Teema ülevaade |
Quixy
|
postitati 25.01.20 11:54 |
Roostest nii palju, et kere on tsingitud ning näeb siiani üsna viisakas välja. Eraldi mingit Krown korrosioonitõrjet, vahatamist selle ajaga teinud
pole. Küll 2018 suvel lasin keretöödes autol väiksemad roostetäpid eemaldada. Käigukast andis ka eelmine suvi otsad ning sinna läks küll juba suurem
summa sisse. Muidu 6-käigulisel manuaalil ei tohiks korrapärasel käigukasti õli vahetamisel probleeme tekkida. Aga noh, kui auto 12 aastat vana, siis
ikka hoiad kursis, et mis hetkel turul pakkuda on.
|
rstdi
|
postitati 22.01.20 10:19 |
Mul on 2011a RS.
Õlikulu on mul teemaks, aga noh kunagi ütles mulle esindus, et RS ei saagi seda 100% korda, isegi kui vahetada....
ca 180tuh täna ees.
Eks uus auto on ju emotsioon - kui tahad uut, siis ostad .
See kütusekulu - ostad uue auto ala 20-25k ja siis hoiad aastas paar tuhat kokku. Kuidagi peab ju inimestele põhjendama, et uus on "odavam", kuigi
kütusekulu on ikkagi kõige väiksem mure auto juures.
Küll riik varsti selle gaasi "odavuse" ka ära nullib, kuna aktsiisi on ju vaja.
Kuidas sul roostega teema on? Mul tehas värvis masina 80% ulatuses täiesti üle ja vahetas mitu detaili ringi.
Ma enda masinal lasin keti ära vahetada ennetavalt, kas 1.8 ka vajaks see äkki tegemist?
DSG puhul on vist mingil hetkel vaja vahetada sidureid. DSG vist ongi see "murelaps", kui see plokk peaks mul minema.
Kohe kohe ju tuleb uus Octavia ka.
|
Quixy
|
postitati 21.01.20 23:59 |
Tere!
Hetkel autoks siis 2. generatsiooni Octavia universaal jõulise 1.8 liitrise turbomootoriga. Toodeti 2008 ning läbisõit hetkel 182000. Muidu olen
masinaga rahul, hea minekuga, seest piisavalt ruumikas, samas kompaktne väljast.
Kas siin foorumis kellegil sarnase isendiga kogemusi muidu on, et 250k veaks probleemideta välja või rohkemgi? Või olla tal ka see n-ö "pommikindel"
mootor, mida pigem Passatitele omistatakse? On räägitud ka, et õlikulu olla suhteliselt suur, kuid ise pole seda täheldanud. Kõik õlivahetused 15000
tagant peale garantiid olnud. Aga kuna need kütusehinnad muudkui kerkivad ning üldiselt 1.8 TSI ongi selle generatsiooni Octaviatest üks janusemaid,
siis põhiküsimus oleks, kas pigem sõita rahulikult see 250k täis või vaadata juba praegu uuemate Octavia Combide poole. Eriti köidab tähelepanu see
paljukiidetud CNG mudel.
Või kui tõesti võtta, et 300000+ km sõita, siis mis osad kõige tõenäolisemalt otsad annavad? Kui kellegil muidugi on säärase isendiga kogemust selline
odomeetri näit ette teha.
|
|