Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rstdi

 postitati 23.11.18 09:34
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Alatest Octavia 3 mudelitel ei ole bensukatel seda õlimuret. O2 kollitas see päris kõvasti 1.4-2.0 välja.


1,4TSI mudelid mida eespool mainisin on mõlemad 2015-16 a. Üks Octavia 3 ja teine Passat universaalkerega. Mõlemad DSG kastiga.Garantii korras tehti Octavial kevadel ära plokikaanega seotud töö(täpsemalt ei kommenteeritud) maksumusega umbes 3k. Enne seda oli mingi aeg monitooring ehk käis esinduses õli peale valamas. Passatile pidi ka nüüd tehtama,aga auto antakse hoopis liisingule tagasi. Mõlemad on ettevõtete autod.


Hea teada. Samas ma ei ole enam vähemalt massilist probleemi nende mootorite kohta kuulnud nagu olid vanad mootorid.
Kasutatud masina puhul alati risk ja see mootor laiali ei ole ainult VW mure, kollitab see siin teisi ka tegelikult. Vähem lihtsalt räägitakse.
Eks diislil jälle omad mured ja rõõmud.
Ehk jõuame sinna kuhu alati, pole olemas ideaalset maailma ja tuleb teha mingi valik.
urmas66

 postitati 21.11.18 17:43
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Alatest Octavia 3 mudelitel ei ole bensukatel seda õlimuret. O2 kollitas see päris kõvasti 1.4-2.0 välja.


1,4TSI mudelid mida eespool mainisin on mõlemad 2015-16 a. Üks Octavia 3 ja teine Passat universaalkerega. Mõlemad DSG kastiga.Garantii korras tehti Octavial kevadel ära plokikaanega seotud töö(täpsemalt ei kommenteeritud) maksumusega umbes 3k. Enne seda oli mingi aeg monitooring ehk käis esinduses õli peale valamas. Passatile pidi ka nüüd tehtama,aga auto antakse hoopis liisingule tagasi. Mõlemad on ettevõtete autod.
urmas66

 postitati 21.11.18 17:32
Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Aga osta siis BMW, sellele saab lausa logoga õlikannu koti kaasa.
https://www.bavauto.com/bmw-oil-travel-case-83292158848


Logoga õlipudeli koti olen ma saanud ikkagi ainult Skodast ja lausa tasuta,koos pudeli õliga sain :D
Renxx9

 postitati 20.11.18 10:40
2013a. detsembri 1,2 Octavia 3 neelas liitri õli 15000km kohta ja seda 0-80 000km jooksul ühtlaselt. Praegune 2017a. 1,4 pole üllatuseks juurde valamist hooldusvälpade vahel nõudnud. 30 000 alles ees, eks paistab kas hakkab jooma või mitte. Kui nüüd järgi mõelda, siis sai see manuaalkastiga 1,2 kindlasti pöördeid ka oluliselt rohkem, kui praegune 1,4 dsg.
rstdi

 postitati 19.11.18 14:19
Alatest Octavia 3 mudelitel ei ole bensukatel seda õlimuret. O2 kollitas see päris kõvasti 1.4-2.0 välja.
Mine tee proovisõit.
Kõigil meil on oma harjumused. Kellele meeldib diisel see soovitab diislit, kellel bens see soovitab bensu.

O3 minumeelest ei ole neid kulukaid rikkeid olnud (pole nagu silma jäänud), O2 oli see mootori teema (tegelikult see kollitas ikka väga paljusid, lihtsalt VAG grupi masinaid on kõige rohkem).

