Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
alarallin

 postitati 03.03.12 19:23
Välimuse erinevused on esi- ja tagastange, toonitud (smoke) külgmised suunatuled ning sportlikum summutiots. Tehase veljed on 16" ja kasutatakse 195/45 rehve. Ise kasutan 195/50 suverehve, kuna siis täitab spidomeeter täpselt. Saab kasutada ka 15" velgi, kuid siis peab esimesel teljel olevatele velgedele välja poole panema nn. löödavad vastukaalud (raskused). Muidu tõmbab pidurisadul liimitavad raskused esimese rattapöördega maha.
Sisemuses on muutusi rohkem: sportistmed, nahast kattega rool (3 kodaraga), käigukangi- ja käsipidurihoob, teistsugused (ilusamad) kellad, 2x elektri aknad, 8 kõlariga stereo.
Veermik on sisuliselt tavamudelitega sama. Erinevused on sportverdud, esiteljel suuremad pidurid (288mm) ja tagateljel on ka kettaspidurid, mitte trummlid. Samuti on kataloogi järgi soovituslik kasutada Ferodo piduriklotse.
Lisaks on RS mudelil rohkem varustust peal: ASR/ESP, istmesoojendused, reguleeritavad esituled, 2 topsihoidjat....
Poest on kõiki juppe odavalt saada.
Tehnilised andmed on sul õiged küll - 96 kW ja 310 Nn ning 6 käiku. Kütusekulu on maanteel 4,2 (90km/h) kuni 5 (120km/h).
rinks

 postitati 03.03.12 14:35
Tervist,
kaevaks vana teema üles. Ei tea kas küsimus õiges rubriigis kuid teema pealkiri kattub.
Kas keegi targem oskab nimetada erinevusi tavalise Fabia [1999-2005 (6Y)] ja Fabia RS'i vahel [Mk1 (6Y) (1999–2007)]. Eriti pakuks huvi just välimuse ja sisu erinevused. Mootoriks peaks olema tal 1.9TDi (96kw) ning 6-käiguline manuaal kast(Parandage kui eksin).
Timur

 postitati 14.05.07 16:52
Nn. parda kompuuter on sel kindlasti peal. Infot näidatakse tahokas asuval väikesel tablool.
madtongue

 postitati 14.05.07 15:22
Oskab keegi öelda kas Fabia-l kompuutrit ja muud nänni ei olegi? Spidoka ja tahho vahel peaks igasugu infi kuvama selle tabloo peal ju, aga pole nagu ühelgi (vähemalt pildi pealt) kohanud seda?!

http://youtube.com/watch?v=TpLBmPXczAE

Ka sellel siin mitte.

Nädalavahetusel Tartusse seda Auto24 musta Fabiat vaatama igatahes.
Soulbender

 postitati 13.05.07 11:03
praegu saadaval teinegi Fabia RS - Auto24-hind veelgi soodsam :P
reFFLex

 postitati 11.05.07 11:28
Tsitaat:
Algselt postitas: madtongue
Silma on jäänud siis konkreetselt selline isend:

AUTO24 LINK

Kas hinna ja auto suhe võiks antud pakkumise puhul paigas olla?
Ostes tuleks auto muidugi kuhugi škoda esindusse ülevaatusele viia, sealt tuleb ka auto ajalugu välja.

Selle apastraadi hind on mumeelest küll täitsa ponks! :cool:

Kunagi aegu tagasi oli müügis Helkamas proovisõiduautona kasutusel olnud kollane elukas, mille hind AGR-is jäi mu mälu järgi jupi üle 200. Tal muidugi oli oluliselt väiksem läbisõit ning eks ta vist müügihetkel olnd ka uuem aastaarvu järgi.

See elukas aga IMHO on väga ponks, mootoril vähemalt 3/4 elueast veel ees, juhul, kui automüüja pole odomeetrit f¤(%£!!ind. Mina ostaks selle joonelt ära, muidu äkki keegi teine jõuab ette ja teeb selle triki ise ära.
lare

 postitati 10.05.07 20:26
Tsitaat:
Algselt postitas: madtongue
...ja päris sellist autot ka ei taha millele ise juppe treima pead, sest poest neid lihtsalt saada ei ole.

