Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rehvitest

 postitati 28.06.12 09:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Bobik
Tsitaat:
Algselt postitas: Tambet89
Lugesin, et need DSG omad pidid kehvad olema ja küttekulule suureks pinnuks silmas. Samuti paneb mõtlema miks mõlemad masinad nii soodsahinnaga on, kas midagi suuremat viga või mitte.


Mul 06' Octavia DSG kastiga. Kütusekulu näed teksti alt. 135 läbisõit, ühtki viga pole seni olnud.


Väga hea tulemus !
Bobik

 postitati 17.05.12 20:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Tambet89
Lugesin, et need DSG omad pidid kehvad olema ja küttekulule suureks pinnuks silmas. Samuti paneb mõtlema miks mõlemad masinad nii soodsahinnaga on, kas midagi suuremat viga või mitte.


Mul 06' Octavia DSG kastiga. Kütusekulu näed teksti alt. 135 läbisõit, ühtki viga pole seni olnud.
KPuusepp

 postitati 06.05.12 16:16
Huvitav, et mul siis lükati keregarantii just selle põhjendusega tagasi. Öeldi, et mehaaniline kahjustus (kiviga saanud).
M8DSwordfish

 postitati 04.05.12 06:50
Niinimetatud porilapakad ei tohigi keregarantii juures mingi teema olla, kuna need ei ole auto tehase standardvarustus. Diesel´i jutt värvkatte paksusest on tõsi mis tõsi, ja seepärast on neid porilapakad vajalikd küll...
Swissflam

 postitati 02.05.12 15:54
Keregarantiist niipalju, et enda masina sain nädalapäevi tagasi keregarantiitöödest kätte (2008.01 auto. ls 68000km), porilapakate puudumist ei mainitud isegi mitte. Läbisõit on muidugi kolm korda väiksem kui mainitud Octavial.
Pumpdüüsidega on mõlemad mootorid, 2.0 peetakse siiski veaaltimaks. DSG-ga on ka probleeme olnud, kuid põhimõtteliselt taandub küsimus sellele kas sulle meeldib manuaal või automaat. Kütusekulus vahet pole.
diesel

 postitati 01.05.12 20:42
mul keik aastaarvud pääs sassis. a niipalju mäletan, et kadund helkama tegutsemise aegu igatahes olivad ocu-d juba dsg kastiga saadaval. sai isegi proovisõitu tehtud. mõnus oli.
nii, ja et siis sedasi, et helkama igatahes ei müü eestis soodasid juba nii umbes miljon aastat. seega neid pandi tõeste juba üsna ammu.
kõnealune isend näikse üldse olevat kellasid ja vilesid täis. äkki algselt müügiedendamise mõttega seuke toodud? või siis hoopis kuskilt saksas näituseks toodud.
harlesjah

 postitati 01.05.12 20:20
dieseli jutt puhas kuld.
Mul omal kaks automaat-diislit. Üks DSG teine vana tiptronik. On ikka vahe küll. Omaltpoolt ainult kiidusõnad DSG kohta. Käiguvahetust pole üldse tunda, seejuures käitub kast täpselt nagu ise manuaaliga teeks. See "uus" vahesiduri lahendus on ikka tasemel tegu WV grupi poolt.
Ökonoomsuselt ei oska võrrelda aga maanteel saab 100km/h juures koos keskmise koormaga 4,5l/100km-le. Linnas 6,5.
Ma ei usu, et manuaal väga ökonoomsem on.

PS.alates 2004 lõpp hakati DSG-d oct-le panema ja pildi järgi on antud autol kindlasti see uuem kast peal!
diesel

 postitati 01.05.12 19:02
roostes on seepärast, et porilapakad puuduvad. asi, millest ma üldse aru ei saa. tänapäe pannakse värvi autodele nii õhukeselt kui vähegi kannatab ja porilapakad on hädavajalikud, et karpe "liivapritsi" eest kaitsta.
77 peaks vist pumppihustitega olema. kui need saba annavad, siis läheb kalliks. muidu 1.9 kestab küll.
teise masina dsg on minu arust vägagi kompu asi. võimalik, et ma ei jälgi õigeid foorumeid, aga mina pole kuulnud, et nendega mingit erilist kala oleks. tegu ju täismehhaanilise kastiga. ja kütusekulule mõjub dsg vägagi hästi. ka tehaseandmetes peaks dsg napilt käsikastist säästlikum olema. asja ei tasu segi ajada vanamoodsa hüdroturbiiniga automaadiga.
KPuusepp

