Teema ülevaade |
Kosh
|
postitati 23.05.08 08:09 |
Täna sai siis auto ära antud. Hea auto oli, pole negatiivseid emotsioone selle autoga seoses. Eks näeb mis tulevik toob, vbla kunagi jälle Skoda
roolis
|
Kosh
|
postitati 19.05.08 12:05 |
Niih, asi siis jõudnud niikaugele, et seoses ette tuleva töökoha vahetusega pakub tööandja võimalust mu nö töö-autot endale välja osta. Kaalusin auto
soetamist oma naisele aga tal juba üks autoliising all nagu ka mul endal. Kahe peale kolme autot korraga pidada pole eriti mõtekas. Masin muidu mind
24600 km ühegi probleemita teeninud, pole midagi halba Octavia kohta kosta.
|
Kosh
|
postitati 25.03.07 17:55 |
16'' suverehv all, müra sama mis 15'' plekk+lamell. Teetunnetus paranenud ja väljast ka mõnevõrra kobedam. Miinuspoolelt seda et teeaugud
tunduvad nüüd 'sügavamad' kui enne
Paar pilti ka juurde:
|
Kosh
|
postitati 09.03.07 13:52 |
Nii mõned pildid väljast ka siis juurde. Kahju mõelda et mõne tunni pärast auto tänase ilmaga ilmselt porikäkiks jle muutub
|
reFFLex
|
postitati 08.03.07 18:26 |
zone.ee pärdikud on oma lehe jah kavalasti teinud nii, et enne tuleb klikkida "edasi kodulehele"
Mina olen selle vasturohuks kasutanud hot.ee teenust.
A näita parem ikka väljast pilte, seest näevad kõik OII-d ühtmoodi ilusad välja, RS-id muidugi kraadikese paremad
|
Kosh
|
postitati 08.03.07 18:02 |
Veebruari lõpus sain siis sellise isendi kätte. Eestisse jõudis 8 nädalaga + 1 nädal, kui ARK tüübitunnuse kinnitamisega lõpuks hakkama sai. Oleks
tahtnud RSi aga kahjuks ei mahtunud see eelarvesse ära. 2.0 FSI'le sai nabitud sportrool, sportvedrud, sportistmed.
Eelmine auto oli Audi A4 1.8T, paberil mõlemad 110kW ja väändevahe pole ka teab mis suur aga need harvad korrad kus Skodaga olen julgenud pöördeid üle
4000 lasta tundub vana A4 ikka hulka nobedam. Eks pärast sissesõidu tegemist saab parema pildi, hetkel läbisõit ca 750 km.
Alguses mõtlesin, et äkki hakkab sportvedrustus liiga palju neere lahti peksma aga nüüd leian, et sellisele suht kõrgele autole kulub jäigem vedrustus
täitsa ära. Madalama kliirensiga RSis tundus vedrustus igatahes veel jäigem.
Talvel sai ka ühe 2.0 FSIga proovisõitu tehtud, sellel oli 16'' valuvelg ja nael all. Salongi kostuv naelakrõbin oli päris ebameeldiv. Endal talveks
15'' ilukilpidega plekk + lamell ja salong ikka hulka vaiksem igal kiirusel. Muidugi salongimüra, auto kiirendus jms on kõik suhteline ja harjumuse
asi.
Klõpsasin seest paar pilti teha, väljast teeb siis kui pesulas käidud
Pealegi pole hõbehall Octavia HB teab mis haruldus meie teedel.
Edit2: tõstsin pildid hot.ee'sse ümber
|
|