Mina läksin ka diisli pealt bensuka peale. Diisli ainuke pluss oligi see madalam kütusekulu, ühtegi muud eelist seal ei ole.
380 / 1800-5500 vs 380 / 1750 - 3000 igaüks teeb järeldused.
tnx

 postitati 19.11.18 08:40
Aga osta siis BMW, sellele saab lausa logoga õlikannu koti kaasa.
https://www.bavauto.com/bmw-oil-travel-case-83292158848
urmas66

 postitati 18.11.18 13:49
Minu jaoks on mõistetamatu,kuidas üks tänapäevane auto üldse hooldusvälpade vahel õli pealevalamist vajab.Minu eelmised autod ,alates 97a Mondeost pole ükski tilkagi õli peale valamist vajanud,peale 2015 2,0TDI Scoudi muidugi.
Praegune auto loeb ise välpa ja see jääb sinna 35-37tkm kanti,kolmas välp jookseb ning pole veel juurde valanud.
Scout küsis peale 30tkm hooldust liitri välba kohta,aga nendel 1,4TSI-del mis tuttavatel on, on kulu umbes liiter 3-4tkm peale.
Kuuba

 postitati 18.11.18 11:40
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuuba
2017 mudelil õli muret pole. Tänaseks läbitud 1 hooldusvälp, järgmine 2019 mai. Ei pidanud midagi juurde valama. Kütusekulu maanteel jääb minul 5,5-6 vahele (tingimusel spidokal 100 km/h)


Mõlemal tekkis see õlivõtt kuskil peale 50-60tkm läbimist.

Võrdluseks Superb MK2 1.8 sõi umbes 250-500ml õli esimesest hooldusest alates, õnneks minu toonasel autol see alla 500ml / 15k km kohta ka jäi.
urmas66

 postitati 18.11.18 09:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuuba
2017 mudelil õli muret pole. Tänaseks läbitud 1 hooldusvälp, järgmine 2019 mai. Ei pidanud midagi juurde valama. Kütusekulu maanteel jääb minul 5,5-6 vahele (tingimusel spidokal 100 km/h)


Mõlemal tekkis see õlivõtt kuskil peale 50-60tkm läbimist.
Kuuba

 postitati 18.11.18 08:46
2017 mudelil õli muret pole. Tänaseks läbitud 1 hooldusvälp, järgmine 2019 mai. Ei pidanud midagi juurde valama. Kütusekulu maanteel jääb minul 5,5-6 vahele (tingimusel spidokal 100 km/h)
urmas66

 postitati 17.11.18 23:45
Kas sellel 1,4 mootoril pole ka mitte veel seda õli teemat. Mul naabrimehe Oct 2016 1,4 ls80tkm ja sugulase Passat 1,4 90tkm joovad õli nagu loomad. Ühel tehti garantiikorras mingi plokikaane teema ära ja teine hakkab just samasse minema.
Enne ostu tasuks uurida,kas on tehtud garantiis ja kas võtab õli?
urmas66

 postitati 17.11.18 23:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Tahaks hirmsasti teada, kus kohast te need kütusekulu numbrid saate? Kas kompuuter valetab? Kui jah, siis kummale poole?
1,4TSI Octavia DSG 2017 a. praeguseks juba 30 tuhat sõitnud ja bensukulu on linnas 7-8l, maanteel alla 5,5 pole mitte kunagi mittemingisugustel tingimustel saanud. Pigem on see maantee kulu ikka seal 6-6,5l/100 km.
Eelmine Octavia oli 1,2 TSI, manuaal 2013 lõpp ja sellega sai ikka ulmelisi numbreid näha. Maanteel 3,8 ja linnas 5 tuuris. Viimased näidud muidugi suht extreem. Selline tavaline kiirem sõit oli ikka maanteel 4,5, linna5,5-6, aga mitte rohkem. Edasi ka muidugi väga ei läinud, aga ega see 1,4 ka mingi eriline püss pole.


Sama siin,pole ma kummagi Skodaga mingeid tehase lubatule lähedasi numbreid isegi näinud.
2015 Oct Scout 2,0 disla DSG üldine kekmine sinna 7-8 vahele 50/50 ja 2016 Fabia 1,2TSI DSG 20/80 linn/maantee 7 kanti stabiilselt. Maantee siis suures osas küll 4 realine,aga ka ainult 90-ga lastes ei saanud neid numbreid oluliselt vähemaks.
tnx

