Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ranx

 postitati 17.08.14 20:41
Kuna mõlemad mootorid on jah pump pihustitega ,siis sõna pommikindel on siinkohal väga vale .
Samas on 2.0 liitrisel nõrku kohti rohkem 200-300 tuhande juures tuleks õlipumba võll ära vahetada ,või siis hiljem kogu mootor remontida ;)
Ise omasin 103 kw 2 nukaga mootorit ja olin väga rahul ,väga erksa minekuga oli ,seda küll vw peal .
siLc

 postitati 13.08.14 16:37
Tsitaat:
Algselt postitas: ehanurm
Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw on vanatüübi diisel ja peaks "pommikindlam" olema.

Nii 1.9 TDI 77kW kui 2.0 TDI 103kW (enne 2009) on pumppihustitega aga 1.9 TDI on üldise konsensuse järgi töökindlam aga mitte nii rafineeritud kui 2.0 TDI.

2.0 TDI 81kW on juba uuem CR pihustitega 103kW-se vähendatud võimsusega versioon, millega isegi veidi sõitnud ning Golf 6 peal võis rahule jääda.
lauri269

 postitati 13.08.14 08:47
Oman ka 2,0 81kw mootoriga Yetit ja võin oma 2 aastase ja 60 tuhandese läbisõidu kohta väita vaid seda, et pihustitega probleeme pole olnud ja samuti on probleemivabalt läinud ka diisli kübemefiltriga. Ehk on läbisõit veel liiga väike ja kurta ei saa ka mootori võimsuse üle.
ehanurm

 postitati 12.08.14 14:27
Tsitaat:
Algselt postitas: aero
Käisid kontrollis ära mõnega:)?


Ei ole praegu kuhugi jõudnud, praegu uurin juba välismaa turgudelt ka midagi huvitavat.
aero

 postitati 12.08.14 14:05
Tsitaat:
Algselt postitas: ehanurm
Tere!

On silma jäänud 2 Octavia nelikveolist Combit.
1,9 tdi 77 kw - http://www.auto24.ee/used/1575050
2,0 tdi 103kw - http://www.auto24.ee/used/1505281

Oskab keegi midagi rääkida üldse nelikveolisest Octaviast. Et kas on sellest nelikveost üldse kasu, on korralik, kuidas parandada, mis hinnaga jupid, tüüpvead.

Ja kumba eelistada ? Kas 77kw v 103kw ? Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw on vanatüübi diisel ja peaks "pommikindlam" olema. Aga kuidas 77kw seda edasi jõuab liigutada?

Endale oleks kõige tähtsam ökonoomsus, ruumikus ja kuna elan maal, siis nelikvedu oleks suur suur pluss.

Ettetänades,
Martin



Käisid kontrollis ära mõnega:)?
tnx

 postitati 12.08.14 10:32
Kui peaeesmärk on tulevikus kulusid vältida, siis 1,9 on kindlasti etem - hoopis lihtsam ja vanamoodsam ning äraproovitud mootor.
ehanurm

 postitati 11.08.14 10:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Octavia koha pealt ei oska sõna võtta, kuid mootorite koha pealt küll. Endal Roomster 77kw ja Superb 103kw. Mõlema auto läbisõit 165 tuhat. Kumbagi mootoriga probleeme pole olnud. Üks, mis aga kindel on see, et 103kw viib tunduvalt nobedamalt edasi ja küttekulu on ka väiksem. Tasuks uurida, kas 1,9 mootor ilma diislikübemefiltrita. Selle filtri vahetus võib tulevikus kulukaks osutuda. 2,0 mootoril peaks filter peal olema. Suurema mootori eeliseks on 6-käiguline käigukast. Kui võimalik, siis lase esinduses üle kontrollida tehniline seisukord ja ajalugu.


Aitäh vastuse eest. Olen ise teadlik sellest tobedast DPF filtrist ja paaril tuttaval on 2.0 diislitega häda olnud sellega (mitte skoda peal, teist marki sakslasega). Selle vahetus on üpriski kulukas. Tüüpviga pidid pihustid olema sellel 2.0 diislil, oskab keegi seda kommenteerida, kogemusi jagada ?
Suslik

 postitati 11.08.14 10:31
Octavia koha pealt ei oska sõna võtta, kuid mootorite koha pealt küll. Endal Roomster 77kw ja Superb 103kw. Mõlema auto läbisõit 165 tuhat. Kumbagi mootoriga probleeme pole olnud. Üks, mis aga kindel on see, et 103kw viib tunduvalt nobedamalt edasi ja küttekulu on ka väiksem. Tasuks uurida, kas 1,9 mootor ilma diislikübemefiltrita. Selle filtri vahetus võib tulevikus kulukaks osutuda. 2,0 mootoril peaks filter peal olema. Suurema mootori eeliseks on 6-käiguline käigukast. Kui võimalik, siis lase esinduses üle kontrollida tehniline seisukord ja ajalugu.
ehanurm

 postitati 11.08.14 09:57
Tere!

On silma jäänud 2 Octavia nelikveolist Combit.
1,9 tdi 77 kw - http://www.auto24.ee/used/1575050
2,0 tdi 103kw - http://www.auto24.ee/used/1505281

Oskab keegi midagi rääkida üldse nelikveolisest Octaviast. Et kas on sellest nelikveost üldse kasu, on korralik, kuidas parandada, mis hinnaga jupid, tüüpvead.

Ja kumba eelistada ? Kas 77kw v 103kw ? Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw on vanatüübi diisel ja peaks "pommikindlam" olema. Aga kuidas 77kw seda edasi jõuab liigutada?

Endale oleks kõige tähtsam ökonoomsus, ruumikus ja kuna elan maal, siis nelikvedu oleks suur suur pluss.

Ettetänades,
Martin

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.7% - SQL: 54.3%]