Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ChiefK

 postitati 31.08.15 13:06
Tänud kõigile kes võtsid aega vastamiseks, aitas piisavalt, et lõplik valik teha.

Äitah!
reverse

 postitati 27.08.15 07:06
See "talvepakett" oli Eestis kõikidel RSidel peal standarina, mujal Euroopas on see lisavarustusena. Sinna hulka kuulub nt klaasipesudüüside soojendus, salongi elektriradiaator (äkki ainult diislil?) + midagi oli veel, mis hetkel meelde ei tule.

Ise oman 2012 RS diislit, DSG kastiga. Ülalpool mainitud keskmine kütusekulu 6 on vägagi reaalne, paagitäiega 1000km sõita on üsna tavaline. Selle suve roadtripp Tallinn-Nordkapp-Stockholm tuli keskmiseks ümmargune 5.0, 3 inimest autos + maailmasuurune pagasilaadung :D

Tavaolukorras (lühikesed otsad Stockholmis) näitab kompuuter keskmiseks 5.6 .. 5.7

Bensukatega olen sõitnud aga mitte omanud, seega ei julge seda kellele ema, kellele tütar teemat eriti arendada :) Tagasihoidlik isiklik arvamus on, et linnas on diisel peajagu üle, maanteel pole mingit vahet ja ringrajal kiiresti sõitmiseks on bensukas parem.
rstdi

 postitati 26.08.15 12:18
Tsitaat:
Algselt postitas: ChiefK
Tere,

Tänud kõigile vastamast, nüüd olemas ka mõlema masina VIN ning uurin rohkemat margiesindusest. Tahtsin küsida kas keegi oskab öelda mis on suuremad asjad mida peaks tegema Skoda puhul 150-200 vahemikus ?

Ning kas keegi oskab kohe peast öelda mis on see umbkaudne hind võiks tulla mootoririhma vahetusele ? Isend 1 puhul tundub, et suurem hooldus just tehtud + rihm vahetatud, ilmselt sellest tulenevalt ka tsip kõrgem hind kuigi masin vanem.

aga eks VINi alusel järelpäring peaks näitama rohkemat + varustus

Ise mõtlesin webasto peale keerata igaljuhul eraldi. Diisli vs Bensiin puhul ise eelistaks pigem bensiini aga kuna häid bensiini valikuid vähe siis nagu ma aru saanud siis pole ka skoda diislitel häda midagi ja peaksid olema igati tipp-topp. Keegi võib selle muidugi ümber lükata ja sel juhul oleksin huvitatud, et miks nii just.

Veelkord suured tänud, iga vastus on abiks edasisel teekonnal!

Parimat.


Mul on 2011a RS bensukas, aga selle läbisõit on täna alles 118tuh. Suuremad hooldused siiani on olnud DSG õlivahetused. Vahetati garantiikorras (ca 115tuh pealt) bensupump + selle aju. Kui on korras masin, siis vast ei ole hullu seal midagi.
DSG on vast see koht, mida kindlasti jälgida. 6ne kast õnneks täitsa OK, kui hooldatud.

O2 vist tehases seda webastot ei pandud, alles O3 saab seda tellida. Webastot soovitaks kindlasti ka ise.
Diisli kasuks räägib kindlasti madal kütusekulu, see 6L keskmine kindlasti reaalne. Bensukal ca 8-9,5 vahel see keskmine, sõltub kus sõita. Talvel diisel kindlasti nii kiiresti soojaks ei lähe nagu bensukas.
Bensukal on kahjukse see suurem õlikulu, mida rohkem vajutada seda rohkem ta kipub seda ka sööma. Lisaks on probleeme carbon buildup teemaga - esinduse sõnul suur teema ei ole olnud, aga uuri siiski.
Kui nüüd võrrelda 135kw diisel vs 147kw bensukas, siis bensukaga on kuidagi mõnusam sõita, kuigi see 135kw diisel peaks olema paberil kiirem. Bensukas on erksam ja diisel selline uimane.
Kuid maitseasi ning sõltub, mida turul pakutakse.
ChiefK

 postitati 26.08.15 10:09
Tere,

Tänud kõigile vastamast, nüüd olemas ka mõlema masina VIN ning uurin rohkemat margiesindusest. Tahtsin küsida kas keegi oskab öelda mis on suuremad asjad mida peaks tegema Skoda puhul 150-200 vahemikus ?

