Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Laur

 postitati 12.08.16 21:09
Ma väga ei muretseks, vagil siiani kesklukk ja immo eraldi. Kesklukk võtab küll sigan maha , aga see pole argument, karjuvale autole ei pöörata nagunii tähelepanu eriti, isegi siis mitte kui "valvenarkar" on poolest kerest saadik autos sees läbi lõhkise akna.
tnx

 postitati 12.08.16 07:39
Väidavad, et VAG kontserni autodel viimase 20 aasta jooksul olnud ainult 4 nö master-koodi, mille alusel tuletatakse keskluku puldi (selle tavalise vanamoodsa, mitte kessy vms) muutuv kood. Mis tähendab, et seda master-koodi teades piisab ühe nupuvajutuse pealtkuulamisest, et järgmise vajutuse kood ära arvata.
Samuti on siis võimalik õige omaniku pult süngist välja ajada.

Loo teises pooles käsitletakse mitmel teisel margil kasutatavat Hitag2 süsteemi.

https://assets.documentcloud.org/documents/3010178/Volkswagen-amp-HiTag2-Keyless-Entry-System.pdf

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.5% - SQL: 69.5%]