Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Timur

 postitati 10.02.10 19:06
Tsitaat:
Algselt postitas: LauriJ
Tsitaat:
Algselt postitas: sigarid
17 " velgedele pole minuarust kitsamat rehvi olemas kui 215
parandage kui eksin aga siiamaani pole kitsamaid näinud.

teema algatajal 17" siiski vajaka :)

Pere teisel autol on standardis 205/50/17 rehvid.

Minu suve ratastel sama mõõduga rehvid.
LauriJ

 postitati 10.02.10 07:53
Tsitaat:
Algselt postitas: sigarid
17 " velgedele pole minuarust kitsamat rehvi olemas kui 215
parandage kui eksin aga siiamaani pole kitsamaid näinud.

teema algatajal 17" siiski vajaka :)

Pere teisel autol on standardis 205/50/17 rehvid.
Timur

 postitati 07.11.09 19:10
Tsitaat:
Algselt postitas: sigarid
17 " velgedele pole minuarust kitsamat rehvi olemas kui 215
parandage kui eksin aga siiamaani pole kitsamaid näinud.

205 peaks ka olemas olema Oscarrehid vähemalt pakub.
http://www.oscarrehvid.ee/index.php?view=1&gid=0&id=0&do=search&keel=ee
sigarid

 postitati 07.11.09 12:54
17 " velgedele pole minuarust kitsamat rehvi olemas kui 215
parandage kui eksin aga siiamaani pole kitsamaid näinud.

teema algatajal 17" siiski vajaka :)
undu

 postitati 06.11.09 10:09
Jään seda meelt nagu kasutaja Valts:
milleks talveks nii lai rehv?
OII all on talveks 195 laius väga hea.
Kui asfalt kuiv ja puhas, siis ei ole väga vahet, kui lai rull autol all on.
Aga kui sajab maha mõnus märg lobjakas, siis 225 kipub juba suusaks muutuma.
Lisaks ei saa märkimata jätta, et 195 laiad ja 15/16" talvekad on 225 17" rehvidega võrrreldes sama raha eest märks tegijamad võimalik valida. Eriti kui jutt käib lamellidest
Mina kasutan suvel 225/45 17 ja talvel on 195/65 15.

Aga kui soov on kindel ja mainitud mõõtu talverehvid juba kuuri nurgas ootamas, siis proovi korra seda mõõtu rehvi alla. Mahub, siis mahub. Oma kogemus on kõige parem ütlemaks, kas siis õigustab selline mõõt v mitte
Kui alles plaanid ostma hakata neid rehve, siis soovitan siiski maisemaid mõõte vaadata
UHO

 postitati 05.11.09 20:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Cosmic
245 laiusest rehvist räägitakse sellepärast, et algselt selline mõõt oli antud UHO esimeses postituses. Vaatasin ise ka, et pääris laia rehvi soovitakse alla panna talveks, aga mingi hetk on postitust lihtsalt parandatud.

Endale soetasin selleks talveks 225/50/17 rehvid RS alla (orig. mõõt 225/45) ning nii väike erinevus küll mingit rolli ei mängi.

Vabandan segaduse pärast- alguses oli jah laiuseks 245.
Oleksin pidanud parandusena märkima, mitte lihtsalt muutma- pole just tihe foorumlane.
karsson15

 postitati 05.11.09 20:37
Tsitaat:
Algselt postitas: argo


Tsehhid on igasugu vigureid kogemata sisse teinud:

http://briskoda.net/octavia-ii/new-octavia-tips-tricks/55750/#post637217


okok, aga need mida need kutid seal "avastavad" pole kogemata midagi seost:D
sry OT pärast
argo

 postitati 05.11.09 19:56
Tsitaat:

Teemast mööda, aga lare kas sa räägid luuletusi või räägid ausat juttu? Sellisel juhul tekib küsimus, et miks see nii on- otstarve ka või onud tšehhimaal on teinud mingise viguri kogemata sisse?


