Teema ülevaade |
Ranx
|
postitati 26.12.15 22:00 |
Minu aasta vanusel RS-il on kasko aastamakse veidi üle 400.- euri aastas (auto osthind üle 30tuhhi),
aga kõik oleneb kõigest.
Kui suur jääb omavastutus ,vaadatakse liikluskindlustuse ajalugu jne,hinda kujundab ka auto ostuhind hind.
|
SiimSa
|
postitati 26.12.15 19:25 |
Keegi midagi kasko hindadest ka teab?
|
SiimSa
|
postitati 20.12.15 09:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Tsitaat: | Algselt postitas: jk
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on
vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik. |
Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev
käesolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.
Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on väändenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-käigulise DSG piir tuleb ette... |
1.8 väändest olen teadlik, aga kindel plaan on manuaalkastiga võtta.
|
siLc
|
postitati 20.12.15 09:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jk
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on
vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik. |
Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev
käesolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.
Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on väändenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-käigulise DSG piir tuleb ette...
|
Ranx
|
postitati 19.12.15 16:43 |
1.8 juba natuke parem valik.
|
SiimSa
|
postitati 19.12.15 14:39 |
Hetkel liiguvad mõtted 1.8 TSI suunas.
|
Ranx
|
postitati 14.12.15 21:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimSa
Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga. |
Ehk siis on VAG grupp on aru saanud ,et kett sobib mootorsaele
|
SiimSa
|
postitati 14.12.15 20:52 |
Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga.
|
Ranx
|
postitati 14.12.15 20:00 |
Uurisin veel ühelt tuttavalt ,kelle firmas on tööautodeks skodasid (superb/octavia) 17 tk
Kõige ebameeldivamad kogemused just 1.4 turbokatega ,ei soojene piisavalt kiiresti ,lubatud ökonoomsust võimatu saavutada ,pidevad probleemid
kettidega ,osadel mudelitel dsg-ga ,ning mootori üldine kiire kulumine .
2 juhul vahetatud mootor ennem garantiiaja lõppu.
Tegemist oli siis octavia 2. ja 3. generatsiooni ,ning superb 2.generatsiooniga.
Töökindluse mõttes lähevad nad vaikselt üle diislitele
Rikas eestlane võib ka kõik selle ise omal rahakotil ära proovida,kui soovib.
5 aastane garantii on minu meelest lausa kohustuslik võtta.
Skoda on suht hea auto ,õiges kombinatsioonis.
|
Tiitk
|
postitati 14.12.15 14:34 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Lisaks kõigele muule on 1.4(110)kw keskmine kütusekulu erinevus 1.8(132)kw pea olematu . |
Õigem on öelda, et 1.4 (92 kw) keskmise kütusekulu erinevus 1.8 (132 kw) pea olematu , sest 1.4 (110 kw) kulunumbrid on mõlemast madalamad.
|
Ranx
|
postitati 14.12.15 11:52 |
Lisaks kõigele muule on 1.4(110)kw keskmine kütusekulu erinevus 1.8(132)kw-ga pea olematu .
|
SiimSa
|
postitati 14.12.15 11:25 |
Kas 1.4 TSI puhul on 92 kW ja 110 kW täiesti erinevad mootorid?
|
jk
|
postitati 14.12.15 11:20 |
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on
vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.
|
Ranx
|
postitati 14.12.15 11:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimSa
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud. |
Kui oleks miljonär, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt võib ju auto suur tunduda, aga tühimass seda küll pole.
See selleks, aitab offtopicust.
Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW üsna populaarne
mootor.
Kuna aastane läbisõit ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma? |
Kui uue ostad ,siis muidugi on garantii aeg ja riskid maandatud,
See mootor kulub sõna otseses mõttes kiiresti läbi ,töökaaslane vahetas vw -nil mootori 130 tuhhi pealt ,kuna remontimine oli mõttetu ,ostis hea
hinnaga uue mootori treilerilt mahakukkunud uue auto pealt.
Populaarne on see mootor sellepärast ,et müügimehed seda haibivad.
|
tnx
|
postitati 14.12.15 08:51 |
Eeldusel, et tegu on sama mootori erinevate modifikatsioonidega, pakun, et nõrgem peab paremini vastu, kui võimsam. Ega see 50Nm enam väänet õhust
tule, see jõud mõjub kõik ka mootori detailidele.
|
undu
|
postitati 13.12.15 21:48 |
1,4tsi 92 kw ja 103/110kw on oma temperamendilt märgatavalt erinevad mootorid.
Võimsamatel on 50Nm enam väänet, mis annab kiirenduses selgelt tunda.
Kütusekulu samas suures plaanis sama.
|
SiimSa
|
postitati 13.12.15 10:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead
lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet. |
Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist. |
Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks. |
Tänud info eest, aga diislit kasuks ei otsusta kindlasti. Praegu on juba üks diisel ja kuna enamus sõitudest on lühikesed otsad linnas, siis pole
sellel lihtsalt mõtet.
|
rihonet
|
postitati 13.12.15 09:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead
lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet. |
Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist. |
Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks.
|
SiimSa
|
postitati 12.12.15 19:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud. |
Kui oleks miljonär, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt võib ju auto suur tunduda, aga tühimass seda küll pole.
See selleks, aitab offtopicust.
Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW üsna populaarne
mootor.
Kuna aastane läbisõit ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma?
|
Ranx
|
postitati 12.12.15 18:57 |
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud.
|
urmas66
|
postitati 12.12.15 16:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead
lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet. |
Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.
|
rihonet
|
postitati 12.12.15 15:58 |
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead
lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.
|
Commer
|
postitati 11.12.15 19:11 |
Olen sõitnud Superb II 1.4 TSI 92kw manuaaliga ja üsna kehva oli, kindlasti vaata sinna 110kw poole
|
SiimSa
|
postitati 11.12.15 17:49 |
Tere,
Plaanis on soetada uus Superb Combi ja kindlasti bensiinimootoriga.
Hetkel olen vaadanud 1.4 TSI mootoreid manuaalkastiga vastavalt siis 92 kW ja 110kW.
On kellegil kogemus kuidas see 92 kW liigutab sellist autot (tühimass 1320 kg)?
|