Teema ülevaade |
jato
|
postitati 10.07.17 18:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Jah 2014 oli superbil sama. Jama ongi selles kuivas siduris. Pakid pidi jube kiiresti ära kuluma. |
siin pikemalt juttu, 2.0 pidi märgsiduriga olema
http://www.autoleht.ee/foorum/1178/2244?p=7
|
Raigo1
|
postitati 28.06.17 16:59 |
Jah 2014 oli superbil sama. Jama ongi selles kuivas siduris. Pakid pidi jube kiiresti ära kuluma.
|
Ailar
|
postitati 28.06.17 13:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: fufanu
Päris asjatundja ma pole, aga ei usu midagi muutunud on ja eks nende 7-käigulistega on täpselt nii, et kellel töötab suurte läbisõitudeni ideaalselt
ja kellel jamab kohe algusest peale.
Kui natukenegi kindlamalt tunnet tahad, võta 1.8 TSI 4x4 ja saad märgsiduriga 6-käigulise dsg |
Ka optsioon. Superbil 1.8TSIl ka sama "dry" kast?
|
fufanu
|
postitati 28.06.17 13:32 |
Päris asjatundja ma pole, aga ei usu midagi muutunud on ja eks nende 7-käigulistega on täpselt nii, et kellel töötab suurte läbisõitudeni ideaalselt
ja kellel jamab kohe algusest peale.
Kui natukenegi kindlamalt tunnet tahad, võta 1.8 TSI 4x4 ja saad märgsiduriga 6-käigulise dsg
|
Ailar
|
postitati 28.06.17 13:01 |
Tervitus!
Tekkis plaan uus 1.8 TSI Octavia ligi võtta. Kõik tundub nagu äge, aga netis surfates leidsin palju nuttu nende DQ200 "dry clutch" 7-k DSG kastide
ja nende töökindluse puudumise osas. Kas midagi on muutunud, või on probleem järkuvalt õhus?
|