Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rraivo

 postitati 04.09.19 10:58
Tradefori poisid tegelevad juba väga ammusest ajast korralike autode maaletoomisega, peamiselt saksamaalt. Nende autod on alati kontrollitud, vajadusel korrastatud ja ajalooga.
Julgen ka soovitada!
reimanis

 postitati 04.09.19 10:13
Tere

Ostsin nende käest just Superbi, väga hea ja sõbralik suhtumine.
Sõidukil avastasin teisel päeval, et tagumise ukse mootor jupsib, rääkisin meestele mure ära, võtsin hinnapakkumise ja nad olid nõus selle oma kuludesse kandma. Samuti ei pidanud liisingu jaoks ise eriti vaeva nägema, käisid ja orgunnisid eelnevad asjad ise kõik ära.
Esindusest küsisin ka rihma vahetuse kohta, öeldi et 600-800€ maksab lõbu.
maxe

 postitati 22.08.19 11:14
Eks see ole selline hinnavahemik kus agresiivselt promotakse ju Octaviat ja nüüd ka Scalat, millele on uue autona lihtsam finantsseerimist saada pangast, antakse kaasa igasugu nodi(ka teiste markide sama hinna klassi autodel).
POZ

 postitati 21.08.19 21:53
Superbide järelturul on hetkel täielik seisak. Mul üks 15a superb juba jaanuarist müügis ja huvilisi praktiliselt pole. Samuti on paljud täna 18-22 hinnaklassis olevad masinad samuti väga pikalt müügis olnud.

Tehniliselt ei ole 150k mingi väga suur läbisõit. Kui masin 3-4 aastaga sellise numbri ette kerinud, siis on ta reeglina saanud palju ja pikki maantee/bahni otsi ning seetõttu ei ole ei kasti ega mootori kohapealt midagi vaja karta. Pigem väldiks just liiga väikese ls’ga masinaid, mis ilmselt on saanud enamasti linnasisest sõitu.
Linnas tiksutamine põhjustab egr’i ja dpf’i ummistumist ning pidev käikude vahetamine kulutab ka sidurit. Kindlasti tuleb veenduda et autol oleks korrektne hooldusajalugu kas siis digiraamatu või hooldusajaloo näol. 15+ aasta masinatel on see reglina alati olemas.

150k pealt ei ole suurt hooldust vaja teostada. Tehas annab mujale euroopasse hammasrihma välbaks 210k ja väga tolmustesse tingimustesse 120k km’i. Isiklikult soovitaks rohma vahetus teostada hiljemalt 180k peal.
Puuriit

 postitati 21.08.19 12:24
Rihmavahetus tuleks ilmselt ette võtta + DSG seisukord üle kontrollida ning igaks petteks seal ka õli ära vahetada.
alfonso

 postitati 19.08.19 19:43
Antud teenusepakkujaga isiklikku kogemust ei ole, aga mis puutub suurematesse kuludesse, siis ega seal väga suuremat olla ei tohiks, kui hammasrihma vahetus. Kui minu mälu mind ei peta, siis see oli Skodal 5 aastat või 150 000 km.

Kasutatud diiselautoga muidugi alati see oht on, et ei tea mis elu ta saanud. Siinkohal ei mõtle ma, et kas auto raske sõiduga ära on ruunatud, vaid hoopis vastupidi. Linnatingimustes lühikesi rahulikke sõite tehes kipub tahmafilter umbe minema ja selle vahetus on Skoda puhul ca 1000 eurone väljaminek.
skodajp

 postitati 19.08.19 15:31
Tere,

Kas keegi oskab midagi tarka öelda, arvasin, et läheb nagu soe sai, aga hind ka juba kukkunud. Samuti hiljuti tekkis teine pea identne müüki. Kellegil kogemusi mis firma see tradefor on?

https://www.auto24.ee/used/3196874
https://www.auto24.ee/used/3196413

Milliste suuremate väljaminekutega peaks arvestama pea 150k sõitnud Superbil?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]