 postitati 14.11.18 08:45
Kütusekulu numbrid tulevad tänapäeval enamasti ekraanilt, mille täpsus on autodel erinev. Vanasti ma kogusin ka tšekke ja arvutasin ise näitu, aga enam eriti ei viitsi komakohti taga ajada. Kui kompuuter näitab, et paagitäiega saab sõita 850 km ja ma saan nende numbritega kaks korda Tallinnast Tartus ilma tankimata ära käia, siis on piisavalt täpne.
Kulu sõltub omajagu ka autost, mis mootori ümber ja koormast, mida ta vedama peab. 1,4TSI 2015a sõiduautol olen näinud isegi 4,0 maanteel ühe sõidu keskmisena (pikaajalise keskmisena võtab sama auto suvel 5,5 ja talvel 5,9), samas 1,2 2011a kaubikul alla 8 ei tahtnud kuidagi minna isegi pärituult sõites. Seda, et kütusekulu gaasijala raskusest sõltub, ei pea vist enam kordamagi. Väikese turbomootori puhul tuleb see lihtsalt eriti selgelt välja.
roosteuss

 postitati 13.11.18 19:54
Ei haaku küll Octaviaga aga minu kogemusel kompuutri keskmine kulu näit teeb tuju heaks[5,9] aga tšekid ja kilomeetrid läbi jagatuna on reaalsus[7,1]
Renxx9

 postitati 13.11.18 18:44
Tahaks hirmsasti teada, kus kohast te need kütusekulu numbrid saate? Kas kompuuter valetab? Kui jah, siis kummale poole?
1,4TSI Octavia DSG 2017 a. praeguseks juba 30 tuhat sõitnud ja bensukulu on linnas 7-8l, maanteel alla 5,5 pole mitte kunagi mittemingisugustel tingimustel saanud. Pigem on see maantee kulu ikka seal 6-6,5l/100 km.
Eelmine Octavia oli 1,2 TSI, manuaal 2013 lõpp ja sellega sai ikka ulmelisi numbreid näha. Maanteel 3,8 ja linnas 5 tuuris. Viimased näidud muidugi suht extreem. Selline tavaline kiirem sõit oli ikka maanteel 4,5, linna5,5-6, aga mitte rohkem. Edasi ka muidugi väga ei läinud, aga ega see 1,4 ka mingi eriline püss pole.
kristjant

 postitati 23.08.18 21:42
Oleksin võinud valida diisli, aga võtsin 1.4 TSI Octavia (2016) hoopis. Läbisõit 30 000 aastas ja valdavalt maantee. Püsikaga 95 sõites saab Haapsalu maanteel tõesti 4,5 kätte, aga selline väga ümmargune ja realistlik keskmine selle autoga on pigem 6l/100km suvel. Talvel janu mõistagi kasvab.

Vastab tõele, et läheb väga kiiresti soojaks, on madalatel pööretel meeldiva tõmbega (üle 3500 pöörde mootor pigem karjub, aga tulemust vähe). DSG kast on suuremal osal ajast meeldiv, aga olukorras, kus tuleb korraks aeglustuda (ristmik) ja siis jälle kiirendada, võiks olla kast vähem uimane. Paigalt startides käivad vahetused kiiresti ja sujuvalt.

Hinnangut sulle anda ei julge, kuna pole lihtsalt diisli roolis istunud. Võin öelda nii palju, et enda valikut ei kahetse :)
Mitmeveoline

 postitati 23.08.18 19:01
Aga ma just võtsin diisli + 4x4, et vajutades ei tõmbleks. (küll superb)
alfonso

 postitati 23.08.18 17:23
Tsitaat:
Algselt postitas: octaviano1
Tänud vastanutele!
Elan linnast väljas 25km,kuus sņidan ca 1000km.
50/50% linn/maantee.
Seega aastas ca 14000km
Jutt octaviast:)


Sellise läbisõidu ja kasutusega võtaksin mina isiklikult 1,4TSI.
jaagok

 postitati 23.08.18 16:06
Mul siis 2018 octavia 1.4 mootor - Maanteel 98kmh sõites (gpsi järgi pigem 94) keskmine kulu ikka alla 5. olenevalt ilmast ja tuulest. olen ka 4,4 saanud tln-haapsalu otsaga aga pigem ikkagi mingi 4,7-4,8.

