiirusel 50 km/h.
Tervitades,
kaimagk

 postitati 30.05.12 14:38
Tere, oman täpselt sama vana autot, värv ainult pruun. Mul linnakulu hetkel 9,3 , ehk kirjutad mis on keslmine kiirus selle 8l peal. Tuled pidid jah head olema, ise pole veel pimedas jõudnud sõitta.
Telepoiss

 postitati 30.05.12 07:57
Tere,

Teen esimese posti äsjasoetet auto osas;
Tallinnas asuvast esindusest sai välja veeretud 23. mail, tänaseks on soidetud veidi ule 500km.
Värvikombinatsioon sai valitud sooduskampaania korras pakutud masinate valikust ilmselt edevuse ajel, otsustavaks sai ka kurvitundliku bixenon-i olemasolu ning veidi tegusam mootor.
Senine masin, millega viimase 5 aasta jooksul ule 220 000km sai kulgetud, oli 74kw VAG-i kuuluv diiselisend, seekord oli soovi kogeda midagi erksamat.
Loodetavasti teenib uus kone sama laitmatult kui eelmine- samas olen vaikimisi arvesse votnud voimalikud torked 1,4 TSI mootoriketi osas, millele ostueelsel taustauuringul viitasid teiste VAG masinaid muuvate margiesinduste töötajad.
Eks aeg näitab.
Uldiselt olen autoga rahul- rool on täpne, mootor veab juba ullatavalt madala pöördega, mis diislilt umber istudes on igati meeldiv omadus, pöörderaadius on super, samuti ei ole auto liialt lärmakas, rehvimura pea olematu, pigem on maanteekiirustel tunda tuulekohinat A-piilarite piirkonnas.
Raadio teeb vaatamata 4-le kolarile piisavat häält, ehk hangib tulevikus kolarid ka tagaustesse. Premium-klassi tasemele helikvaliteet muidugi ei kuundi.
Kutusekulu on linnasoidul onnestunud hoida ca 8 liitri kanti, mis on samuti rahuldav tulemus. Eile maanteel keskmises vastutuules oli kulu 100- 120km/h kiiruse juures kohati ule 8, see on ehk veidi häiriv uudis.
Ebameeldiva poole pealt sedavord, et avastasin uhe tagaistme pikisuunas mitte liikuvat ja kiirusehoidja kipub maanteel masinat omal initsiatiivil pärast sissevajutamist kiirendama. Nende hädade vastu loodan garantiikorras abi saada.
Kohati takerduvad ka käigud just sisselulitamise poole pealt, a ehk aitab siin rahulik sissesoīt.
Igatahes puuan esimesed 3000km tasa ja targu liigelda.
Uldiselt täidab Yeti koik talle pandud ootused.

Parimatega,


P.S. Vabandan täpitähtede kohatist puudumist, asendusarvuti on tooandja taustast lahtuvalt pohjala seades.

http://imageshack.us/photo/my-images/707/yeti1n.jpg/
http://img707.imageshack.us/img707/2948/yeti1n.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.7% - SQL: 38.3%]