Tsehhid on igasugu vigureid kogemata sisse teinud:

http://briskoda.net/octavia-ii/new-octavia-tips-tricks/55750/#post637217
karsson15

 postitati 05.11.09 19:31
Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Nojah - ma ei ole saanud (õnneks) kunagi võrrelda enda auto tegelikku kiirust, mida näeb politsei oma mõõtemassinaga ja seda kiirust, mida mina seieri järgi kabiinis näen. Mina olen võrreld seierit ja teede ääres seisvaid kiiruse näitamise tabloosid. Nt Tallinn-Tartu maanteel kilomeetreid enne Koset olev tabloo.

OT, aga need, kelle enne facelift Octavia mudelites on täisautomaatne kliimaseade, näevad ka läbi selle auto õiget kiirust. ;) Juhul loomulikult, kui õige mõõduga sussid auto all on.

Hoides all korraga ECON nuppu ja kõrvalistuja istmesoojenduse nupu kõrval asetsevat esiklaasile suunduva õhu nuppu (mõlemad asetsevad kliimapaneelil), ja keerates juhile mõeldud temperatuuri rullikut, kuni vasakpoolsele temperatuuridispleile tuleb -19,0 siis kliimapaneeli kõrvalistujapoolne displei näitab auto tegelikku kiirust. Igatahes minu auto ja sõbra Scout puhul näitas identset tulemust GPS seadme ja maantee servas asetsevate kiirustabloodega. Viimati, kui trassil sõitsin siis selle nn. "õige kiirusega" 95km/h ja odomeeter näitas tulemit üle 100km/h, ei peatanud mind igatahes teeservas kiirust mõõtvad politseinikud. :P

Menüüst saab välja uuesti ECON nuppu vajutades või uuesti autot käivitades on vastav menüü kadunud.


Teemast mööda, aga lare kas sa räägid luuletusi või räägid ausat juttu? Sellisel juhul tekib küsimus, et miks see nii on- otstarve ka või onud tšehhimaal on teinud mingise viguri kogemata sisse?

Teemasse ka: Kui mul 225/45/r17 all olid siis garmini nüvi ning spidoka vahel silmaga nähtavat erinevust enam polnud->näitasid sama kiirust. Küll aga on originaal papuga spidokal +3-7km/h olenevalt kiirusest.
Cosmic

 postitati 05.11.09 15:09
245 laiusest rehvist räägitakse sellepärast, et algselt selline mõõt oli antud UHO esimeses postituses. Vaatasin ise ka, et pääris laia rehvi soovitakse alla panna talveks, aga mingi hetk on postitust lihtsalt parandatud.

Endale soetasin selleks talveks 225/50/17 rehvid RS alla (orig. mõõt 225/45) ning nii väike erinevus küll mingit rolli ei mängi.
Swissflam

 postitati 05.11.09 11:20
Sarnaselt kasutajaga diesel ka mina näen teemaalgataja postituses rehvimõõtu 225/50R17, mis võrreldes tehases paigaldatust erineb diameetri poolest 11,25mm. Sellest raadius 5,625mm ning sellise kasvu juures läheb kindlasti autole alla. 225mm laiust talverehvi ei ole mõtet karta, endal läheb 3-ndat talve alla mõõt 225/45R17. Korraliku talverehvi kummisegu niipalju pehmem, et rööpasse sõidetud tee ei häiri sugugi. Samuti pole ma suutnud nendega kusagile kinni jääda.
Mainiti ka asjaolu, et spidomeeter hakkab "valetama". Kes vähegi füüsikalist mõõtmiste ja mõõteseadmetega (siis hulka ei kuulu armukalkulaatorid jms.) kokku puutunud, teab, et spidomeeter, kui mõõtevahend, on väga ebatäpne. 99% sõidukitest omavad spidomeetrinäitu, mis on tegelikust kiirusest suurem. Seega kui kasutada suurema diameetriga rehve, kiirusnäidu viga muutub väiksemaks. Ning reeglina omab spidomeetri viga progresseeruvat karakteristikut ehk mida kiiremini sõidad, seda suurem mõõteviga. Soovitan GPS-sedmega auto spidomeeter üle kontrollida. Ka GPS omab mõõteviga (enamasti +-3km/h kiiruse 100km/h juures) aga umbes sama täpsusega on Eesti Politsei käsutuses olevad mõõteseadmed.
lare