Minul on maantee osakaal ilmselt suurem kui 50% aga 8 kuuga olen sõitnud 10 000km ja keskmine 5,9(reaalne kulu, mitte kompuuter).

Piisavalt särtsakas ja võimekas. maanteel saad põhimõtteliselt igas olukorras mööda sõita. Tulin 1,9 diisel 77kw octavia pealt ja praegune bensukas on ökonoomsem ja palju kiirem. lisaks läheb ülikiiresti salong soojaks võrreldes diisliga.
octaviano1

 postitati 23.08.18 13:31
Tänud vastanutele!
Elan linnast väljas 25km,kuus sņidan ca 1000km.
50/50% linn/maantee.
Seega aastas ca 14000km
Jutt octaviast:)
Kuuba

 postitati 22.08.18 20:36
Tsitaat:
Algselt postitas: alfonso
Tsitaat:
Algselt postitas: octaviano1
Olen suure dilemma ees..
Mida osta kas bens vņi diisel??
Siiani sņitnud diisliga aga vahelduseks tahaks muud.
Milline reaalne kütte kulu 1,4-l?
Kellelgi kogemusi kes läinud diislikt bensule??


Oleneb autost ja sellest, kus ja kui palju sõidad. Nime järgi võiks eeldada, et Octaviast jutt?
Kui sõidad reeglina linnas, siis väldi diislit. Kui sõidad üle 20 000 km aastas ja vahetevahel pead rasket käru vedama, siis on diislil pointi.

Minul on 1,4 TSI (110kw) Superb ja olen väga häppi ning diisli poole enam ei vaata (eelmine auto oli 150kw diisel).

Näituseks võin ma tuua, et minu 1,8TSI MK2 Superb astus täpselt sama hästi edasi, kui praegune 1,4TSI MK3 Superb. 1,8TSI omas 8KW rohkem rammu, aga auto ise oli ka selle võrra raskem.

Nõustun eelkõnelejaga, 1.4 on linnas igati hea, madalas otsas teravam kui vanem 1.8. Võrreldes eelmise põlvkonna 1.8 on max momendi vahemik 1000 pööret väiksem, mis annab tunda kõrgematel pööretel sõitmisel. Seni kuni pöördeid üle 3500 ei aja on kõik väga hea. Peale seda teeb mootor häält aga häälele väärilist minekut enam ei ole.
alfonso

 postitati 22.08.18 20:26
Tsitaat:
Algselt postitas: octaviano1
Olen suure dilemma ees..
Mida osta kas bens vņi diisel??
Siiani sņitnud diisliga aga vahelduseks tahaks muud.
Milline reaalne kütte kulu 1,4-l?
Kellelgi kogemusi kes läinud diislikt bensule??


Oleneb autost ja sellest, kus ja kui palju sõidad. Nime järgi võiks eeldada, et Octaviast jutt?
Kui sõidad reeglina linnas, siis väldi diislit. Kui sõidad üle 20 000 km aastas ja vahetevahel pead rasket käru vedama, siis on diislil pointi.

Minul on 1,4 TSI (110kw) Superb ja olen väga häppi ning diisli poole enam ei vaata (eelmine auto oli 150kw diisel).

Näituseks võin ma tuua, et minu 1,8TSI MK2 Superb astus täpselt sama hästi edasi, kui praegune 1,4TSI MK3 Superb. 1,8TSI omas 8KW rohkem rammu, aga auto ise oli ka selle võrra raskem.
octaviano1

 postitati 22.08.18 18:52
Lisan et valitav skoda on aastast 14-17,autom.kastiga.
octaviano1

 postitati 22.08.18 18:51
Olen suure dilemma ees..
Mida osta kas bens vņi diisel??
Siiani sņitnud diisliga aga vahelduseks tahaks muud.
Milline reaalne kütte kulu 1,4-l?
Kellelgi kogemusi kes läinud diislikt bensule??

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.7% - SQL: 34.3%]