Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ranx

 postitati 17.08.14 20:28
Eelssoendiga säästad mootorit külmkäivitusega ja iga tehnikat tundev inimene teab ,mis on kütusekulu külma mootoriga .
Eelsoojendi kulutab umbes 8-10 korda vähem kütust kui mootor.
Mul peres päris mitu autot ,miskipärast jääb talvel maja ette vedalema alati ilma eelsoojendita auto ;)
Kui ma peaks talvel auto klaase kraapima ja autot soojendama ,siis minu jaoks oleks lihtsam küll bussi ,või taksoga sõita.
tnx

 postitati 14.08.14 07:51
Lisasoojendi neelab kütust (või mõningatel juhtudel hoopis seinakontaktist elektrit) ainult siis, kui on reaalne vajadus millegi täiendavaks soojendamiseks. Ebaökonoomne mootor konverteerib kütust soojuseks kogu aeg, kui ta töötab, kuuma ilmaga tuleb siis täiendavalt vaeva näha selle soojuse eemaldamisega.

Kont töötab ju ka ainult vajadusel, keegi pole veel selle peale tulnud, et teha auto, mis kogu aeg jahutab ja siis talvel soojendatakse seda eriti külma õhku uuesti üles.
Suslik

 postitati 13.08.14 19:04
Niipalju, kui on erinevaid inimesi, on ka erinevaid soove ja nõudmisi. Mina näiteks ostsin esimese uue auto telefoni teel. Sai kõik asjad ilusasti kokku lepitud ja allahindlust sain ka. Kõik olid rahul. :)
siLc

 postitati 13.08.14 16:38
Aga ega eelsoojendi siis õhust ja armastusest tööta - see ju ka neelab kütet, et soojust toota.
tnx

 postitati 13.08.14 14:32
Jutt õige. Oma eelmise postituse selgituseks tahtsin rõhutada, et suurem töömaht ei taga tingimata kiiremat soojenemist, tänapäeval osatakse ka suuremad mootorid vähese küttega käima panna. Sooja saamiseks on vaja, et mootori kasutegur väike oleks, ehk vali see, millel võimsuse/küttekulu suhe on kõige kehvem.
Ranx

 postitati 12.08.14 13:44
Milleks osta salongi soojendamise eesmärgil bensuröövlit , kui puldist tehase eelsoojendi maksab alla tuhande euro ,sõitma minnes alati aknad puhtad ja salong soe .
ladavaz

 postitati 11.07.14 08:36
Olen sinuga täiesti nõus. Kuid minu pärast olgu auto pigem natuke ebaökonoomsem, kui, et ma pean sõitma talvel koguaeg jalad külmetavad või suvel ilma konditsioneerita sõitma, kuna see mootoril jõu ära võtab.

Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Autotootjate strateegia on erinev. Need, kellel auto hea, suht kallis, aga niigi populaarne (saksa juurtega kontsernid), teevad jah pigem sedapidi, et baasmudel on plank ja ostja saab oma soovi kohaselt seda komplekteerida. Muidu poleks hind konkurentsivõimeline. Samas kui leidub inimesi, kes lisavarustusest ei hooli, milleks neile seda siis vägisi pähe määrida? Teisalt on hulk firmasid (eelkõige Korea ja Jaapani poolt), kes on kõik, mis nad vähegi teha oskavad, juba baasmudelile külge pannud. Seda on hea müügiargumendina kasutada ja ka paljud ostjad on ju tunnistanud, et 7a garantii ja palju vidinaid on ainuke põhjus, miks nad just selle margi valisid. Dacia ja Lada viimase otsa ebaedust on ju näha, et ainult hinnaga enam Eestis ei saa konkureerida.

Suuremat töömahtu valida ainult kiirema soojenemise pärast pole mõtet, see pigem ei anna soovitud tulemust. Kiiremini soojeneb ebaökonoomsem mootor, näiteks vabalthingav. Võibolla ka nõrgem mootor, mis peab auto liigutamisel palju tööd tegema. Samas kasuka kandmise vältimiseks on vaja sooja salongi, mitte mootorit. Seda eesmärki on võimalik saavutada ka lisaahjude ja muu säärasega.
Lisa
diesel

