Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ingvarviilop

 postitati 15.02.19 08:38
jäin ikkagi juurte juurde, Golf GTI it is
JMRS

 postitati 11.02.19 18:12
Minu point oli, et remapil ja remapil on vahe sees. Ei väida, et Eestis hakkama ei saada, aga kindlasti ei tehta ennem päris pikka aega teste konreetsete oma test sõidukitega( ennem, kui toode turgu lastakse), sest see on meie turgu arvestades pointless.
Läksin ise lihtsalt võimalikult kindla peale välja, et pärst probleeme ei oleks. Ja siiani õnneks no problemo.
Samas vkm vms asutus ei tundu just eriti ok, kui vaatan tuttavate ja sõprade hädasid, kuid ka seal on 100% vale väita, et just remapi probleem.
Aga jah, mootoritel pidavat ressursse piisavalt olema ja on tehases downforcitud.
ingvarviilop

 postitati 11.02.19 12:10
no esracing teeb konkreetsele autole konkreetse mapi, ja sealjuures ka DSG oma, et asi koostöös hästi töötaks. pidi olema ka võimalus teha asi nii, et tehase arvuti ei tuvasta et asja näpitud on.
JMRS

 postitati 11.02.19 12:06
Jah, ise tegin otsuse 2014 ja siis polnud siin midagi saada. DSG lugu pärineb briskoda foorumist ja rohkem ma ise kommenteerida ei oska. Kes soovib, see uurib ise sealt. Eestis valmistatud asjadega on minul väike tõrge.. kas suudavad valmistatud asju testida, nagu suuremad ettevõtted teevad? On ikka sellist ressurssi? Lõpuks on valitud tuuning 110% tarbija risk ja tagajärjed võivad olla kulukad. Sellest ka minu valik.
rstdi

 postitati 11.02.19 10:02
Tsitaat:
Algselt postitas: JMRS
Eelkõneleja vastas ära, garantii kehtivuse pärast. Mõlemad boxiga autod on manual. Dsg ei kannata üle 500nm välja.
Edit: nm osas võin eksida, toetun mälule hetkel. Kes soovib rohkem infi siis briskodas palju teemalist juttu.
Ise julgen soovitada seda boxi. Väga mugav ja siiani lollikindel asi.

OT:
DSG (6ne) ei kannata midagi sul vähem kui manuaal.
Täna osatakse ka Eestis asju (remap) väga heal tasemel teha.
JMRS

 postitati 10.02.19 12:40
Eelkõneleja vastas ära, garantii kehtivuse pärast. Mõlemad boxiga autod on manual. Dsg ei kannata üle 500nm välja.
Edit: nm osas võin eksida, toetun mälule hetkel. Kes soovib rohkem infi siis briskodas palju teemalist juttu.
Ise julgen soovitada seda boxi. Väga mugav ja siiani lollikindel asi.
ingvarviilop

 postitati 10.02.19 11:12
Dsg puhul ju boxists vähem kasu samas, kuna kast hakkaks jõudu nagunii piirama.. või.!?
Puuriit

 postitati 10.02.19 10:56
Tsitaat:
Algselt postitas: ingvarviilop
Miks tuninboxi valisid aju remapi asemel?


Üks põhjus miks eraldi boxi kasutada on sõiduki garantii - aju remap võib garantii mõistes halvasti lõppeda, kuid tuning box ei jäta üldiselt ühtegi jälge (kui midagi selle tulemusel muidugi üles ei ütle).
ingvarviilop

 postitati 10.02.19 10:45
Miks tuninboxi valisid aju remapi asemel?
JMRS

 postitati 09.02.19 10:47
Mul pole küll erivariant, kuid peal D-DUK shark proge ja EMÜ stendis näitas 211kw mootorist. Sõbra diisel rs D- tuk' iga oli 179kw.
Saab väga hästi lendama auto:)
Vahe on just maanteel tunda, kui teed näiteks möödasõitu.
M8DSwordfish

 postitati 08.02.19 20:02
On 230 pre-FL ehk siis veel normaalsete tuledega... ;). Ei saa kohe kuidagi kommenteerida kuna pikemaaajaline võrdlus Golfiga puudub (ainult mõne aasta tagune proovisõit) ja vastuse nähtavasti annab see, et ostsin skoda mite volksu... Kaaluvahe on olematu, ja see kere suuruse vahe on nagu ta on ( ühe ja sama põhja peale ehitatud autod siiski). Pagasiruum on muidugi Golfiga võrreldes teisest klassist. Mürasummutuseks Ravolari täismats tehtud, ülejäänud on ainult talla ka kalla... Minu auto väljalase on tehasest selle “paukumisega” käiguvahetuse ajal... edev värk ja veab näo naerule küll... muidu auto nagu auto ikka... kokku siis eelmise RSiga umbes 150 tuhande km võrra kogemust. Selles hinnaklassis peale GTI ja Cupra palju konkurentsi pole, ehk siis ülejäänud on juba maitse asi..
rstdi

 postitati 08.02.19 10:47
Ma ei usu, et see kaalu vahe seal midagi suurt saab olla (1500 kanti). Sama klassi masinad ju. Superb/Passat on raskem. Pakiruum on suurem kui Golfil.

245hj võiks seda masinat kenasti liigutada. Esiveol omad plussid ja miinused. Juhitavus kindlasti parem kui tavalisel Octavial (suuremad veljed, parem vedrustus).
Kuid jah, ega RS omanikud just palju foorumis ei istu. Mul siiani alles 147kw masin (siiani hea sõita sellega kui rooli satun).
180kw võiks olla midagi muud oma võimekuse osas, eriti maanteedel.
Lao autode kohta vast oskab sulle müüja kõige paremini öelda. Kui sa sealt mingi häält ootad, siis vastus on EI. Kõik ehitavad neid ringi, kuid jah sinu mainitud OPF/GPF'iga seab sellele hetkel piiranguid. Küll midagi välja mõeldakse.
viiking

 postitati 08.02.19 10:35
Kogemus puudub. Arvatavasti enamusel sama seis, seetõttu vastavale olukorrale iseloomulik vaikus.
Need aga, kel võiks kogemust olla, ei ole mahti foorumis istuda, sest kogemused masina heast minekust vajavad muudkui värskendamist :)
Aga võibolla vahel mõni kogenum ikka piilub sisse, loeks isegi :D
ingvarviilop

 postitati 08.02.19 08:20
või on kellegil siis äkki RS230 mudeliga kellegil mingi täpsem kogemus?

uskumatult vaikne foorum :) :o
ingvarviilop

 postitati 06.02.19 13:09
Tere,

kas keegi siit omab kogemusi ka facelift Octavia RS 245 versiooniga?

Golf GTI pealt on asjad tuttavad, kuid Octavia suurema ja raskema kerega pole õnnestunud sõita. On kaaluvahe väga tuntav? Kas praegu MY19 laos olevad autod on juba OPF/GPF'iga?
Briskodast lugesin, et osad väidavad, et väljalase on vaiksemaks tehtud.

Oskab keegi kommenteeria?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.2% - SQL: 43.8%]