Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Wygla

 postitati 23.10.07 18:59
manualiga superb 1,8T astub igatahes väga nobedasti edasi. möödasõidul 5-nda käiguga ei saa arugi, kui 110 pealt on juba 150 sees :P
Timur

 postitati 23.10.07 12:10
Masin on manuaalkastiga ja tühimass on 1350gk.
Swissflam

 postitati 23.10.07 09:53
Tänan kõiki vastajaid. Lähen tellin selle 1,8T Tiptronic L&K ära, ehk saab enne aastavahetust kätte. Tarvis veel värvivaliku üle otsustada. Aga küsiks veel hr. Timurilt, et mis käigukastiga su auto on ja palju tühimassi? Vaatan Superb kaalub selle mootori ja kastiga 1567kg.
Timur

 postitati 22.10.07 12:08
Vanade 1,8t-de kohta ei tea, minul kogemused ainult enda masinaga.
Kosh

 postitati 22.10.07 11:35
Njah, turbo tõmbab täpselt nii hästi, kui omanikud seda hoidnud on. Tuttav otsis kunagi 8-9a vana Passatit ja siis sai mõnda 1.8T mudelit proovitud. Erinevus minekus varieerus oluliselt. Tagantjärgi hakka või mõtlema kas mu A4 oli äkki chipitud. Pakun et enamus meie teedel ringi liikuvatest 1.8T mootoritest pole enam oma esimeses nooruses ja ei imestaks kui märkimisväärne osa neist omaks sees mitte-täissünt õli jne.
Timur

 postitati 22.10.07 11:21
Noh ma ei tea, minu oma veab üsna ühtlaselt. Sellist oh-oo efekti nagu oli 16V GTI Golfi-dega küll tunda ei ole.
Kosh

 postitati 22.10.07 08:11
Jah paberil on väändekõver ilus sirge küll antud vahemikus aga tagumikuga tunnetab turbo puhumise küll väga hästi ära :)
Timur

 postitati 19.10.07 22:45
Ma ei ütleks, et 1,8t hakkaks korralikult vedama alles alates 3000 p/min. Selle mootori max pöördrmoment on 1750-4600 p/min.
Swissflam

 postitati 19.10.07 14:37
Probleem selles ongi, et pole autot, mida proovida. Natuke nadi sellises olukorras autot osta. Juhtusin Tartu Aasta Autosse päeval, kui oli just saabunud kliendi auto, mida siis näidati. Aga proovisõiduks pole ühtegi Superbi pakkuda. Leitsin ühe 1,8T aut. kasutatud masina Tallinna Auto 100 müügil olevat, vist ainuke võimalus sellist kooslust proovida.
Kosh

 postitati 19.10.07 08:51
Turbomootori ja automaatkasti kooslus on selline nagu ta on. 1.8 turbo rakendub korralikult alates 3000 pöördest. Seega on minekus suur vahe kas pöördeid on 2500 või 4000. Kui satub käikudega selle vahemiku peale pendeldama võib ebamugav sõita olla aga see samas ka harjumuse asi.
80-120 saab 1,8T hakkama küll. Audi A4ga sai 5daga vaikselt mööda, 4daga kiiresti mööda ja 3daga lennates mööda.
Kui 110 kW mingil põhjusel kunagi lahjaks jääb, siis annab seda kerge vaevaga võimsamaks teha, alates chippimisest lõpetades võimsama turbo paigaldamisega.
Parem oleks, kui leiaksid aja asja ise võimalusel Tallinnas või mujal proovida.
Swissflam

 postitati 18.10.07 14:44
0-100 eriti ei huvita, huvitab, kui kergelt maanteel möödasõite teha saab, ehk 80-120. Minu tingimused autole kindlasti automaatkast ja bensiin. Kahjuks hinnakirjas järgmine mootor 2,8 V6 on 40000 kallim kui 1,8T. Aga mida hr.Kosh selle närvilisuse all mõtles?
KKristo

 postitati 18.10.07 14:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Swissflam
Plaanis osta Superb, hinna poolest sobib 1,8T ja automaat. Aga vähemalt Tartu Aasta Autos pole sellist proovisõidu autot pakkuda . On`s kellegil sõidukogemusi antud kooslusega? Kardan, et need 110kW ja 210Nm tiptronicu otsas jäävad nõrgaks.?


Aasta tagasi ma 1.8 proovisin. Natsa uimaseks jäi teine. Sai siis 2.0 valitud.

Täna just vaatasin, et skoda.ee peal on tehnilisi näitajaid muudetud. Nüüd 2.0 TD andmed juba klapivad minu omadega.. kuigi maantee 5,0 -> 5.3 peale parandaks.
Kosh

 postitati 18.10.07 08:16
Skoda kodukas räägib, et manuaalkastiga superb 1,8T läheb 9,5s sajani ja automadiga 10,9 Vana 1.8T turbo ja automaadi kooslus võib vähe närviline olla nagu osades foorumites läbi käinud. Usun et kui õige käik sees ja pöörded üleval, siis liigub normaalselt aga eks automaadil läheb hea vahemiku leidmisega aega.
Kui kiirust taga ajad nabi kindlasti manuaal, kui 10,9s sajani rahuldab, siis automaat.
A4 kere peal mulle igatahes 1.8T väga meeldis :)
Swissflam

 postitati 17.10.07 18:53
Plaanis osta Superb, hinna poolest sobib 1,8T ja automaat. Aga vähemalt Tartu Aasta Autos pole sellist proovisõidu autot pakkuda . On`s kellegil sõidukogemusi antud kooslusega? Kardan, et need 110kW ja 210Nm tiptronicu otsas jäävad nõrgaks.?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.5% - SQL: 49.5%]