Teema ülevaade |
Ranx
|
postitati 30.10.14 17:05 |
Kui mul 17" veljed alguses all olid mahtus velje ja suporti vahele ainult liiklustrahvi kviitung ![;)](./images/smilies/wink.gif)
|
enzo
|
postitati 30.10.14 07:11 |
Selge, siis vaatasin ise kataloogist valesti.
|
stefan
|
postitati 29.10.14 21:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Mis põhjusel all 17" velge alla panna ei saa? OIII RS sama suured kettad (312mm), kui OII RS ja mina sõidan juba 3 talve 16" plekkvelgedega.
|
OIII RS eesmised pidurikettad on 340mm.
|
enzo
|
postitati 29.10.14 19:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
alla 17" velge nagunii RS-ile alla panna ei saa.
|
Mis põhjusel all 17" velge alla panna ei saa? OIII RS sama suured kettad (312mm), kui OII RS ja mina sõidan juba 3 talve 16" plekkvelgedega.
|
Ranx
|
postitati 29.10.14 14:43 |
Kui otsustad RS-i kasuks ja soovid ,et ta natukenegi "pehmem" oleks ,siis kindlasti 17" velgedega ,alla 17" velge nagunii RS-ile alla panna ei
saa.
Minu naine kiidabki RS- selle pärast ,et parklast lihtsam leida ,muidu ju kõik octaviad ühesugused ![;)](./images/smilies/wink.gif)
|
juustumõngel
|
postitati 29.10.14 13:11 |
Olen sõitnud sõbra eelmise põlvkonna RS-iga korduvalt ca 1300 km pikkuseid otsi Põhja-Soome lõppu välja nii suvistes kui ka talvistes tingimustes ja
nurisemiseks ei olnud põhjust. Uue põlvkonna RS-iga mööda kodumaa kruusa- ja metsavaheteid sõita polnud samuti midagi ekstreemset.
P.S. üks tuttav ostis 1.4 liitrise töömahuga suhteliselt plangu Octavia ja juba kuu aja pärast kahetses ostu ja kirub tänaseni, kuid vanema ja uuema
põlvkonna RS-i omanikest tuttavad räägivad aga vastupidiselt hoopis teist juttu ![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
carin
|
postitati 28.10.14 21:19 |
Tänan kõigile vastuste eest.
Võtaks pigem RS-i kuna näeb tervikuna kenam välja, aga madaldatud autoga võib talvel probleeme tekkida ja kui käia Euroopas ringreisil siis ei tea
kas vedrustus väsitab ära.
Kas kellelgi kogemusi talvega (metsavaheteed) või pikema reisiga?
|
kempi
|
postitati 28.10.14 08:25 |
Ise mõtlesin ka pikalt kas RS või 1.8. Kokkuvõttes võtsin 1.8 rohkema varustusega - vedrustus on siiski ikkagi originaal, aga nagu öeldud, alati on
võimalik miskid kangemad alla keerata. Kui ma oma valikuid tegin, siis Eestis L&K paketti veel ei olnudki, aga kui ma nüüd tagant järgi mõtlen,
siis ainuke vahe minu varustuse paketil on nahksisu L&K kasuks. Ei näinud eriti pointi 1500 EUR juurde maksta nahka.
Laias laastus liigub 1.8 väga hästi, saad rohkem varustust valida, veidi väiksem kütusekulu ja väiksem kasko.
|
komtuur
|
postitati 28.10.14 07:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: alarallin
RS on ikka veidi rohkem, kui ainult mootor. Sellel on teised vedrud (jäigemad ja madalamad), suuremad pidurid, teised stanged ehk sportlikum välimus
ning sportistmed, -rool ja muud pisividinad sportlikuse rõhutamiseks salongis.
|
Samas saab 1.8-le ka madalama vedru ja sportlikud istmed(kaasneb ka 3 kodaraga rool), kui RS-i ei taha aga sportlikumat autot tahaks. Paremaid
pidureid ei saa aga siin foorumiski tellitud RS stanged tava Octaviale külge.
|
rain
|
postitati 27.10.14 21:52 |
auto100 tallinnas pakub seda 1,8 küll välja (raamatupidaja auto). isegi sõitsin! ja tellisin ära! see 2.0 minujaoks ei olnud piisavalt suureks
põhjuseks maksta välja niipalju raha. kuigi auto oli kokkuvõttes kallim kui rs, siis on selles kõik lisad, mida meie perel vaja läheb ja see ongi
peamine. palju sul seda jõudu vaja on? see 1,8 liigub kiirustel kuni 100 pm samamoodi kui 2.0. kiirendus pool sekki aeglasem, kuid see ei ole suur
vahe parema lisavarustuse tarbeks! võta parem L&K varustus, 1,8 tsi ning oled väga rahul ![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
|
pepe
|
postitati 27.10.14 19:51 |
No vast kogu Eesti peale kuskil Skoda müügipunktis ikka ühe 1.8 ocu leiab, millega sķitu proovida...
|
alarallin
|
postitati 27.10.14 19:30 |
RS on ikka veidi rohkem, kui ainult mootor. Sellel on teised vedrud (jäigemad ja madalamad), suuremad pidurid, teised stanged ehk sportlikum välimus
ning sportistmed, -rool ja muud pisividinad sportlikuse rõhutamiseks salongis.
Kui sportlikud lisad häirivad, siis võta 1,8. Samas saab ka RSile alla panna tavavedrud, mis teevad sõidu pehmemaks ja kõrgemaks. Ning ilmselt saab
alla panna ka väiksema velje koos kõrgema rehviga.
|
Ranx
|
postitati 27.10.14 14:55 |
Täpselt nii ongi ,et 1.8 on pehmemate vedrudega ja kehvema minekuga , 18 tolli rs-i all toob muidugi eriti veel tee konarused välja.
|
carin
|
postitati 27.10.14 08:39 |
Tere,
Plaanis on soetada uus Octavia ja oleme hetkel kahevahel, kas 1,8 või VRS.
Tegime proovisõidu 1,4-ga, millel justkui jõudu oli, aga möödasõidul 60-100 km/h ja 80-120 km/h jäi minek siiski nõrgaks. Proovisõidul vRS-ga oli
minekut piisavalt, kuid künklikul teel läks auto iga konarlusega kaasa ja see kergelt häiris. Kuna esinduses pole võimalik 1,8-ga proovisõitu teha,
siis mõtlesingi, et uurin Teie käest, kas keegi on nende kahega sõitnud ja oskab võrrelda vRSi ning 1,8 vedrustust ja minekut?
Ette tänades Carin
|
|