Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tnx

 postitati 02.02.17 08:44
Õlikulu kohta on siin pikk eraldi teema, kus hindadest ja põhjustest juttu.
Ostueelselt saab seda kontrollida endoskoobiga küünla august sisse piiludes. Kui õlinire mööda silindri seina alla jookseb, siis on pahasti. Veel lihtsam on proovida, mis juhtub, kui töötaval mootoril õlikork ära võtta - kui välja surema ei kipu ja väheste õlipritsmetega tuult puhub, siis on ka tõenäoliselt pahasti. Aga nende testide põhjal vastupidist ma ei julgeks väita. 2010a on muidu nende kõige riskantsemate hulgas küll.
Mina mõtleks eelkõige sellele, miks auto oma pool aastat juba müümata on?
hulgus

 postitati 01.02.17 21:26
Tsitaat:
Algselt postitas: mjk053
kas seda õlikulu saab kuidagi lihtsalt ka kindlaks teha ? või läheb käiku see nö 1000km esinduse test, kus õli kaalutakse enne ja pärast ära jne.

selge on see et pimesi autot ostma ei läheks ja ostueelne kontroll tuleb lasta teha nagunii. Küsimus ongi pigem selles, et eraisiku käest ostes pole suurt midagi pärast teha kui on 1liiter -100km näiteks.

Mis suurusjärgus see mootoriremont oli kui saladus pole?

enamus turul olevatest on ju 1.8 mootoriga. Kuna aga jutud on päris õudsad siis tekib küsimus kuidas nendega üldse sõita saab :D

Seda õlikulu kontrolli ei oska ma öelda-kui ise sõidad ning õli kaob ja loiku all pole siis nagu selge, et miskit valesti. Aga kuidas ostueelselt teada saada, seda peab targemate käest küsima.Minul lasi mootoriremondi teha müüja-seetõttu ma nagu rohkemat ei oska öelda. Mootoriremont tehti Skoda Laagri esinduses ja maksma läks 2600 EUR-i. Nii, et edu auto valikul! ;)
mjk053

 postitati 13.01.17 08:19
kas seda õlikulu saab kuidagi lihtsalt ka kindlaks teha ? või läheb käiku see nö 1000km esinduse test, kus õli kaalutakse enne ja pärast ära jne.

selge on see et pimesi autot ostma ei läheks ja ostueelne kontroll tuleb lasta teha nagunii. Küsimus ongi pigem selles, et eraisiku käest ostes pole suurt midagi pärast teha kui on 1liiter -100km näiteks.

Mis suurusjärgus see mootoriremont oli kui saladus pole?

enamus turul olevatest on ju 1.8 mootoriga. Kuna aga jutud on päris õudsad siis tekib küsimus kuidas nendega üldse sõita saab :D
hulgus

 postitati 12.01.17 21:28
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: mjk053
olen uue auto otsinguil.

Eriliselt on meeldima hakanud Superbid (2008 alates)

ja silma jäi 1 isend millel jutt ja pildid on liiga ilus et tõsi olla.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2331053

Siinkohal ka küsimus, kas keegi on antud autoga kokku puutunud või oskab sellest midagi rääkida?

muidugi ise eelistaks pigem eesti ajalooga autosid


Sellel mootoril tasub kontrollida seda õlikulu muret ja samuti DSG õli, kuna läbisõit on väike kas seda on üldse vahetatud seal kunagi või mitte. Muud teemad on vast sellised jooksvad hoolduse asjad.
Samas läbisõit võib olla originaal, aga kas auto on äkki sattunud õnnetusse kunagi? Esinduse kontroll annab vastuse, kuid 100% ei ütle sulle keegi.
Kuid vabalt võib see masin olla täiesti aus auto (pere 2-3 masin) ning ei peagi see läbisõit suur olema üldse.


See jh, kurikuulus 1,8 TSI mootor, et tasub õlikuluga seotud probleeme tõsiselt võtta. Minu ostetud sama mootoriga 2011a. autol tehti mootori remont peale Saksast Eestisse jõudmist (ls oli üle 100 tuh.) kuna õli võttis "liiter-kilomeeter" (vahetati kolvid, rõngad jne.). Lisaks vahetati ka sidur-konkreetsel autol seda muret küll pole aga samas on DSG-sellega samuti võivad tulla probleemid kui õlivahetusi korralikult tehtud pole. Ja üleüldse, nagu sa ütlesid, et jutt seal kuulutuses on "liiga ilus, et tõsi olla".
rstdi

 postitati 12.01.17 13:29
Tsitaat:
Algselt postitas: mjk053
olen uue auto otsinguil.

Eriliselt on meeldima hakanud Superbid (2008 alates)

ja silma jäi 1 isend millel jutt ja pildid on liiga ilus et tõsi olla.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2331053

Siinkohal ka küsimus, kas keegi on antud autoga kokku puutunud või oskab sellest midagi rääkida?

muidugi ise eelistaks pigem eesti ajalooga autosid


Sellel mootoril tasub kontrollida seda õlikulu muret ja samuti DSG õli, kuna läbisõit on väike kas seda on üldse vahetatud seal kunagi või mitte. Muud teemad on vast sellised jooksvad hoolduse asjad.
Samas läbisõit võib olla originaal, aga kas auto on äkki sattunud õnnetusse kunagi? Esinduse kontroll annab vastuse, kuid 100% ei ütle sulle keegi.
Kuid vabalt võib see masin olla täiesti aus auto (pere 2-3 masin) ning ei peagi see läbisõit suur olema üldse.
mjk053

 postitati 12.01.17 09:01
kahtlane tundub küll jah.

müüja sõnul on läbisõit esinduses kontrollitud, kuid lisas et 100% garantiid ei saa kunagi anda.
Raigo1

 postitati 11.01.17 22:45
läbisõitu vin koodi alusel skodas kontrollida ei saa? ehk siis mis hooldused mis läbisõidul tehtud on.
Revalis ma audit küll sain.
läbisõit on küll kahtlane eriti saksamaa kohta.
teades palju mu auto seisab ja kahe aastaga tuli umbes 35000km siis 53 tuhhi kuue aastaga on vist poes leiva järel ainult käidud. :D
mjk053

 postitati 11.01.17 21:10
olen uue auto otsinguil.

Eriliselt on meeldima hakanud Superbid (2008 alates)

ja silma jäi 1 isend millel jutt ja pildid on liiga ilus et tõsi olla.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2331053

Siinkohal ka küsimus, kas keegi on antud autoga kokku puutunud või oskab sellest midagi rääkida?

muidugi ise eelistaks pigem eesti ajalooga autosid

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.3% - SQL: 45.7%]