Teema ülevaade |
Tudor
|
postitati 14.02.06 20:43 |
Hoian ka autot väljas. Kõige käredama pakase ajal (-29°C) mootor käivitus, aga alles kolmanda pöörde ajal. Hirmsaid kolinaid ei täheldanud, aga mootor
oli oma hääle küll öö jooksul sellise käreda pakase käes ära külmetanud (oli teine õige traktori häälega) ning trassil sõites kostus salongi turbo
vilin, mis muidu pole kõrva hakanud. Kindad võis salongis käest võtta peale kümnendat kilomeetrit sajaga sõites.
|
rzhevski
|
postitati 01.02.06 08:20 |
Mul seisab auto väljas, kõige külmemal hommikul näitas auto temperatuurinäidik -31,5 ja käivitus ka siis, ainult eelsüüteküünlaid lasin enne kolm
korda ära kustuda. diiselauto kohta väga hea tulemus ma ütleks.
|
Valts
|
postitati 31.01.06 14:45 |
Külmaga kolises ka mul, 1,9 Tdi ja 66 kW.
järgmisel ööl ärkasin kell 4 üles ja lülitasin spiraali sisse (Helkamas paigaldati, istub radika all lõdvikus ja soojendab välisringi vett) kella 7.30
ajal, (-27C) hõõgus mingi 2 sek ja läks poolest pöördest käima. Muidugi pikalt peab sõitma, et seier liigutama hakkaks. Huvitav on see, et linna
jõudes valgusfooride all seistes hakkas temp aktiivselt langema, trassil püsis osuti ilusti 90 C peal. Aknad hoiab puhta ja toas on soe, kuid see
temp. kõikumine natu huvitav nähtus.
|
Alexxx
|
postitati 23.01.06 19:36 |
manualis on kirjutatud et kui väljas on -25 siis on võimalik et mootor ei käivita, minu auto seisab öösel garaazis, aga pärast tööd (õues oli -27)
mootor käivitas diisli jaoks päris hästi
|
Leegimees
|
postitati 19.01.06 08:26 |
See lisasoojendus (või mis iganes) toimib minu avastustel siis kui pöörded üle 1800 on, siis käib klõps, auto tuled lähevad korraks tuhmimaks ja paari
minutiga hakkab temperatuur õhutorudes tõusma. A.. täna hommikul -25 ja koliseb ka minu trakats, läbisõit juba 80000, aga ei nurise, käima läheb
muretult.
|
AzA
|
postitati 19.01.06 08:09 |
nu täna oli -26c ees ja masin ikka tegi 3-4 tiiru enne kui käima läks. Ning see käima minemine oli nagu eterniit lõkkes, küll ikka paukus. Selline
tunne, et -30 pealt annab otsad ää - ei kasuta ei neid webastosid ega ka startervussu.
Mina ajan soojaks nii, et kihutan üle 2000 pöörde tavapärase 1500 asemel. ca 5 kiltsi pärast hakkab sooja puhuma kangetele sõrmedele
Spetsiaalselt vaatasin, et 8 kilti maanteed 100km/h ja teist samapalju keset Pärnu linna 50-60km/h aegajalt kiirendades igatahes tempi osutit ei
liigatanudki.
PS: kuradima hea on sõita, sisuliselt on linn autodest tühi.
|
ERMS2
|
postitati 18.01.06 18:27 |
Kui uuetüübilisele diislile nt.5km jooksul korralikku koormust taha ei saa siis temp tõuseb aeglaselt.Minul on hommikul võimalus korralikult
kiirendada ja alles 10km peal(100-ga sõites) hakkab temperatuur tõusma ja siis juba kiiremini. Jälgisin just hommikul tööle sõites ja väljas oli -19
C.
Mürisevad nad kõik külmaga ,ka bensukad(õlid ju külmad).Ei tasu end häirida lasta.
|
AzA
|
postitati 18.01.06 15:07 |
mina ootasin küünlatule kustumist tavapärase 1-2 sekundi asemel täna tervelt 4-5 sekki.
kolises ka minu tramm ja käigud käisid imelikult. mingit lisasoojendust mul pole ja 10 kilomeetrise maantee sõidu peale liigutas isegi seier nõksa
ülespoole
aga sigulli mehed jäidki minust maja ette
|
diesel
|
postitati 18.01.06 10:47 |
peabki kolisema valjemalt kui õues vilu on. ää lase ennast sellest häirida. käivitamiskogemus on minul mõne aasta tagune -33 kraadiga. mingit vahet
küll polnud, käivitub nagu suvelgi, ainult hõõgküünla küdemist peab jupp aega ootama.
|
reFFLex
|
postitati 18.01.06 08:36 |
Tänasel harjumuspäratult ja ebameeldivalt külmal hommikul autol starterit andes käivitus see kuidagi erilise koliseva häälega. Kuivõrd niisuguse
külmaga käivitamist mul varem pole ette tulnud, siis tundus see kuidagi imelik. Mitte küll murettekitav, kuid harjumuspäratu.
Jäi mulje, et mõned minutid pärast külma käivitamist tegi mootor rohkem vanemale diiselmootorile iseloomulikku häält (a'la Ford Transit või vanad
mersud). Kuna aga koheselt liikuma hakkasin, siis ei olnud võimalik selle hääle muutumist jälgida.
Selle viie kilomeetri jooksul, mis ma lasnamäe ühest servast teise sõitsin, ei jõudnud temperatuuriseier liigutadagi, salongis iseenesest läks olemine
soojemaks ja klaasid selgemaks (krt, hea asi on see lisasoojendi, kusiganes see paikneb ja misiganes põhimõttel see töötab). Ääretult ebatervislik
mootori seisukohast võetuna, õnneks saame varsti Viimsisse kolitud ning distants muutub pikemaks pea 10 km võrra.
Diiselmootoritega on mul kogemusi teisigi - tööauto on mul peldik nimega VW Caddy, mis omab 1.9 vanema generatsiooni turbota mootorit (47 kW vist).
See on täiega traktor nii hääle kui vibratsiooni poolest, samas aga selle käivitamisel tõsiselt külmadel hommikutel niisugust mootori hääle erinemist
ei ole täheldanud. Caddy tavaliselt ei jää esimesest starteri-andmisest käima, kui natuke gaasiga järele ei aita. Üks hea asi selle peldiku juures
võrrelduna minu autoga on - selle 1.9 mootor läheb kuidagi jõle ruttu soojaks võrrelduna minu omaga, kabiin samamoodi.
Minu küsimus diiselmootoriga Skodade omanikele - kas teie masinad külmaga käivitades teevad samamoodi pisut ebatavalist häält ning soojenemine võtab
mõõdukalt kaua aega? Kas käivitamisel probleeme on ka esinenud (sureb välja vms)?
Uuriks lihtsalt niisama
|
|