Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - 2007 - HenriTeine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: reFFLex[/i] Mina sain vihje selle hooratta osas saksakeelsest kodafoorumist, meil siin aegu tagasi [b]Enrico[/b] kord tekitas samasisulise [url=http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=350#pid2523]teema[/url], kuid toona jäi see soiku. Igatahes tundsin kohe algusest peale autoga kohapealt ära minnes veidrat raputamist-sakutamist mootorist. Kui 1. käiguga gaasi ei lisanud ning sidurit libistatud sai, raputas mootor ku sõge. Gaasi andmisega oli sujuvam. Rõvedamini oli seda jõhkrat rappumist tunda näiteks siis, kui 5. käiguga ca 60 km/h sõites kiirelt gaasi põhja vajutasin, et lennukalt hoog üles saada. Siis kusagil enne max pöördemomendi saavutamist rappus mootor päris radikaalselt mingis pööretevahemikus, siis aga kadus sama järsku kui tekkis. Tegin sellisest anomaaliast viimati hooldusesse mineku eel A100 meistri Buriloviga juttu ning tema pakkus omalt poolt lahkesti välja hoorata vahetuse. Tehtigi see tasuta kenasti ära ning pärast seda on liikumine sujuvam. Küll aga on minek kuidagi natsa sitemaks jäänud. Varem rebis hoolimata raputamisest lennukamalt maantee peal 100-120ga mööda sõites ja sellele eelnevalt kiirendades. Ka mu naika leidis, et minek on kuidagi uimasem pärast hooratta vahetust. Mis selle vahetusega kaasnes, mis on erinev tõbise ja korraliku ratta vahel, seda ma ei tea ning pole ka püüdnud välja selgitada. Tagantjärele mõtlen, et oleks võind täitsa vahetamata jätta, kuivõrd varasemalt oli sõidulusti rohkem :) A noh - sujuvam liikumine on ka boonus omaette, varem oli nii käiguvahetus ebameeldivam (ilma vahegaasita pidurdas mootor ja vahetus oli kuidagi omamoodi vastik) kui kohapealt minek. Kas siis pandi raskem ratas vms - igatahes uimasem on kiirendus. Teadupärast üks tuunimise võimalustest on kergema hooratta paigaldamine :D Kas keski meite seast samasugust anomaaliat pole oma diislil tähendand? See puutub algupoole sõidukeid (minu oma on juuli 2005), kaasajal ilmselt on see probla juba ammu kõrvaldatud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - 2007 - HenriTeine
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.6%
- SQL:
63.4%
]