 postitati 11.07.14 08:05
meil muidu on siin seuke kapitalismuse moodi sisteem.
kaupmees müüb oma kraami võimalikult kallilt. kasumit ju vaja teenida.
hindu lastakse alla ja nänni antakse kauba pääle, siis kui kaup on kätte jäänd ja lahti kuidagi muudmoodi ei saa.
seega hästi kaubaks minevaid masinaid ei anta nulliga või suisa kahjumiga käest ää.
kes poolmuidu saada tehab, see peab piiluma seukseid masinaid, mida rahvas eriti ei taha.
tnx

 postitati 11.07.14 06:58
Autotootjate strateegia on erinev. Need, kellel auto hea, suht kallis, aga niigi populaarne (saksa juurtega kontsernid), teevad jah pigem sedapidi, et baasmudel on plank ja ostja saab oma soovi kohaselt seda komplekteerida. Muidu poleks hind konkurentsivõimeline. Samas kui leidub inimesi, kes lisavarustusest ei hooli, milleks neile seda siis vägisi pähe määrida? Teisalt on hulk firmasid (eelkõige Korea ja Jaapani poolt), kes on kõik, mis nad vähegi teha oskavad, juba baasmudelile külge pannud. Seda on hea müügiargumendina kasutada ja ka paljud ostjad on ju tunnistanud, et 7a garantii ja palju vidinaid on ainuke põhjus, miks nad just selle margi valisid. Dacia ja Lada viimase otsa ebaedust on ju näha, et ainult hinnaga enam Eestis ei saa konkureerida.

Suuremat töömahtu valida ainult kiirema soojenemise pärast pole mõtet, see pigem ei anna soovitud tulemust. Kiiremini soojeneb ebaökonoomsem mootor, näiteks vabalthingav. Võibolla ka nõrgem mootor, mis peab auto liigutamisel palju tööd tegema. Samas kasuka kandmise vältimiseks on vaja sooja salongi, mitte mootorit. Seda eesmärki on võimalik saavutada ka lisaahjude ja muu säärasega.
TarvoA

 postitati 10.07.14 17:39
Endal eelnevad kogemused Jaapani ja Korea auto esindustega. Viimane kord kui sai Honda ostetud jäi Skoda ikka kripeldama, kuna ei viitsinud autot oodata mitu kuud, aga Honda sain kuuga kätte.
Eks paistab kuidas Skodaga seekord läheb:)
ladavaz

 postitati 10.07.14 12:30
Mul on ka praegu aktiivselt plaanis vana skoda riiulile lükata ja uus ja asjalikum auto vaadata.
Esimesena põikasin sisse A100 müügisalongi, sest ju ma ikka sisimas loodan, et Skoda on hea ja kindel valik.
Põhimõtteliselt, kui jutule sain ja oma tähelepanekud praeguse auto puuduste kohta letti ladusin, siis ei teinud müügimees mingit numbrit ja ütles, et uuel autol esinevad samad probleemid aga ikka on hinna ja kvaliteedisuhe paigas.
Et asi väga sopa loopimiseks ei lähe, siis ühe prantslase esinduses hakkas müügimees mulle sakslast soovitama ja kui ma imestasin, et ligemale 18 tuhhi eest ei ole isegi 4 el. akent siis öeldi, et tehas teebki suht plangud autod, et klient saaks siis oma soovidele auto ise komplekteerida ja teine samapalju raha lisade alla panna.
Omastarust ma väga palju autolt ei nõua, võiks olla suhteliselt murevaba ja elementaarne mugavusvarustus olla (el aknad, kliima, istmesoojendused). Mingitest parkimiskaameratest ja kurvituledest ma väga ei hooli.
ja muidugi mootor võiks ka vähemalt 1,6 olla, sest praktika on näidanud, et need 1,2 liitrised on küll maru särtsakad aga talvel sõida kasukas seljas enne kui soojaks läheb.
Üldine pilt on igalpool suht ühesugune kiidetakse oma ja laidetakse konkurenti. Kõige asjalikuma mulje siiani on jätnud amserv ja info-auto. Nemad ka ise lahekelt pakkusid nii allahindlusi, kui muid soodustusi.
tnx

 postitati 10.07.14 07:30
Eks pakutakse vahel ilma küsimata ka allahindlust või lisasid, aga see pigem on ostjas huvi äratamiseks ja ilmselt sellele eelneb jah mõningane juurdehindlus.

