Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ranx

 postitati 25.03.15 13:05
103kw mootori õlipumbal pole häda midagi, aga õlipumba veovõll (6kant)hakkab tavaliselt peale 200 tuhandet otsi andma, aga selle saab ennetavalt vahetada.
103 kw mootoreid pealegi 1 ja ka 2 nukkvõlliga, 2 nukaga on teravama minekuga.
125 kw pd hitachi pihustitega pole kõige vastupidavam, aga 125 cr on küll juba hea mootor.
Dsg puhul ei saa 7 käigulise puhul rääkida teada tuntud headusest.
Justice

 postitati 25.03.15 10:55
Tervist,
olen siin uus, aga see ka igati loogiline, sest pole varem Skodat omanud, aga nüüd on üsna suur soov ja tahtmine endale Skoda muretseda, seda just Superbi II ruumikuse ja üsna madalate remondikulude pärast (võrreldes Audi ja BMW-ga).
Kahjuks Eesti turg on üsna nigel, just selles vallas, millised mu kriteeriumid masinale oleks: (pool)nahk sisu ja musta värvi.
Välistatud on kindlalt 125kw diiselmootor. 103kw puhul on vist suurimaks probleemiks õlipump? Eelistaks siiski automaatkasti (ca 80% on linnasõitu), aga jällegi DSG kastid on teatatuntud oma "headuses".
Seega, ehk mõni pädevam Superbi (Skoda) omanik oskab jagada soovitusi auto valikul, mida tasuks kindlasti enne auto ostmist jälgida, millistest kooslustest suure kaarega mööda kõndida.

Ette tänades! :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]