Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lare

 postitati 23.08.18 12:38
Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Octavia Elegance 2.0TDI-PD, 103kW, 2005
Tea kas mõni tol üritusel osalenud masinatest on veel Eestis igapäevaselt liikvel?


Minu ex kollane rahuliku sõidu masin siiani liikvel ametliku hooldusajalooga ja kerimata. ;)
Kuna auto omanik on minu töökaaslane, siis näen ka autot igapäevaselt veel.
stefan

 postitati 15.08.18 08:18
Octavia Elegance 2.0TDI-PD, 103kW, 2005

Minu käest läks masin 2009 aasta veebruaris Paldiski mnt Skoda esindusele, kui sealt Superbi sain. Poolteist aastat hiljem kohtasin seda sahara beeži Järve selveri tanklas, tundsin masina ära vaid numbri järgi. Autol olid õppesõidu märgid küljes, kahtlaste ilukilpidega plekkveljed, kerest erinevat värvi parkimisandurid torkasid silma, sees paistsid karvased istmekatted.. Veeresin jalgrattaga ligi ja tegin uue omanikuga juttu. Vanamees oli masinaga üldjoontes rahul, oli lasknud lisapedaalid paigaldada ja teeb õpilastele sõidutunde. Ootaski parasjagu kedagi. Läbisõitu oli kogunenud muljetavaldavalt. Uurisin kas autoga originaal valuvelgedel suverattaid kaasa ei pakutud, need jätsin ma talvisel ajal Pirni tänaval autovahetust sooritades heldelt pagasiruumi. Aga vastus oli ei, ju siis nihverdas need keegi kõrvale ära.
Seega masin sai 2010 aasta kandis 2-3 aastat korraliku tampi õppesõidu autona. Järgnesid mitmed omanikuvahetused
Tehnoülevaatuste põhjal registreeritud läbisõidu näitude graafik on päris huvitav. Reaalne läbisõit praeguseks ~350tkm.
Mullu detsembri alguses on põhjustanud liiklusõnnetuse, milles vastaspoole kahju üle 2000EUR. Ise on sama kuu lõpus läbinud korralise ülevaatuse vigadeta. Tundub et kestab veel :)

http://static2.nagi.ee/i/p/1010/63/25265875cb9004_l.jpg

Pilt on skodaklubi vist esimeselt rajapäevalt Rapla kardirajal. Tea kas mõni tol üritusel osalenud masinatest on veel Eestis igapäevaselt liikvel?

http://static2.nagi.ee/i/p/237/57/0593925760b76d_m.jpg
stefan

 postitati 19.07.18 09:35
Kuna paljude foorumikasutajate esimene, teine või isegi kolmas Skoda on juba mitmete aastate eest uue omaniku leidnud, kuid masin vurab jätkuvalt rõõmsalt ringi ja tekitab tänaval/maanteel trehvates härdaid nostalgiahetki ;) , siis otsustasin teha teema, kus igaüks võib kirjeldada avalikult leitavate andmete põhjal, kuidas tema ex-Skodal tundub minevat.

Kuna mu kasutada olnud Felicia on ammu pulber, alustan oma teisest Skodast.
Esimese põlvkonna Fabia, aastast 2000, varustustase keskmine – vist Ambiente.

http://static2.nagi.ee/i/p/1010/63/252658711b0de7_m.jpg

Tegemist oli laoautoga, mis oli Kadaka tee Skoda salongis väljas. Tol ajal konditsioneeri ja püsikiiruse hoidja puudumist oluliseks miinuseks ei pidanud, kaalukeeleks sai antud isendi hea VW päritolu mootor 1.4 16V 74kW, millega juhtumisi kaasnesid ka paremad pidurid ja veojõu kontroll (mida sai vajadusel täiesti välja lülitada). 5 aastaga kogunes mul läbisõitu ~90tkm. Selle aja jooksul vahetasin paar rattalaagrit ja mingid roolivarda otsad vist ka.
Minu käest läks masin aastal 2005 Helkama-Auto nimelisse asutusse tagasi, kui sealt tellitud Octavia pärale jõudis.
http://static2.nagi.ee/i/p/1010/63/25265873617ee2_m.jpg
Sest saadik on autol sama omanik, näen regulaarselt masinat liikumas Tallinnas. MNT veebilehelt lehelt sain teada, et läbisõit praeguseks ~180000 tkm, tehnoülevaatus tehtud viimased 8 aastat samas kohas, 3 korral on esimesel katsel läbi kukkunud, valdavalt tulede pärast, üks kord juhtimisseade. Sõidab stabiilselt 7-8 tkm aastas. Liikluskindlustuse juhtumites osalenud pole. Tundub normaalne auto olema ja seda jätkuvalt ka visuaalselt – näen seda helesinist püssi iga aasta paar korda Tallinnas. (Kui eelmise sajandi väikeauto suudab seieri 200 peale ajada, võib ju vist püssiks nimetada küll :) )

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 46.2% - SQL: 53.8%]