TarvoA: kui autot pikemaks ajaks tahad, siis mina lähtuks pigem sellest, et rohkem autot on seal, kus on potentsiaali kaua vastu pidada, vähe remontida ja hooldused soodsad (kusjuures hoolduse näiline soodsus ei tohiks tulla megapikaks venitatud välba arvel), varustus oleks teisejärguline. Igasugu elektroonilised vidinad ei maksa tänapäeval suurt midagi, osa asju annab hiljem ise arvutiga sisse lülitada, mõnesid asju mitteoriginaalina hoopis mõistlikuma hinna/võimaluste suhtega.
MarkkoN

 postitati 09.07.14 21:54
Automüüja jaoks on kõige ärritavam just selline klient, kes esimese asjana ei uuri mitte auto kohta, vaid hakkab kohe, autot uurimata, küsima allahindluse suurust. Ei huvita teda auto hind, omadused, varustus vms. Tähtsaim on see protsent, mis hinnast alla tuleb.
Tegelen ise igapäevaselt uute ja kasutatud autode müügiga ühes margiesinduses ning minu suhtumine on selline- allahindlus sõltub kliendist. Väga palju loeb kliendi suhtumine teenindajasse ja pakutavasse kaupa. Kui sa ikka käitud müüjaga kui koeraga, siis mille kuradi pärast ta peab hakkama sulle oma leivast viilu maha lõikama? See pole mingi saladus, et automüüjad teenivad müügi pealt. Ja see, kui ta sulle vastu tuleb (annab alet, paneb asju hinna sisse vms), tuleb tema enda heasüdamlikkusest, mitte kohustusest. Mitte üks firma ei kohusta oma töötajaid tavaolukorras hinda alandama, kui selleks pole põhjust (ala kampaania vms).

Mis puutub kõige soodsamatesse autodesse, siis nendele üldjuhul ei kiputa midagi pakkuma- nendel pole eriti ka katet hinnal, miks peaks siis pakkuma midagi. Kallima auto puhul on jutt hoopis teine. Ja üldiselt- ei tohiks eeldada, et keegi hakkab sulle kohe midagi pakkuma lihtsalt seetõttu, et sa tahad osta midagi. Turul ju samamoodi, kaupmees ei hakka sulle pakkuma leiba ja võid, kui tahad vorsti osta. Ikka ise pead küsima ja kauplema. Autoäris on samamoodi.
TarvoA

 postitati 09.07.14 21:23
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
vali auto välja.
seejärel palu hinnasildile oluliselt suurem number kirjutada.
siis alusta kauplemist.
küll näed, et müügimees laseb hea meelega hinda allapoole.
võib-olla isegi nii madalale kui esialgsel hinnasildil kirjas oli.
lõpuks kõik rahul.

inimesed on ikka naljakad. ostetakse allahindluse protsenti või summat, mitte kaupa.


Käisin ikka kaupa vaatamas, aga raskelt teenitud rahaga peab ikka 7x mõõtma enne kui ostuks läheb ja kuna autot ikka pikemaks ajaks vaja peab vaatama kust saab teatud summa eest rohkem autot.:-)
tnx

 postitati 09.07.14 16:34
Eks nad naudivad ka ainukese esinduse staatust veidike. Oleks konkurent kõrval, saaks vaheldumisi pakkumisi küsides rohkem mõjutada. Muidugi on võimalus püüda ära arvata müügimehe või -naise boonussüsteemi ja siis vastavalt sellele oma soove esitada :)
ttanel

 postitati 09.07.14 15:22
Oleneb vast müügimehest rohkem. Küsi kui ei pakuta, usun et mõni protsent on võimalik alla saada ka kõige odavamalt autolt. Ega neil seal Paldiski maanteel ostjate puudust vast väga pole muidugi.
diesel

 postitati 09.07.14 07:40
vali auto välja.
seejärel palu hinnasildile oluliselt suurem number kirjutada.
siis alusta kauplemist.
küll näed, et müügimees laseb hea meelega hinda allapoole.
võib-olla isegi nii madalale kui esialgsel hinnasildil kirjas oli.
lõpuks kõik rahul.

inimesed on ikka naljakad. ostetakse allahindluse protsenti või summat, mitte kaupa.
TarvoA

 postitati 08.07.14 20:35
Sai käidud paldiski mnt-l autosid uurimas ja jäi silma, et erinevalt mõne teise margi esindusest ei tee müügimees mingeid lisa pakkumisi hinna või varustuse osas. Muidugi sai vaadatud ka kõige soodsamaid variante.
Muudes salongides prooviti kohe ikka midagi ära müüa ja pakuti ise kas lisa allahindlust või, siis mingit nodi autole külge.
Kas juhtus vale müügimees või ongi seal selline jäik suhtumine?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.6% - SQL: 45.4%]