Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
CaRo

 postitati 27.12.19 09:14
Boggyle: Nüüd pisut pikemalt katsetatud ja kui sõita eestis ja meie eeskirjade järgi siis näitab isegi 4,9 sajale . Muidu kui teha kiiremaid starte siis püsib eestivahel 5,0 ja 5,5 vahel. Viimati kui saksast tulin siis baani peal sai 150- 170 antud kogu saksa ning koju jõudes oli 1700 kildi keskmine 6,3. Selle maa tulin läbi 17 tunniga. Üldiselt võib rahule jääda kütuse kuluga. Vana A-6 näitas sellise tempo juures üle seitsme sajale.
boggy

 postitati 16.11.19 20:56
Tsitaat:
Algselt postitas: CaRo
Nii, esimene pikem trip tehtud. Eestist Hamburgi. 1800 kilti jooksul sai masinaga enam vähem tuttavaks. Kannatab täitsa sõita. Väga hea emotsiooni jättis juhi töökoht mis ei väsita. Istud nagu kontoris laua taga. Hea on sisse välja käia. Lihtsalt astud uksest välja mitte ei pae kusagilt põrandalt ennast välja venitama hakkama nagu oma vanast Audist näiteks.

Küttekuluga võib ka rahule jääda. Leedu lõpus oli kulu 5,4 sajale. Läti ja leedu üldjuhul tuleb läbida eeskirjade kohaselt, väga palju miilitsat ja kaameraid. Poola hakkas kergelt kergitama ja kui Hamburgi jõudsin oli keskmiine tõusnud 6 liitri peale. Paani peal algatuseks üle 130 ei lasknud nii et mina jään kuluga rahule. Suverehviga peaks see veits iseegi langema. Minule sobib.
Automaatne tuledevahetus jättis ka hea mulje. Kaks korda küll vilgutati aga siis hüppas vastutulija nurga taggant nii järsku välja, et tehnika ei jõudnud nii kiirelt reageerida kui vastutulija valulävi nõudis.
Pisut häiris või oli harjumatu käiguvahetus. Kipub liiga tihti pisemagi gaasivajutuse juures kuuendat käiku sisse lööma aga ju see on Škoda eripära sest 1,2 faabia kodus teeb täpselt samamoodi.
Teine asi mis natsa harjumatu tundus peale Audit on mootori hääl madalamatel käikudel mis on tunduvalt valjem samas kui juba 130 juures jäi masin üllatavalt vaikseks. Audi kisas sellisel kiirusel rohkem.
Ühesõnaga, asja selle raha eest on küll ja veel.


Nelikveoline Karoq? Igatahes tundub, et sama mootoriga Kodiaqil mul kulu sama, huvitav, et massi vahe midagi ei muuda.
CaRo

 postitati 16.11.19 15:06
Nii, esimene pikem trip tehtud. Eestist Hamburgi. 1800 kilti jooksul sai masinaga enam vähem tuttavaks. Kannatab täitsa sõita. Väga hea emotsiooni jättis juhi töökoht mis ei väsita. Istud nagu kontoris laua taga. Hea on sisse välja käia. Lihtsalt astud uksest välja mitte ei pae kusagilt põrandalt ennast välja venitama hakkama nagu oma vanast Audist näiteks.

Küttekuluga võib ka rahule jääda. Leedu lõpus oli kulu 5,4 sajale. Läti ja leedu üldjuhul tuleb läbida eeskirjade kohaselt, väga palju miilitsat ja kaameraid. Poola hakkas kergelt kergitama ja kui Hamburgi jõudsin oli keskmiine tõusnud 6 liitri peale. Paani peal algatuseks üle 130 ei lasknud nii et mina jään kuluga rahule. Suverehviga peaks see veits iseegi langema. Minule sobib.
Automaatne tuledevahetus jättis ka hea mulje. Kaks korda küll vilgutati aga siis hüppas vastutulija nurga taggant nii järsku välja, et tehnika ei jõudnud nii kiirelt reageerida kui vastutulija valulävi nõudis.
Pisut häiris või oli harjumatu käiguvahetus. Kipub liiga tihti pisemagi gaasivajutuse juures kuuendat käiku sisse lööma aga ju see on Škoda eripära sest 1,2 faabia kodus teeb täpselt samamoodi.
Teine asi mis natsa harjumatu tundus peale Audit on mootori hääl madalamatel käikudel mis on tunduvalt valjem samas kui juba 130 juures jäi masin üllatavalt vaikseks. Audi kisas sellisel kiirusel rohkem.
Ühesõnaga, asja selle raha eest on küll ja veel.
viiking

 postitati 15.11.19 10:28
1,4TSI-ga sai ise tehtud proovisõite enne kui oma praeguse S3 soetasin. Esimene proovitud S3 liikus erksalt. Oligi täitsa idee, et miks mitte võtta selle mootoriga S3. Lisaks sõitsin veel kahe järgneva 1,4TSI S3-ga, et tunnetada ka eri varustustasemete meeldivust. Teine oli keskmik kuid lahjake ikka aga kolmas oli täiesti kinni poonud mootoriga ehk mõlemad võrreldes selle esimesega üsna mannetud. Liikusid küll aga mingit sõidumõnu polnud. Täiesti pettusin. Kui tõmmet ikka pole, siis pole. Esimene proovitud 1,4TSI, mis tekitas väga hea emotsiooni, oli aga omaette klassist minekuga, vähemat enda kohta kindlasti.
MarkkoN

 postitati 15.11.19 09:08
Tsitaat:
Algselt postitas: meelisa
Õige valik 110kw ja mitte vähem. Diisel või bena sõltub puhtalt kus ja palju liigelda. Minul on enamasti linnasõidud va üksikud Tallinn-Tartu otsad ja käru ei vea seega valisin 110kw bensuka.

