Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kempi

 postitati 23.02.17 09:34
Eriti vana teema üles äratatud?

Aga mootori valikutest nii palju, et kui sa valid 1.4 vs 1.8, siis kulude poolest tänapäeval erilist vahet ei ole.

Siin seal annavad kasko kalkulaatorid näiteks mulle sama hinna - vahet ei ole kas on 110kW või 132kW.

Kütusekulu tuleb sul laias laastus 1 EUR 100km kohta rohkem maksta. On seda palju jääb iga ühe enda otsustada. 100 000 km peale 1000 EUR? Minu jaoks mitte - minek on väga hea. Aastas 200 EUR kopikad rohkem.

Hooldused on samad.

Ostuhinna vahe on neil ühekordselt 600 EUR.

Kokkuvõtvalt 1.8 TSI maksab sulle 100 000 km peale 1600 EUR rohkem. 200 000 km peale 2600 EUR rohkem. Jah see vahe võib veidi olla suurem - olenevalt palju see 1 liiter maksab.
rraivo

 postitati 22.02.17 07:50
Missugune versioon siis lõpuks valituks osutus ja miks?
rx1

 postitati 03.10.15 19:20
Sai täna käidud Laagri Skodas "ahistamas" ja sattusin väga asjaliku ja konkreetse müügimehe jutule, kes oskas vastata kõikvõimalikele tarkadele ja rumalatele küsimustele:). Et mingi ettekujutuse 7k automaadist saaks siis anti proovida 1.4 103kw 7k DSG Octaviat - nõks lahjem mootor aga ka kaalub natuke vähem seega võrreldav. Selle käiguvahetus esimeselt teisele oli väikse jõnksuga (esimest hoitakse väga lühidalt sees) kuid ülejäänud vahetused olid sujuvad. Kokkuvõttes jäi üldmulje hea, hetkel olen kaldu DSG poole:) Seda enam et plaanin ühe lisana soetada ka adaptiivse püsika mis siis DSG puhul teeks tööd kogu raha eest.
Ja veel, paari nädala pärast peaks neil olema pakkuda proovisõitudeks ka Superbi 1.8 7k DSG kastiga, huvilised saavad siis selle omal nahal ise ära proovida.
undu

 postitati 03.10.15 15:37
1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle 250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI 132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole, sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam.
Minu hinnangul DSG kasti korral 1,8 vs 1,4 TSI puhul saab otsustavaks 1,4 kasuks hind ja otsesed pidamise kulud - kütuse kulu pisem natuke ja kindlustuse makse ka tänu vähematele kilowattidele pisut madalam. Kui DSG kast otseselt oluline ei ole, siis valik puhtalt enesetunde küsimus.
rihonet

 postitati 03.10.15 09:03
Tsitaat:
Algselt postitas: rx1
Mida arvata mainitud kooslusest? Eriti hea kui keegi sellist combot omav (või sama konffi mõne muu masina peal) oskaks oma muljeid jagada. Küsin sest eelmised masinad on kõik manuaalid olnud ja olen nende konkreetsusega harjunud; nüüd on aga äkki aeg edasi liikuda:) Mis proovisõiduautol (2.0 diisel + 6k DSG) natuke häirima jäi oli jõnksutamine kui startida nö. fooripiduriga - huvitav kas selliselt käituvad kõik DSG'd? Muidu oli üldiselt hea küll, kui välja arvata see et gaasipedaali doseerimine manualiga harjunule nats teistsugune tundub:)
Variant B on 1.8 132kw manual, selle alumise otsa dünaamika pidada huvitaval kombel sarnane olema 1.4 ACT omale; alates kusagil 4000 rpm pidada 1.8 siiski rohkem tõmbama (võib vajalikuks osutuda möödasõidul). Linna-trassi suhe tuleb kusagil 60/40 linna kasuks.

Tagasiside oodatud. Või on siin kompotis midagi sellist millest kaarega peaks mööda käima? 1.4 ACT? 1.8? 7k DSG?


Ise käisin ka proovisõitu tegemas superb sedaaniga 2.0 tdi ja DSG. Üldiselt polnud autol väga vigagi, kuid isegi harjunud manuaaliga sõitma ning saigi otsustatud ikka 6k. manuaali kasuks. Otsutavaks faktoriks sai just see, et ei meeldinud see DSG käiguvahetu, mis justkui tundus kuidagi häiriv(käiguvahetusel käisid jõnksud läbi).
rx1

 postitati 02.10.15 17:15
Mida arvata mainitud kooslusest? Eriti hea kui keegi sellist combot omav (või sama konffi mõne muu masina peal) oskaks oma muljeid jagada. Küsin sest eelmised masinad on kõik manuaalid olnud ja olen nende konkreetsusega harjunud; nüüd on aga äkki aeg edasi liikuda:) Mis proovisõiduautol (2.0 diisel + 6k DSG) natuke häirima jäi oli jõnksutamine kui startida nö. fooripiduriga - huvitav kas selliselt käituvad kõik DSG'd? Muidu oli üldiselt hea küll, kui välja arvata see et gaasipedaali doseerimine manualiga harjunule nats teistsugune tundub:)
Variant B on 1.8 132kw manual, selle alumise otsa dünaamika pidada huvitaval kombel sarnane olema 1.4 ACT omale; alates kusagil 4000 rpm pidada 1.8 siiski rohkem tõmbama (võib vajalikuks osutuda möödasõidul). Linna-trassi suhe tuleb kusagil 60/40 linna kasuks.

Tagasiside oodatud. Või on siin kompotis midagi sellist millest kaarega peaks mööda käima? 1.4 ACT? 1.8? 7k DSG?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]