Teema ülevaade |
kempi
|
postitati 23.02.17 09:34 |
Eriti vana teema üles äratatud?
Aga mootori valikutest nii palju, et kui sa valid 1.4 vs 1.8, siis kulude poolest tänapäeval erilist vahet ei ole.
Siin seal annavad kasko kalkulaatorid näiteks mulle sama hinna - vahet ei ole kas on 110kW või 132kW.
Kütusekulu tuleb sul laias laastus 1 EUR 100km kohta rohkem maksta. On seda palju jääb iga ühe enda otsustada. 100 000 km peale 1000 EUR? Minu jaoks
mitte - minek on väga hea. Aastas 200 EUR kopikad rohkem.
Hooldused on samad.
Ostuhinna vahe on neil ühekordselt 600 EUR.
Kokkuvõtvalt 1.8 TSI maksab sulle 100 000 km peale 1600 EUR rohkem. 200 000 km peale 2600 EUR rohkem. Jah see vahe võib veidi olla suurem - olenevalt
palju see 1 liiter maksab.
|
rraivo
|
postitati 22.02.17 07:50 |
Missugune versioon siis lõpuks valituks osutus ja miks?
|
rx1
|
postitati 03.10.15 19:20 |
Sai täna käidud Laagri Skodas "ahistamas" ja sattusin väga asjaliku ja konkreetse müügimehe jutule, kes oskas vastata kõikvõimalikele tarkadele ja
rumalatele küsimustele. Et mingi ettekujutuse 7k automaadist saaks siis
anti proovida 1.4 103kw 7k DSG Octaviat - nõks lahjem mootor aga ka kaalub natuke vähem seega võrreldav. Selle käiguvahetus esimeselt teisele oli
väikse jõnksuga (esimest hoitakse väga lühidalt sees) kuid ülejäänud vahetused olid sujuvad. Kokkuvõttes jäi üldmulje hea, hetkel olen kaldu DSG
poole Seda enam et plaanin ühe lisana soetada ka adaptiivse püsika mis siis
DSG puhul teeks tööd kogu raha eest.
Ja veel, paari nädala pärast peaks neil olema pakkuda proovisõitudeks ka Superbi 1.8 7k DSG kastiga, huvilised saavad siis selle omal nahal ise ära
proovida.
|
undu
|
postitati 03.10.15 15:37 |
1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle
250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet
kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI
132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole,
sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam.
Minu hinnangul DSG kasti korral 1,8 vs 1,4 TSI puhul saab otsustavaks 1,4 kasuks hind ja otsesed pidamise kulud - kütuse kulu pisem natuke ja
kindlustuse makse ka tänu vähematele kilowattidele pisut madalam. Kui DSG kast otseselt oluline ei ole, siis valik puhtalt enesetunde küsimus.
|
rihonet
|
postitati 03.10.15 09:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rx1
Mida arvata mainitud kooslusest? Eriti hea kui keegi sellist combot omav (või sama konffi mõne muu masina peal) oskaks oma muljeid jagada. Küsin sest
eelmised masinad on kõik manuaalid olnud ja olen nende konkreetsusega harjunud; nüüd on aga äkki aeg edasi liikuda Mis proovisõiduautol (2.0 diisel + 6k DSG) natuke häirima jäi oli jõnksutamine
kui startida nö. fooripiduriga - huvitav kas selliselt käituvad kõik DSG'd? Muidu oli üldiselt hea küll, kui välja arvata see et gaasipedaali
doseerimine manualiga harjunule nats teistsugune tundub
Variant B on 1.8 132kw manual, selle alumise otsa dünaamika pidada huvitaval kombel sarnane olema 1.4 ACT omale; alates kusagil 4000 rpm pidada 1.8
siiski rohkem tõmbama (võib vajalikuks osutuda möödasõidul). Linna-trassi suhe tuleb kusagil 60/40 linna kasuks.
Tagasiside oodatud. Või on siin kompotis midagi sellist millest kaarega peaks mööda käima? 1.4 ACT? 1.8? 7k DSG? |
Ise käisin ka proovisõitu tegemas superb sedaaniga 2.0 tdi ja DSG. Üldiselt polnud autol väga vigagi, kuid isegi harjunud manuaaliga sõitma ning saigi
otsustatud ikka 6k. manuaali kasuks. Otsutavaks faktoriks sai just see, et ei meeldinud see DSG käiguvahetu, mis justkui tundus kuidagi
häiriv(käiguvahetusel käisid jõnksud läbi).
|
rx1
|
postitati 02.10.15 17:15 |
Mida arvata mainitud kooslusest? Eriti hea kui keegi sellist combot omav (või sama konffi mõne muu masina peal) oskaks oma muljeid jagada. Küsin sest
eelmised masinad on kõik manuaalid olnud ja olen nende konkreetsusega harjunud; nüüd on aga äkki aeg edasi liikuda Mis proovisõiduautol (2.0 diisel + 6k DSG) natuke häirima jäi oli jõnksutamine
kui startida nö. fooripiduriga - huvitav kas selliselt käituvad kõik DSG'd? Muidu oli üldiselt hea küll, kui välja arvata see et gaasipedaali
doseerimine manualiga harjunule nats teistsugune tundub
Variant B on 1.8 132kw manual, selle alumise otsa dünaamika pidada huvitaval kombel sarnane olema 1.4 ACT omale; alates kusagil 4000 rpm pidada 1.8
siiski rohkem tõmbama (võib vajalikuks osutuda möödasõidul). Linna-trassi suhe tuleb kusagil 60/40 linna kasuks.
Tagasiside oodatud. Või on siin kompotis midagi sellist millest kaarega peaks mööda käima? 1.4 ACT? 1.8? 7k DSG?
|
|