Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pakiruum

 postitati 14.08.08 16:15
Oleks nagu kõige sobilikum koht selle teema jaoks aga eks annab seda liigutada, kui vaja on.

Tsitaat:
Algselt postitas: zut
Tondi motopoes on odavaimad kiivrid 790.- kahjuks.
BMXi kiiver (mis on siiski ikka veel jalgratas vist..) on 490.-
Enamikus kohtades on kiivrid ikkagi 1000.- ringis.

Suht asjalik teema tundus TqHq foorumis. Mainit ka kenasti ära, et kui ikka tegeled alaga, kus kiivrit vaja, ei maksa kiivripealt väga kokku hoida.

Kui keegi siinsetest omab kiivrit, siis võiks ju siia äramainida, mis kiiver, kus müüdi ja palju umbes maksis;)

Enne SR'i avalaksu pidin ka endale kiirelt kiivri ostma. Sai ühest Tartu motopoest (kui vaja võin hiljem täpsustada) ostetud kiiver Vcan Helmet V100 (Fiber Glass) BLACK. (pilt). Hinnaks oli 1250 krooni ja sai natukene alla.

Ma küll ei kujuta ette kuidas mõni inimene tahab omale kiivrit netist tellida. Ma olin poes kuskil 40 minutit ja proovisin ära 5-6 kiivrit enne, kui leidsin sobiliku, mis istus ilusti peas. Shirm käib sellel mudelil ära ehk saab kergelt vahetada. Praegu võtsin üldse ära, sest ütleme nii et autos selle kiivriga on suts palav. :P Eks näis, üks asi on 402m ainult otse sõita 15 sekundit + tagasisõit ja teine asi on ringrada. :D

Samas lahtine kiiver (miski 500-600krooni - võin ka eksida) on mugavam kuid ikkagi otsustasin eelnevalt mainitud mudeli kasuks.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.4% - SQL: 49.6%]