Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
2017+ Superb, kuidas hindate?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: STR[/i] Tere, 1,8 132KW on endal nii Octavia kui Superb. Mootor sama. Ei söö kumbki neist õli. 10-15 000 km sõidab õlivahetusest õlivahetuseni ilusti. 30 000 km ei ole niikuinii teemaks. Täpselt ei oska ütelda millest tuleneb aga targemad rääkinud, et sõltub kes kuidas autol "sissesõidu" (esimesed paar tuhat km) teinud. 1.0 Rapid ei võta kindlasti 18 L ega ka 21 L sajale. Ei tasu vaadata külma mootoriga sõites mida kompuuter näitab kuluks. 1,4 ja 1,8 on OK. 1,5 kohta ei ole palju head kuulnud. Pidi võtma rohkem kütust kui 1,4 ja liikuma halvemini ka kui 1.4. 1,8 võtab kindlasti rohkem kütust kui 1,4 ja 1,5. Superbiga maanteel saanud vist parimaks 6L. Arvestan reeglina suvel 6,5, talvel 7. Linn sõltub kas suvi ja talv ning mis oludes. Ummikus tiksudes kindlasti rohkem, aga linnaliikluses sõites üle 9 pole läinud. Võrdluseks võin ütelda, et eelnevalt oli ka 1,4 103 Octavia ja nüüd siis 132 KW Octavia peal ja vahe minekus on öö ja päev. Üsna kindlalt on see sama seega ka Superbi puhul. Samas kütusekulu Octavia puhul on jah suurem ca. liiter-1,5 liitrit. Superbi puhul võib seega vabalt olla kuni 2L suurem sajale. Ja need numbrid võetud täpselt nii, et sõidad, vaatad km paned kalkulaatorisse läbisõidu ja liitrid. Rooste tüüpveaks on kus tagatiib ja tagastange saavad kokku. See VAG grupi veaks juba ammu alates. Autot ostes hea kui kett vahetatud. Kui ei siis midagi ületamatut pole, aga selle väljaminekuga tasuks arvestada. Sama jutt ka siduri ja hooratta kohta. Tore kui tehtud aga kui pole, tasub arvestada, et saad teha. Kui väga halvasti läheb saad veel vahetada mehhatroonika plokki mis uus orig. üle 1000 Eur või ostad kasutatuna ja saad loteriid mängida kaua kestab. Ekraanid hanguvad talvel ja suvel võivad jamada lihtsalt niisama. Muud mingeid tüüpvigu ei oskaks välja tuua. Ei lagune nad ka kumbki. Väga palju muidugi sõltub kes eelmine omanik olnud ja kuidas kus varasemalt hooldatud. Kui küla Vasja teinud siis on ilmselt paljud asjad auto küljes "veel saab sõita ära vaheta" olukorras ehk tegelikult mõnes töökojas saad kolm A4ja mis tegelikult läbi või võiks ammu vahetada. Ahjaa, seda võin ka mina kinnitada, et 1.4 puhul turbo parem kui 1,8 puhul kohalt minnes. Möödasõidul samas ei anna võrreldagi. Müra üle ma ei kurdaks isegi. On hullemaid autosid. Võib olla see muidugi kuidagi varustusest ka oleneb. Üldiselt oleks soovitus, et otsi võimalikult väikese läbisõiduga võimalikult uus margiesinduses hooldatud auto. Eriti hea kui veel kehtiva garatiiga. 1,4 1,5 ja 1,8 osas oleks ka soovitus, et mine proovi nende kõigiga sõita. Otsi kes müüvad ja mängi, et oled autohuviline. Pole küll müüjate osas ilus soovitus, aga muud varianti ka kahjuks pole. Sellest lähtuvalt tee enda otsus... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
2017+ Superb, kuidas hindate?
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.4%
- SQL:
62.6%
]