Võin pea anda,et kõik vajalikud jupid leiad varuosadena ja treialit otsima sa ei pea.Juhul muidugi,kui soovid piduriketastesse auke puurida.:)
Kusjuures põhilised kuluosad ei ole sugugi kallid ja B-kati osade hankimise soovil kannatab alati originaali hind ennem järgi uurida.
Timur

 postitati 10.05.07 16:36
Kui sel Fabial on Brebo pidurid, siis vaevalt, et sul lähema 10 aasta jooksul nendega probleeme tekib.;)
madtongue

 postitati 10.05.07 14:14
Tänan julgustavate vastuste eest, panen info kõrvataha. Küsimus tekkis üldse sellest, et olen kuuld selle aparaadi puhul juttu brembo pidurisüsteemist jms. rariteetsest kraamist ja päris sellist autot ka ei taha millele ise juppe treima pead, sest poest neid lihtsalt saada ei ole.
Timur

 postitati 10.05.07 12:35
Tsitaat:
Algselt postitas: madtongue
seega ei lähe ma poodi Fabia RS-ile õhufiltrit küsima, vaid näiteks Passati õhufiltrit (huvitav, kas neid reaalselt mingi hinnavahe ka oleks, ses mõttes, et detailid on samad, aga üks on Fabia RS-i oma ja teine on Passatile..?).

Filtritega ei ole mingit vahet millele sa ostad kui mõlemal autol on ühesugune filter, siis on sama tootekood ja hind.
morden

 postitati 10.05.07 12:14
hetkel täpsem info puudub, aga skoda jupid isegi need, mis kattuvad volkariga olid ikka sootsamad. Reegel peaks tänagi kehtima.
lare

 postitati 10.05.07 11:59
Olen omanud Octavia I RS-i.
Piduriklotside ja ketaste eest küsitakse tavapärasest enam,aga muud jutud suurem osa samad mis tavaFabial.

Kui masin meeldib ja on korras,võta ära.Saad väga vinge putuka,millega jääd kindlasti rahule.Fabia RS-i enam ei toodeta,järelturu valik on väike,Saksast ostes maksad tunduvalt rohkem.
;)
madtongue

 postitati 10.05.07 09:37
Ei leidu siis ühtki meest kes oleks selle auto tehnilise poolega kokku puutunud?
madtongue

 postitati 09.05.07 11:48
Mul siis peas haudunud plaan hakata soetama Fabia RS-i. Tundub täitsa arvestatav putukas nii dünaamika, välimuse, säästlikkuse ja ka kõige muu koha pealt.
Tekkis küsimus, et kuidas on sellele mudelile varuosade kättesaadavusega? Mootoriga ei tohiks probleemi olla, sest oi kui paljudel VAG autodel seda mootorit kohtab, seega ei lähe ma poodi Fabia RS-ile õhufiltrit küsima, vaid näiteks Passati õhufiltrit (huvitav, kas neid reaalselt mingi hinnavahe ka oleks, ses mõttes, et detailid on samad, aga üks on Fabia RS-i oma ja teine on Passatile..?). See siis lihtsalt näiteks. Põhiline AGA tekib aga muu tehnika osas- kas ka veermik on identne mõne teise Volkwagen-Audi Grupi autoga? Näiteks piduriosad jms, kuidas on nende hindadega ja kättesaadavusega? Ülejäänud veermikust siis rääkimata..
Ootaks ka muljeid inimestelt kes sellel autoga sõidukogemust omavad.
Silma on jäänud siis konkreetselt selline isend:

AUTO24 LINK

Kas hinna ja auto suhe võiks antud pakkumise puhul paigas olla?
Ostes tuleks auto muidugi kuhugi škoda esindusse ülevaatusele viia, sealt tuleb ka auto ajalugu välja.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.5% - SQL: 38.5%]