 postitati 05.11.09 08:58
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Nojah - ma ei ole saanud (õnneks) kunagi võrrelda enda auto tegelikku kiirust, mida näeb politsei oma mõõtemassinaga ja seda kiirust, mida mina seieri järgi kabiinis näen. Mina olen võrreld seierit ja teede ääres seisvaid kiiruse näitamise tabloosid. Nt Tallinn-Tartu maanteel kilomeetreid enne Koset olev tabloo.

OT, aga need, kelle enne facelift Octavia mudelites on täisautomaatne kliimaseade, näevad ka läbi selle auto õiget kiirust. ;) Juhul loomulikult, kui õige mõõduga sussid auto all on.

Hoides all korraga ECON nuppu ja kõrvalistuja istmesoojenduse nupu kõrval asetsevat esiklaasile suunduva õhu nuppu (mõlemad asetsevad kliimapaneelil), ja keerates juhile mõeldud temperatuuri rullikut, kuni vasakpoolsele temperatuuridispleile tuleb -19,0 siis kliimapaneeli kõrvalistujapoolne displei näitab auto tegelikku kiirust. Igatahes minu auto ja sõbra Scout puhul näitas identset tulemust GPS seadme ja maantee servas asetsevate kiirustabloodega. Viimati, kui trassil sõitsin siis selle nn. "õige kiirusega" 95km/h ja odomeeter näitas tulemit üle 100km/h, ei peatanud mind igatahes teeservas kiirust mõõtvad politseinikud. :P

Menüüst saab välja uuesti ECON nuppu vajutades või uuesti autot käivitades on vastav menüü kadunud.
diesel

 postitati 05.11.09 08:32
tähendab, kas olen mina peris loll või lihtsalt silm ei seleta samamoodu kui teistel, a mina näen et teema algataja küsib kas mahub alla 225 laiune kumm viis prossa muudetud profiiliga. ehk siis teemaks on tootja poolt soovitet laiusega ja sentimeetri jagu suurema raadiusega suss.
sellele küsimusele saab vastata ainult nii, et loomulikult mahub ja jääb ikka ullupööra ruumi üle.
ja spido hakkab paar versta nihu näitama, ehk ka suht olematu muutus.
enamus vatstajaid siin räägib 245 laiusest, kustkohast te seda võtate?
hoopis iseasi on tõesti see teema, et miks üldse talvel laia sussi pruukida, kasu pole sellest sugugi.
kuskil lumeködis või lauslörtsis oleks abiks võimalikult kitsas rehv. näiteks 205/50 on mõõtudelt suht sobiv.
reFFLex

 postitati 05.11.09 07:39
Tsitaat:
Algselt postitas: sigarid
Ja pigem läheb spidomeeter aina õigemaks kui valemaks suurte rehvidega , sest 60 sõites on reaalne kiirus miski 53 kmh umbes aga nüüd umbes 58kmh

Nojah - ma ei ole saanud (õnneks) kunagi võrrelda enda auto tegelikku kiirust, mida näeb politsei oma mõõtemassinaga ja seda kiirust, mida mina seieri järgi kabiinis näen. Mina olen võrreld seierit ja teede ääres seisvaid kiiruse näitamise tabloosid. Nt Tallinn-Tartu maanteel kilomeetreid enne Koset olev tabloo.

Need tavaliselt näitavad seieri 100 peal seismise korral 96-t.