 postitati 01.05.12 18:43
Tsitaat:
Algselt postitas: Tambet89
Esimesena jäin vaatama seda. Škoda Octavia 1.9 77kW
Aasta on autol päris poisike veel, läbisõitu ka oleks juba piisavalt. Ainuke jama on see, et viienda pildi pealt on veidike roostet vist näha. Selle saab küll ära teha, aga kui juba nii noorel autol rooste peal on siis kes teab mis paari aasta pärast sinna juurde võib veel tekkida. Kõik muu on väga tip-top, mootor ka vastab, selle kohta olen kuulnud ainult kiidusõnu.

Rooste koha pealt nii palju, et kuna auto on 2008, siis võid arvestada veel kehtiva keregarantiiga. Kuid ära siis kohe sellepärast autot ostma mine ja A100-t tüütama hakka, kuna nad lükkavad suure tõenäosusega su keregarantii soovi tagasi. Põhjuseks porisirmide puudumine.

Tsitaat:
Algselt postitas: Tambet89
Teiseks jäin seda vaatama.Škoda Octavia Elegance
Auto iseenesest väga ilus ja puhas. Kuna varem pole automaat käigukasti omanud siis ei tea kui vastupidavad need on. Lugesin, et need DSG omad pidid kehvad olema ja küttekulule suureks pinnuks silmas. Samuti paneb mõtlema miks mõlemad masinad nii soodsahinnaga on, kas midagi suuremat viga või mitte.

Kahjuks/õnneks ei tohiks olla selle aasta Skodal juba DSG kasti. Peaks piirnema vana hea Tiptronicuga.

Hindade kohta ei oska muud öelda, kui et mine vaata üle, lase töökojal üle vaadata ja siis ehk saad aru, miks hind nii odav on. Kui kõik korras, siis hea hind ju.
Tambet89

 postitati 01.05.12 17:58
Tere kõigile !
Kuna tekkis soov soetada omale lõpuks üks neljarattaline sõber siis olen pikalt ringi vaadanud ja otsinud seda õiget ja truud kaaslast. Kuna auto otsimine on aeganõudev ja peavalu tekitav tegevus just seepärast, et tahaks leida ikka omale töökindla, ökonoomse ja vastupidava masina ja samuti millel hoolduskulud ei kerkiks taevaväravateni.
Nii ma siin jäingi lõpuks škodade peal seisma. Ja leidsingi vastava toreda saidi nagu seda on škoda club. Praeguseks on siis valikuks 2 masinat jäänud mille kohta teie, kallid kaasmaalased ja škoda omanikud, ehk oskate mind aidata ja soovitada kumb oleks parem valik.

Esimesena jäin vaatama seda. Škoda Octavia 1.9 77kW
Aasta on autol päris poisike veel, läbisõitu ka oleks juba piisavalt. Ainuke jama on see, et viienda pildi pealt on veidike roostet vist näha. Selle saab küll ära teha, aga kui juba nii noorel autol rooste peal on siis kes teab mis paari aasta pärast sinna juurde võib veel tekkida. Kõik muu on väga tip-top, mootor ka vastab, selle kohta olen kuulnud ainult kiidusõnu.


Teiseks jäin seda vaatama.Škoda Octavia Elegance
Auto iseenesest väga ilus ja puhas. Kuna varem pole automaat käigukasti omanud siis ei tea kui vastupidavad need on. Lugesin, et need DSG omad pidid kehvad olema ja küttekulule suureks pinnuks silmas. Samuti paneb mõtlema miks mõlemad masinad nii soodsahinnaga on, kas midagi suuremat viga või mitte.



Oleks tänulik kui keegi suudaks kommenteerida neid ja öelda oma arvamus, kumba teie eelistaks või soovitaks;)

Ette tänades!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.8% - SQL: 45.2%]