Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MarkkoN

 postitati 15.04.16 15:06
Tsitaat:
Algselt postitas: RKallas
Pilk jäi peale pealkirjas mainitud isendile. On kellelgi sellist masinat ja oskab kiita-laita. Mis on tüüpvead ja valupunktid? Kas tal on ülikallid pumppihustid? Kuidas juppide hinnatase üldse on?

Ette tänades :)



Jupid on üldiselt soodsad, volkari värk. :) Aga jah, tegemist on pumppihustitega mootoriga ja üsna kallid on need veel tänagi. Muidugi, alati saab lasta neid vajadusel taastada ja leiab ka soodsamalt, kui poest uusi. Muidu öko, nagu diisel-Skodad ikka. Tolle aja Superbidel on ka VAG-i tollane esisillahäda mingil määral kaelas, aga siin on kõik puhtalt kasutajates kinni- kasuta kvaliteetseid juppe ja vaheta terve sild korraga ja asi kestab küll.
RKallas

 postitati 15.04.16 13:40
Pilk jäi peale pealkirjas mainitud isendile. On kellelgi sellist masinat ja oskab kiita-laita. Mis on tüüpvead ja valupunktid? Kas tal on ülikallid pumppihustid? Kuidas juppide hinnatase üldse on?

Ette tänades :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]