Need kes siin 110kw maha teevad vist on vales foorumis. 110kw on maanteel piisav, sport reziimis ja möödasõidud on nagu muuseas. Selge see, et eco jne reziimis ei lase mootori pöördeid üles. 2018 august oli ka viimane mudel bensukal ilma tahmafiltrita, veidi parem kiirendus lisaks.

Vahepeal on uutel mudelitel ka üht koma teist muutunud näiteks pööravad kurvituled jne.


Ei kujuta ka väga ette, mis värk selle Karoqiga oli, kui 110kw seda liigutada ei suutnud... vb kui proovija oli enne tulnud 200-250kw auto roolist, siis arusaadav. Ise Superbi 110kw mootori kohta küll midagi halba ei ütle, bensukas 1.4TSI ja 7k DSG istub vahel. Liigub hästi, bensu tahab vähe. See ongi peamine.
meelisa

 postitati 27.10.19 11:25
Õige valik 110kw ja mitte vähem. Diisel või bena sõltub puhtalt kus ja palju liigelda. Minul on enamasti linnasõidud va üksikud Tallinn-Tartu otsad ja käru ei vea seega valisin 110kw bensuka.

Need kes siin 110kw maha teevad vist on vales foorumis. 110kw on maanteel piisav, sport reziimis ja möödasõidud on nagu muuseas. Selge see, et eco jne reziimis ei lase mootori pöördeid üles. 2018 august oli ka viimane mudel bensukal ilma tahmafiltrita, veidi parem kiirendus lisaks.

Vahepeal on uutel mudelitel ka üht koma teist muutunud näiteks pööravad kurvituled jne.
indrekp

 postitati 21.10.19 08:07
Tsitaat:
Algselt postitas: CaRo
Värv on valge ( Candy white) ja see piduritega stabiliseerimise süsteem kui haagis hakkab taga vänderdama tuleb ainult tehasekonksuga kaasa nagu ma aru sain. Pidi hakkama rattaid ühekaupa pidurdama ja autot sirgena hoidma. Kui eestis pannakse konks külge saab lehe peale märkuse mittestandartne haakeseade ja stabiliseerimissüsteemi ei ole. Ei tea kas sellel muidugi mingit suurt efekti on aga eks aeg näita.

See võtmeta avamine näiteks ühel sinisel ilma Plusita Elegancel puudus ja samuti toonklaasid.
Aga see laoautode varustusaste on ikka väga segane. pannakse suvalisi asju seosetus järjekorras peale umbes mingi summa ulatuses. Et oleks mida valida.


Mul on ka selline huvitav kooslus (samuti konks olemas, aga sellest pidurite värgist, seda pole kuskil mainitud, seega ei tea), oli esinduse proovikas veidi aega, aga varustus peaaegu kui sportline, mõni asi siiski puudub nt Kessy, aga pärit ajast enne kui sportline paketti üldse pakkuma hakati.
CaRo

 postitati 21.10.19 07:31
Värv on valge ( Candy white) ja see piduritega stabiliseerimise süsteem kui haagis hakkab taga vänderdama tuleb ainult tehasekonksuga kaasa nagu ma aru sain. Pidi hakkama rattaid ühekaupa pidurdama ja autot sirgena hoidma. Kui eestis pannakse konks külge saab lehe peale märkuse mittestandartne haakeseade ja stabiliseerimissüsteemi ei ole. Ei tea kas sellel muidugi mingit suurt efekti on aga eks aeg näita.

See võtmeta avamine näiteks ühel sinisel ilma Plusita Elegancel puudus ja samuti toonklaasid.
Aga see laoautode varustusaste on ikka väga segane. pannakse suvalisi asju seosetus järjekorras peale umbes mingi summa ulatuses. Et oleks mida valida.
indrekp

 postitati 21.10.19 07:10
Tsitaat:
Algselt postitas: CaRo
Tegu oli laoautoga. See Plus viitas mõningatele lisadele mida muidu peab tellima. Oli pakkumise lehel viimane. Näiteks oli tehase konks koos spets pidurite tarkvaraga. Klaasid toonitud 35% B piilarist alates. Võtmeta avamine. Väsimusastet tuvastav seade. Mingit tilu lilu vist oli veel mis juurde kleebitud. Ei mäleta kõike. Aga auto meeldis ja rohkem ei olnud aega kiibitseda ka, võtsin ära. Eks ta selline reklaaminõks ole vist rohkem.

