Teema ülevaade |
petst
|
postitati 15.08.06 06:20 |
Hinda tasub küsida Auto 100-st. 400 sisse mahub kindlasti ära..
|
lare
|
postitati 14.08.06 08:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: petst
Reklaabroüüride järgi peaks piduri suportid olema rohelised. Mul aga hoopis punased (tõenäoliselt pärit Golfi jupilaost). Igatähes veermikku kiideti,
pidi olema lihtne ja oluliselt tugevam tavamudelitest. |
Nüüdsest ongi pidurisupordid Octavia RS-l punased.
Alates 27 nädalast toodetud masinatel.
|
S.S.D.D.
|
postitati 14.08.06 07:31 |
Palju enam vähem norm. varustusega RS maksab?
450 000.- tuuris?
|
petst
|
postitati 13.08.06 23:02 |
Olen mõned nädalad olnud RS II TFSI omanik ja päris hea on
Tähelepanekud. Sportlikust loomust tulenevalt on vedrustus küllaltki jäik. Linnas ringi sõitmiseks ei ole parim auto, sest kõik teekonarused saavad
liigagi hästi üles loetud. 18" velge ei soovita..
Aga maanteel on hoopis teine tera.
Kõige suurem miinus on DSG automaadi puudumine. Kuid tundub, et 6-käiguline kast on meie linnaliiklusesse sobivam just tänu parematele
ülekandearvudele.
Juhitavus on super ja elektrooniline differ töötab ka enam- vähem.. Sussi kiirendamisel vilisema eriti ei saa..
Kõige rohkem meeldib aga see, et erinevalt 1.8T ei ole äkilisel kiirendamisel tunda "auku". Mootor veab ühtlaselt alates 2000 pöördest, kuid 3500
peal on tõmme eriti magus. Sellega kaasneb ka meeldiv mootoriurin salongis, mida tavalise pereauto puhul ei kuule. Kui istuda Superbist RSi, siis
kõige harjumatum on suurem salongimüra.
Bensukulu senini on olnud ~9l/100, peamiselt linnasõidud.
Minu arvates väga õnnestunud auto ja loomulikult soovitan kõigile kes sportliku sõidustiili mugavusele eelistavad..
Tuunijatele on hea uudis ka see, et Audi on sellest mootorist lausa 265 hj välja imenud..
Tüüpvigadest pole veel midagi pajatada. Tasub uurida, kas Golf GTI kohta midagi negatiivset räägitakse? Reklaabroüüride järgi peaks piduri suportid
olema rohelised. Mul aga hoopis punased (tõenäoliselt pärit Golfi jupilaost). Igatähes veermikku kiideti, pidi olema lihtne ja oluliselt tugevam
tavamudelitest.
|
morden
|
postitati 10.08.06 07:07 |
proovida saaksu juba tänavu. Ise olen mõlema ( bens/disel) varianti proovinud. Ainuke lahendus nägu naerule mitte saada on autosse mitte istuda . Seda aga ei soodusta asja olemus. Lepi proovisõidu aeg kokku ja sa ei
kahetse
|
Edgar
|
postitati 09.08.06 22:31 |
Olen veaga tutvunud, nägu tõesti kisub naerule
Aga et siis mingi 6000.- tehase poolt paigaldatavat lisakaitset pole vaja ? No seda parem saab mingi muu vidina ehk selle raha eest, samas lisakaitse
ei tee vist kunagi liiga.
Selle auto ostuga on sellised lood, et plaanid on 2007 a kevadeks, proovisõidud teen varakult ära, ehk varakevadel on veel teeolud jamad, ei saaks
õiget tunnetust kätte.
|
reFFLex
|
postitati 09.08.06 21:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lare
Põhiline tüüpviga RS-ga sõites,et kisub näo naerule.
|
Bljääd, see seuke ropp viga - märgatav, muide, ka tavalise Octavia II juures - mille vastu valmistajatehas polegi võimeline mõistlikku lahendust
leidma. Tehhid muidu tublid ja hakkajad poisid, aga seda komplikatsiooni pole suutnud ära klattida
Oleks mul präägu ekvivalenti üle ja üks O II puudu, mai läheks omikul töössegi, vaid joonelt TDI-RS-i tellimust vormistama. Paraku on omal RS-i
surrogaat apastraat õues võrkaia taga ning va krabisevat läheb muudegi prigude täitmiseks.
Aga sina Edgar mine kohe homme hommikul mõne nägusa Auto100 müügimehe juurde ja ütle selges eesti keeles: "Ma tahan!"
...ja nad kirjutavad sinu nimele ühe RS-i tellimuse ära. Tõesti, asjaga on kiire, nagu lare vihjas ning kui pikalt venitad, siis
selle aastanumbri sees Auto100 sulle seda ülipopulaarseks kujunenud autumudelit kätte toimetada ei suuda.
Meil siin foorumis ühel sellil on see RS, kuid foorumis tegev ta suurt ei ole - ilmselt esines temagi puhul tüüpviga ning ta täiendavalt veel sattus
sellest psüühilisse sõltuvusse (loeb: rallib ööd ja päevad ringi ja ei saa mahti tuppa arvuti taha tulla).
|
lare
|
postitati 09.08.06 21:29 |
Octavia RS on väga hea valik.
Vanema põlvkonna RS omanikud on Alu põhjakaitsega karteriprobleemi lahendanud.Uuel RS-l seda probleemi ei ole,kliirens parem.
Põhiline tüüpviga RS-ga sõites,et kisub näo naerule.
Selle aasta RS-i müügikvoot hakkab täis saama,nii-et soovitan otsusega kiirustada.
|
Edgar
|
postitati 09.08.06 20:34 |
Et siis plaanis osta Octavia, olen sõitnud nii automaatkasti kui manuaaliga siis 2.0 FSI versioonidega.
Automaat oli nagu nälkjas teel hea ja sujuv siis . Manuaal oli pisut parem
kuid ka suht uimane. Aga Octavia RS oli midagi oopis muud, kiire ja mõnusalt jäik ning käitus ärmiselt hästi nii madalatel kui sa suurematel
kiirustel.
Minu küsimus oleks siis eelkõige RS i endistele ja praegustele omanikele. Sisuliselt....kuidas on ? On mingeid tüüpvigu, mitu korda karteripõhi
"kaduma" on läinud ? Ja näiteks millist lisavarususe juppi te elusees
kasutanud pole jne ?
Ootan huviga teie mõtteid.
|
|