Muide - teemasse - ma hakkasin ka mõtlema, et miks sa talveks nii irmus laia ketsi alla tahad panna? Kõrgemast profiilist saan veel aru, a et laiem ka? Juhitavusele ei mõju see kindlasti positiivselt. Suvelgi on asfaldisse tekitatud roopad jubedalt sõitu häirivad, talvel võivad nad IMHO veelgi ohtlikumaks osutuda, kui rehvi ja teepinna vaheline kontakt on kehvem.
Valts

 postitati 05.11.09 07:20
Aga mina küsin jällegi vastu, et miks sa punnid sinna nii laia kummi alla talveks. see masin hakkab väga halvasti käituma, kui ei ole sileda asfaldiga tegemist (lumi ja lörts). ja teine asi on ka need valukad, kas sul neist kahju ei ole, mina ostsin endale ka plekiringi talveks, äärekivid, augud ja muu keemia, mis teedelt leida on, ei ole just veljele tervislik.
sigarid

 postitati 04.11.09 21:21
ma suutsin enda 2003 a superbile 225 / 55 r 17 alla panna :)
Originaalis 17" 225/45,
Aga seda väikestviisi auto muutmisega siiski.

Ja pigem läheb spidomeeter aina õigemaks kui valemaks suurte rehvidega , sest 60 sõites on reaalne kiirus miski 53 kmh umbes aga nüüd umbes 58kmh
karsson15

 postitati 04.11.09 18:38
oma kogemustest võin öelda, et panin alla endale 225/45 R17 talvekad (orig. 205/55 r16) ning ei juhtunud midagi, isegi täiskoormas käis ilusti ja vastu ei läinud- mul on tõstetud ka tegelikult:P..
mina ka nii väga 100% ei ütleks, et ei mahu, kuid ei julge ka pead anda et mahub- pead proovima.
Tõenäoliselt läheb kõige napimaks esimestel ratastel pööramisega. Mul nad läksid päris lähedale juba.
UHO

 postitati 04.11.09 15:29
Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Teine oluline moment on arvestada seda, mis ET on sinu Kosei velgedel. Velje laius on samuti oluline.

Kuna ratta diameeter suureneb ainult 4,3cm, siis mina nii resoluutselt ei arva, et EI MAHU alla.

Meil siin kasutaja diesel katsetas oma OI alla suurema diagonaaliga rehve ning alla nad mahtusid küll. Vähemalt töökojas - link teemale

Kui sa need rehvid edukalt autole alla suudaksid paigutada, siis hakkaks sinu auto tegelik kiirus olema suurem, kui see, mida spido näitab. Nii umbes 3-4 km/h kiirem.

Tegu on siis selliste Kosei 17" velgedega. ET on 38.
reFFLex

 postitati 04.11.09 15:12
Teine oluline moment on arvestada seda, mis ET on sinu Kosei velgedel. Velje laius on samuti oluline.

Kuna ratta diameeter suureneb ainult 4,3cm, siis mina nii resoluutselt ei arva, et EI MAHU alla.

Meil siin kasutaja diesel katsetas oma OI alla suurema diagonaaliga rehve ning alla nad mahtusid küll. Vähemalt töökojas - link teemale

Kui sa need rehvid edukalt autole alla suudaksid paigutada, siis hakkaks sinu auto tegelik kiirus olema suurem, kui see, mida spido näitab. Nii umbes 3-4 km/h kiirem.
UHO

 postitati 04.11.09 15:12
Tsitaat:
Algselt postitas: undu
arvestades, et tehase poolt antud mõõt on 225/45 17", siis 245/50 on tunduvalt kõrgem rehv. Pead ei anna, aga olen suht veendunud, et EI MAHU.
Ratta diameeter kasvab ligi 5cm

Tänud vastamast,
kardsin ka ise seda.
Aga mõõt 225/50 17" läheks alla? Nii palju, kui netist lugesin siis peaks selle puhul mõõt ainult 2 cm suurenema.
undu

 postitati 04.11.09 14:23
arvestades, et tehase poolt antud mõõt on 225/45 17", siis 245/50 on tunduvalt kõrgem rehv. Pead ei anna, aga olen suht veendunud, et EI MAHU.
Ratta diameeter kasvab ligi 5cm
UHO

 postitati 04.11.09 11:44
Tervist,

kas antud masinale mahuvad alla Goodyear Ultra Grip 500 RunFlat 17" 225/50 talverehvid. Kasutusel on 17" Kosei valuveljed.

Tänud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 74.8% - SQL: 25.2%]