Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ranx

 postitati 30.10.14 17:05
Kui mul 17" veljed alguses all olid mahtus velje ja suporti vahele ainult liiklustrahvi kviitung ;)
enzo

 postitati 30.10.14 07:11
Selge, siis vaatasin ise kataloogist valesti.
stefan

 postitati 29.10.14 21:24
Tsitaat:
Algselt postitas: enzo
Mis põhjusel all 17" velge alla panna ei saa? OIII RS sama suured kettad (312mm), kui OII RS ja mina sõidan juba 3 talve 16" plekkvelgedega.


OIII RS eesmised pidurikettad on 340mm.
enzo

 postitati 29.10.14 19:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
alla 17" velge nagunii RS-ile alla panna ei saa.


Mis põhjusel all 17" velge alla panna ei saa? OIII RS sama suured kettad (312mm), kui OII RS ja mina sõidan juba 3 talve 16" plekkvelgedega.
Ranx

 postitati 29.10.14 14:43
Kui otsustad RS-i kasuks ja soovid ,et ta natukenegi "pehmem" oleks ,siis kindlasti 17" velgedega ,alla 17" velge nagunii RS-ile alla panna ei saa.

Minu naine kiidabki RS- selle pärast ,et parklast lihtsam leida ,muidu ju kõik octaviad ühesugused ;)
juustumõngel

 postitati 29.10.14 13:11
Olen sõitnud sõbra eelmise põlvkonna RS-iga korduvalt ca 1300 km pikkuseid otsi Põhja-Soome lõppu välja nii suvistes kui ka talvistes tingimustes ja nurisemiseks ei olnud põhjust. Uue põlvkonna RS-iga mööda kodumaa kruusa- ja metsavaheteid sõita polnud samuti midagi ekstreemset.

P.S. üks tuttav ostis 1.4 liitrise töömahuga suhteliselt plangu Octavia ja juba kuu aja pärast kahetses ostu ja kirub tänaseni, kuid vanema ja uuema põlvkonna RS-i omanikest tuttavad räägivad aga vastupidiselt hoopis teist juttu :D
carin

 postitati 28.10.14 21:19
Tänan kõigile vastuste eest.
Võtaks pigem RS-i kuna näeb tervikuna kenam välja, aga madaldatud autoga võib talvel probleeme tekkida ja kui käia Euroopas ringreisil siis ei tea kas vedrustus väsitab ära.
Kas kellelgi kogemusi talvega (metsavaheteed) või pikema reisiga?
kempi

 postitati 28.10.14 08:25
Ise mõtlesin ka pikalt kas RS või 1.8. Kokkuvõttes võtsin 1.8 rohkema varustusega - vedrustus on siiski ikkagi originaal, aga nagu öeldud, alati on võimalik miskid kangemad alla keerata. Kui ma oma valikuid tegin, siis Eestis L&K paketti veel ei olnudki, aga kui ma nüüd tagant järgi mõtlen, siis ainuke vahe minu varustuse paketil on nahksisu L&K kasuks. Ei näinud eriti pointi 1500 EUR juurde maksta nahka.

Laias laastus liigub 1.8 väga hästi, saad rohkem varustust valida, veidi väiksem kütusekulu ja väiksem kasko.
komtuur

 postitati 28.10.14 07:49
Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
RS on ikka veidi rohkem, kui ainult mootor. Sellel on teised vedrud (jäigemad ja madalamad), suuremad pidurid, teised stanged ehk sportlikum välimus ning sportistmed, -rool ja muud pisividinad sportlikuse rõhutamiseks salongis.

Samas saab 1.8-le ka madalama vedru ja sportlikud istmed(kaasneb ka 3 kodaraga rool), kui RS-i ei taha aga sportlikumat autot tahaks. Paremaid pidureid ei saa aga siin foorumiski tellitud RS stanged tava Octaviale külge.
rain

 postitati 27.10.14 21:52
auto100 tallinnas pakub seda 1,8 küll välja (raamatupidaja auto). isegi sõitsin! ja tellisin ära! see 2.0 minujaoks ei olnud piisavalt suureks põhjuseks maksta välja niipalju raha. kuigi auto oli kokkuvõttes kallim kui rs, siis on selles kõik lisad, mida meie perel vaja läheb ja see ongi peamine. palju sul seda jõudu vaja on? see 1,8 liigub kiirustel kuni 100 pm samamoodi kui 2.0. kiirendus pool sekki aeglasem, kuid see ei ole suur vahe parema lisavarustuse tarbeks! võta parem L&K varustus, 1,8 tsi ning oled väga rahul :cool:
pepe

 postitati 27.10.14 19:51
No vast kogu Eesti peale kuskil Skoda müügipunktis ikka ühe 1.8 ocu leiab, millega sķitu proovida...
alarallin

 postitati 27.10.14 19:30
RS on ikka veidi rohkem, kui ainult mootor. Sellel on teised vedrud (jäigemad ja madalamad), suuremad pidurid, teised stanged ehk sportlikum välimus ning sportistmed, -rool ja muud pisividinad sportlikuse rõhutamiseks salongis.
Kui sportlikud lisad häirivad, siis võta 1,8. Samas saab ka RSile alla panna tavavedrud, mis teevad sõidu pehmemaks ja kõrgemaks. Ning ilmselt saab alla panna ka väiksema velje koos kõrgema rehviga.
Ranx

 postitati 27.10.14 14:55
Täpselt nii ongi ,et 1.8 on pehmemate vedrudega ja kehvema minekuga , 18 tolli rs-i all toob muidugi eriti veel tee konarused välja.
carin

 postitati 27.10.14 08:39
Tere,

Plaanis on soetada uus Octavia ja oleme hetkel kahevahel, kas 1,8 või VRS.
Tegime proovisõidu 1,4-ga, millel justkui jõudu oli, aga möödasõidul 60-100 km/h ja 80-120 km/h jäi minek siiski nõrgaks. Proovisõidul vRS-ga oli minekut piisavalt, kuid künklikul teel läks auto iga konarlusega kaasa ja see kergelt häiris. Kuna esinduses pole võimalik 1,8-ga proovisõitu teha, siis mõtlesingi, et uurin Teie käest, kas keegi on nende kahega sõitnud ja oskab võrrelda vRSi ning 1,8 vedrustust ja minekut?

Ette tänades Carin

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]