Minuarust need toonklaasid ja võtmeta avamine juba nagunii Elegance varustuses sees. Mis ses pidurite tarkvaras erilist, millal selline lahendus üldse tekkis, või tulebki konksuga kaasa.
Mis värvi?
CaRo

 postitati 20.10.19 19:56
Tegu oli laoautoga. See Plus viitas mõningatele lisadele mida muidu peab tellima. Oli pakkumise lehel viimane. Näiteks oli tehase konks koos spets pidurite tarkvaraga. Klaasid toonitud 35% B piilarist alates. Võtmeta avamine. Väsimusastet tuvastav seade. Mingit tilu lilu vist oli veel mis juurde kleebitud. Ei mäleta kõike. Aga auto meeldis ja rohkem ei olnud aega kiibitseda ka, võtsin ära. Eks ta selline reklaaminõks ole vist rohkem.
indrekp

 postitati 20.10.19 11:35
Tsitaat:
Algselt postitas: CaRo
Selleks korraks sai siis üritus läbi. Õue peale veeres Karoq Elegance 2,0 TDI 110 kW DSG 4x4 Plus.


Mida see Plus lisaks andis?
CaRo

 postitati 18.10.19 18:10
Selleks korraks sai siis üritus läbi. Õue peale veeres Karoq Elegance 2,0 TDI 110 kW DSG 4x4 Plus.
stefan

 postitati 26.09.19 10:54
Tsitaat:
Algselt postitas: CaRo
kas 140 kW Ambitsioon või 110 kW Elegance?


Soovitan 110kw Elegance. Sõidukogemuse põhjal 110KW diisel jätab üllatavalt särtsaka mulje, ja 140kW TDI pigem oleks enamat oodanud.
Elegance varustusega kaasnevad paremad esituled (ja elektriline tagaluuk ja peeglid jms) on suurem pluss kui veidi rohkem kW.
POZ

 postitati 26.09.19 07:48
Sõltub sellest kumb varustusaste sind rohkem rahuldab. Elegance on kindlasti rikkalikum, kui Ambriton aga samas kui tegemist on laoautodega, siis mõlemale on kindlasti midagi juurde võetud.
Isiklikult varustuse poolelt valiks Elegance.
CaRo

 postitati 25.09.19 19:06
Ja veel. Nüüd on selge, et tuleb 2.0 aga tekkis küsimus kas ligi haarata 140 kW Ambitsioon või 110 kW Elegance. Kumba eelistada, kumb kumma üles kaalub?
fuzzz

 postitati 29.08.19 18:01
Kindlasti 110kw ...85kw jääb maanteel lahjaks täna võid mõelda et odavam hind, pärast tänad et võtsid 110kw. Isegi kodiaq 110kw oli ergas. Lisaks väike lisavidin nagu racechip XLR ja see 110kw muutub püssiks. Soovitan
Renxx9

 postitati 29.08.19 07:17
Kõige kindlam saab nii, kui käid ja proovid mõlemad mootorid ise ära.
Käisime proovisõidul 1,5 110kw bensukaga ja no see mootor seda autot küll liigutada ei jõudnud mitte mingist asendist. Linnas töristades suudab ühtlase liiklusvooluga kaasas püsida küll, kuid maanteel kiirusega 100 km/h. gaasipedaali põhja vajutades muutus ainult tahomeetri seieri asend.
alfonso

 postitati 26.08.19 14:33
Kui sõit maanteel ja mõnikord ka vaja möödasõitu teha, siis võta pigem 2.0.
IMHO 85kW jääb Karoq-ile veidi väheseks eriti kui autos peale juhi veel kedagi kaasa jõlkumas ja seda just maanteel. Linnaliikluses saab rahulikuma sõidustiiliga inimene taga täitsa hakkama.

Kirjutasid, et kiirteid saab palju? Mis sorti kiirteid ja kui suurel kiirusel liiklemisest siin jutt käib? Karoq on veidi kõrgematsorti auto ja seal võib tekkida olukord, kus 1,6 mootor võtab oma 85kW isegi suurel kiirusel rohkem kütust, kui 2.0. Antud mootoritega kogemust ei oma, aga selline seaduspärasus on muude isenditega silma hakanud.

1.6 diisel on Karoq-il suht samasse auku 1.0 bensiiniga. Bensiinimootor jaksab kiirusel 100+ natuke vähem, aga kiiruseni kuni 100 on tsipa-tsipa erksam.
CaRo

 postitati 26.08.19 13:30
Kumba diiselmootorit uue ostul eelistada, kas 1,6 85kW või 2.0 110kW. Masin hakkab kulgema enamuses pikkadel marsruutidel. Kiirteid saab palju samas pole plaanis mingid võidusõidud vaid lihtsalt keskmisest pisut kiirem sihtpunkti jõudmine 2000km kaugusel. Päris külmaks ei jäta ka kütuse kulu.
Mõtteid, soovitusi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 68.2% - SQL: 31.8%]