Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Stoneface17

 postitati 02.02.14 09:24
Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Minu autol on õlitemperatuuri näidik ka ja sealt on näha, mis on külma ja sooja ilma erinevus. Hommikul on täitsa tavaline see, et jahutusvedelik on juba mitu km kindlalt 90, aga õli alles ---. Mina arvan, et mootor on soe siis, kui õli ka soe on.


Mnjah, oma autol olen vaadanud, et õli temp. kell saavutab 90 kraadi suht kiirelt aga tabloolt vaadates asi hoopis teine ja hulga reaalsem.
tnx

 postitati 31.01.14 17:07
Minu autol on õlitemperatuuri näidik ka ja sealt on näha, mis on külma ja sooja ilma erinevus. Hommikul on täitsa tavaline see, et jahutusvedelik on juba mitu km kindlalt 90, aga õli alles ---. Mina arvan, et mootor on soe siis, kui õli ka soe on.
mar

 postitati 30.01.14 18:12
Sellel on elektriahi lisaks ka. Fabial seda pole :D
ocu

 postitati 30.01.14 16:02
sain oma 1,6se diisli kätte. pean mainima, et läheb kiiremini soojaks, kui 1,2TSi 2011 fabia. ja mnt sõidul ei ole küll nüüd täheldanud mootoritemperatuuri kukkumist - pigem vastupidi, et kui alustad sõitu siis on temp 90nest kraadist madalamal ja sõites mnt-l ta tõuseb ikka 90 kraadi juurde ja hoiab kenasti (ja täna oli ikka päris krõbe pakane).
et ma vist esialgu ei paneks seda pappi sinna ette:) näis mis edaspidi, auto liiga uus ja võõras ka veel, et mingeid põhjapanevaid järeldusi teha.
zipper

 postitati 29.01.14 19:22
Uutel bentsukatel on väljalaske kolle integreeritud mootori plokki. Ehk enne kuumade gaaside väljumist soojendatakse ka mootorit. Nii kasutatakse ära soojusenergia, mis muidu kaotsi läheks. Selle tulemusel soojeneb mootor kiiremini.
Vanadel (kuni 2013 Oct II FL) selline lahendus puudus ja soojus läks kaduma.
mar

 postitati 29.01.14 18:30
Ei viitsi vaielda. Mul ol mõlemal autol papp ees ja asi korras :D
Ranx

 postitati 29.01.14 17:39
Tule sõida minu dislaga kasvõi 150km/h kiirusega -20 kraadiga ,kui temperatuur alla 90 langeb ,annan sulle sulas 100 euri
urmask

 postitati 29.01.14 17:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Esi radikast hakkab vesi läbi käima alles peale jahutusvedeliku umbes 90 kraadi saavutamist ,seega on mõttetu sinna radika ette midagi toppida .
Tegeleda tuleb vea põhjusega ,mitte tagajärgedega.


Läheb see külm maanteekiirusel radikast läbi ja ongi piisav, et -20 juures temp maha tõmmata
Ranx

 postitati 29.01.14 10:38
Need mootorid ongi projekteeritud väga säästlikeks ,nii on enamuse uute mootoritega ,kui mootor tarbib vähem kütust ,eraldab ta ka vähem soojust.
Meie kliimasse soovitatakse tehase poolt seisusoojendust(kero) ,mida eestlased ei raatsi lisana juurde osta ,ning paljud ei teagi sellise lisavõimaluse olemasolust.
Lõppkokkuvõttes võidab seisusoojendusega päris palju ,jääb ära klaaside kraapimine ,ning külma mootori meeletu kütusekulu,vajuta ainult puldist nuppu ja mine sooja autosse.
Igaljuhul on tehas teinud enda poolt kõik ,et inimene saaks mugavat ja sooja autosõitu endale lubada.
mar

 postitati 28.01.14 21:42
Vea põhjus on kehvalt projekteeriud mootor põhjamaade jaoks:D Abiks on niipalju, et muidu radikast läbkäiv külm tuul ei tule otse mootorisse. Maanteekiirusel külma ilmaga ei jõua ikka norm tempi hoida, kui eest lahti. Linnas jahtub niisama ummikus seisteski maha:mad:
Ranx

 postitati 28.01.14 20:53
Esi radikast hakkab vesi läbi käima alles peale jahutusvedeliku umbes 90 kraadi saavutamist ,seega on mõttetu sinna radika ette midagi toppida .
Tegeleda tuleb vea põhjusega ,mitte tagajärgedega.
mar

 postitati 28.01.14 18:15
Mina panin radika ette suure plastiku ja on abiks küll. Trassil -20ga enam tempi alla ei löö:D Ja vaadates, kui palju jääsodi alt kliimaradikasse lendab , siis vast kaitseb seda ka.
reverse

 postitati 28.01.14 09:48
Taoline nipp on väga levinud taksojuhtide seals. Pool Stockholmi masinaparki sõidab nende katetega ringi. Ju siis töötab.
tnx

 postitati 28.01.14 09:12
Mina panin prooviks võrele kilekoti ette ja see ei muutnud pmst mitte midagi.
Suslik

 postitati 28.01.14 06:42
Kui on ainult lühikesed otsad, siis soovitaks muretseda samasuguse asja, kui O2-le pakutakse.
http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-09-11-Facelift-winter-grille-cover
ocu

 postitati 27.01.14 21:29
tänan. valituks sai hoopis 1,6Tdi O3 combi. ei julgend seda 1,4Tsi bensukat uuesti võtta!
Ranx

 postitati 19.01.14 09:11
Diisli puhul tasub kindlasti tellida seisusoojendus maksab mingi 900.-
Minul on 90% lühikesed otsad (2.0tdi),vajutan puldist nuppu ja 15 minutiga mootor ja salong soe ,klaasid puhtad .
ocu

 postitati 18.01.14 19:44
Tere,

hetkel naise autovahetus plaanis - vaja ikka suuremat kui fabia (ei mahu see vajalik kola sinna kuidagi ära enam :D)!
Nüüd küsimus - kas keegi omab juba pealkirjas mainitud mootoriga octaviat. Huvitab REAALNE kütusekulu ja kuidas see mootor soojaks läheb.
Oli kunagi eelmise põlve 1,4Tsi (äkki 92kW vms) aga see väga head muljet ei jätnud - oli janune, soojaks läks väga kaua ja edasi liikumiseks tahtis väga palju pähe andmist! Äkki on keelelgi võrdlusmoment vana vs uus 1,4Tsi.
Teine variant on diisel 2.0 aga pole selles nii väga kindel, kuna km koguneb aastas vähe ja palju on lühikesi otsi - miks küll enam vabalthingavaid ei pakuta :P Või ei oleks see 2.0 TD üldsegi halvem variant nende lühikeste sõitude juures.
Valikuks oleks universaalkerega - ja manuaalkastiga masin.


Terv,
Ando

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]