Ning kas keegi oskab kohe peast öelda mis on see umbkaudne hind võiks tulla mootoririhma vahetusele ? Isend 1 puhul tundub, et suurem hooldus just tehtud + rihm vahetatud, ilmselt sellest tulenevalt ka tsip kõrgem hind kuigi masin vanem.

aga eks VINi alusel järelpäring peaks näitama rohkemat + varustus

Ise mõtlesin webasto peale keerata igaljuhul eraldi. Diisli vs Bensiin puhul ise eelistaks pigem bensiini aga kuna häid bensiini valikuid vähe siis nagu ma aru saanud siis pole ka skoda diislitel häda midagi ja peaksid olema igati tipp-topp. Keegi võib selle muidugi ümber lükata ja sel juhul oleksin huvitatud, et miks nii just.

Veelkord suured tänud, iga vastus on abiks edasisel teekonnal!

Parimat.
rstdi

 postitati 26.08.15 07:50
Küsi VIN kood ja esindus aitab sind varustuse osas, siis 100% kindlus majas.
Kindlasti küsi esindusest infot hoolduste kohta, tihti on nii, et vähe sõitnud masinal on suurem hooldus tulemas.
RS'le sobib bensukas rohkem, aga see rohkem maitse asi. Kui sulle meeldib hea heli, siis Skodades seda tavaliselt ei ole ehk see kulu tasub sinna juurde kohe lisada. Lisaks Eesti teedel tasub teha ära mürasummutus, OII ei ole kahjuks väga vaikne masin.
DSG õli peab olema kindlasti vahetatud!!! Kahemassiline hooratas võib olla ka teema, muidugi kui masin sõitnud pikk otsi ainult, siis see ei ole muret.
Navi järgi ära masinat osta, kumbki nendest ei ole nüüd super hea, pigem muu varustus olulisem (talve asjad Eestis kliimas).
tnx

 postitati 26.08.15 06:56
Varustuspakett on mingi standardne kombinatsioon pakutavatest lisadest... Võid mõne vana hinnakirja välja otsida ja uurida, mis seal sees oli. Talvepakett meie oludes on mõistlik, seal peaks olema miskid lisasoojendused mootorile ja võibolla ka salongile. Ilma selleta ei lähe diiselauto korralikumal talvel kunagi soojaks.
M.Jaaska

 postitati 25.08.15 22:01
Ühel on suurema ekraaniga navi, ma ei navigeeru eriti hästi skoda terminites nende makide nime kohta, kuid VW maailmas on nende nimi rns510(suurem) ja teine 310 või 315(kuju sama, sisu erinev)

Nii, 510 kaarte on lihtsam ja odavam uuendada. 310/15 kasutab uuenduseks SD-kaarte ja need disainiti olema ühekordseks, ehk makiga paaritatakse ja töötabki selle makiga, 510 sööb kaarte DVD pealt.
Lisaks on võimalik 510 pealt vaadata DVD-sid ja üleüldse on 510 vingem.
ChiefK

 postitati 25.08.15 19:49
Tere kõik see pere!

Olen mõnda aega mõlgutanud mõtteid Skoda omamisest nüüd siis aeg selline, et võiks plaani ellu viia. Soov oleks just RS versiooni omada. Siinkohal olen ka mitte kasutajana jälginud foorumit ja erinevate kasutajate auto ülevaateid lugenud, muljed on head.

Siinkohal paluks abi Teilt, kes rohkem või vähem olete selle margi eluga kursis. Olen ringi vaadanud eesti turul aga üks isend mida sai ka vaatamas käidud, kahjuks sai müüdud kiiremini kui jõudsin reageerida. Kindel soov oleks universaal versioon soetada.

Olen üha enam mõlgutanud mõtteid Mobile teenuse kasutamist ning vaadanud ringi nende portaalis. Siit ka esimene küsimus, kas keegi on tellinud ja kuda muljed on ?

Hetkel silma jäänud 2 isendit, hinnaklass oleks minu jaoks ca max 13tuhat euri ehk siis ilmselt aasta variandid jäävad 11 ja 12 vahele mida lubaks soetada. Mootorist ja käitumisest olen samuti lugenud ja end kurssi viinud ning kindlasti kindlasti kontrollin ka VIN-i aga siit siis teine küsimus:

isend 1
isend 2

tunduvad sarnased masinad ju eks ole ? ühel tundub natuke teistmoodi navigatsioon/raadio olevat, kas keegi oskab sellest täpsemalt rääkida või vahet pole ?

lisaks olen täheldanud, et tihti pannakse juurde selline vahva asi nagu varustuspakett (eri) ja nagu isend 2 puhul lausa (talv) - kas keegi oskab nendest pakettide erinevustest rohkem rääkida ning äkki lisada mida veel uurida ning kas leidub nende 2 isendi vahel ka mingeid erinevusjooni mida mina kui algaja ei näe.

Kui kellegil on aega ja viitsimust mulle natukenegi esmapilgu põhjal tagasisidet pakkuda, oleksin väga tänulik! Äitahh.

Ette tänades,
ChiefK

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.2% - SQL: 35.8%]