Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
viiking

 postitati 28.01.20 09:12
to Reios:
Esilehel alajaotuste all Skodaclub.ee ja sealt Info ning siis seal omakorda kaks ülemist teemat.
MarkkoN

 postitati 28.01.20 08:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Võib ka oma asjadega hooldusesse minna ja need varuosad ka dokumenteeritakse. Kui peaks garantii ajal mingi probleem olema siis tehas tahab teada milliseid filtreid ja õlisid on kasutatud. Pidurivedeliku vahetus on esimest korda 3 aasta järel ja siis edasi 2 aasta järel.


See on küll väga puusalt antud seisukoht. Nimelt enne hooldust uurisin Tartust Aasta Autost, kas tohin tuua oma õli (täpselt sama Castrol, mida sinna sisse panevad nemadki), öeldi, et ei tohi. Niiet ilmselt on see suhtumise küsimus.
Hindadest, minu autol läks 30 000km hooldus koos käsipesuga maksma 318€.

Ei tulista puusalt. Mingi aeg oli selline tegevus aksepteeritav. Audi lõpetas selle varem ära. Ilmselt škoda maaletooja ei pidanud ka seda enam mõistlikuks. Ei hoia ennast kõigega kursis. Pole lihtsalt vajadust.


Eks mingiaeg tagasi oli see vast tõesti aktsepteeritav. Samas, mingiaeg tagasi oli meil ka nõukaaeg ja teised seadused. :P Aga jah, alati mõistlik enne uurida esindusest, mis nende seisukoht on. Mina sain nii Aasta Autost, kui ka töö teostanud kohast teada, et omade asjadega minna ei saa.
Soyer

 postitati 28.01.20 07:18
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Võib ka oma asjadega hooldusesse minna ja need varuosad ka dokumenteeritakse. Kui peaks garantii ajal mingi probleem olema siis tehas tahab teada milliseid filtreid ja õlisid on kasutatud. Pidurivedeliku vahetus on esimest korda 3 aasta järel ja siis edasi 2 aasta järel.


See on küll väga puusalt antud seisukoht. Nimelt enne hooldust uurisin Tartust Aasta Autost, kas tohin tuua oma õli (täpselt sama Castrol, mida sinna sisse panevad nemadki), öeldi, et ei tohi. Niiet ilmselt on see suhtumise küsimus.
Hindadest, minu autol läks 30 000km hooldus koos käsipesuga maksma 318€.

Ei tulista puusalt. Mingi aeg oli selline tegevus aksepteeritav. Audi lõpetas selle varem ära. Ilmselt škoda maaletooja ei pidanud ka seda enam mõistlikuks. Ei hoia ennast kõigega kursis. Pole lihtsalt vajadust.
Reios

 postitati 27.01.20 18:44
Ja kuidas seda "klubilise" soodustust realiseeritakse?
MarkkoN

 postitati 27.01.20 08:59
Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Võib ka oma asjadega hooldusesse minna ja need varuosad ka dokumenteeritakse. Kui peaks garantii ajal mingi probleem olema siis tehas tahab teada milliseid filtreid ja õlisid on kasutatud. Pidurivedeliku vahetus on esimest korda 3 aasta järel ja siis edasi 2 aasta järel.


See on küll väga puusalt antud seisukoht. Nimelt enne hooldust uurisin Tartust Aasta Autost, kas tohin tuua oma õli (täpselt sama Castrol, mida sinna sisse panevad nemadki), öeldi, et ei tohi. Niiet ilmselt on see suhtumise küsimus.
Hindadest, minu autol läks 30 000km hooldus koos käsipesuga maksma 318€.
Soyer

 postitati 23.01.20 16:53
Võib ka oma asjadega hooldusesse minna ja need varuosad ka dokumenteeritakse. Kui peaks garantii ajal mingi probleem olema siis tehas tahab teada milliseid filtreid ja õlisid on kasutatud. Pidurivedeliku vahetus on esimest korda 3 aasta järel ja siis edasi 2 aasta järel.
Priidic

 postitati 23.01.20 09:34
Kuna masinal veel ilmselt garantii siis tuleb seda margiesinduses teha.

Filtrid ja õli kokku ise ostes ca 100.- + enda aeg nende vahetuseks.
Diisli kütusefiltri vahetuseks arvutit vaja? Kui seda pole siis see jääb vahetamata.

Piduriõli ei vaheta? Soovituslik iga 2a tagant
viiking

 postitati 23.01.20 08:27
Klubilisena saaks 15% (mõnel juhul 10%) soodustust ja sealt väikese hinnavõidu.
Suurim kuluartikkel arvel on eeldatavalt õli ehk hind sõltub õli margist ja diislil (kui on) läheb seda nestet pigem rohkem sisse kui bensiinikal.
Muidu aga jah see number võiks isegi olla õige kui soodustusteta umbkaudsed letihinnad kokku lüüa.

Edit:
Salongifiltrit on kolme tüüpi: tavaline, aktiivsöega, aktiivsöega antibakteriaalne. Järjest kallimaks läheb vasakult paremale.
Kütusefiter panna pigem alati originaal- sealne hinnavahe ei õigusta ennast kui just viimast senti taga ei aja või auto on suvaline romu- kunagine sõbramehest autotöökoja omaniku kogemustepõhine soovitus.
Aga jah käsimüügist või netipoodidest saab neid juppe kõiki ilmselt odavamalt kui esindusest nii või naa.
Mitmeveoline

 postitati 22.01.20 23:05
Nende kõikide asjade tegemiseks on ka tunnid kirjas reeglina ning nii see hind ka tuleb.
Reios

 postitati 22.01.20 17:41
Auto 2016a Superb, pakkumine on 135tkm läbisõidu hoolduse kohta, mis sisaldab:
Õlivahetus
Õlifilter, selle asendamine
Karteri kork,selle asendamine
Õli, selle asendamine
Õhufilter, selle asendamine
Salongifilter, selle asendamine
Kütusefilter, selle asendamine
Materjalid
Ei midagi vähemat ega rohkemat kui 366,16eurot.
Soyer

 postitati 22.01.20 09:28
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Huvitavad hinnad - ise tegin Tartu esindusse 135k hoolduse(superb 3) pakkumise, õlivahetus+filtrid ja pakkumine tehti 366.-, tundub natuke napakas pakkumine tavapärasele hooldusele...

Et ei tekiks jälle inimestele mingit vale ettekujutust lihtsalt õlivahetuse hinnast siis kirjuta ikka ilusti terve pakkumise sisu siia välja. Läbisõit on üks hoolduses teostavate tööde alus ja vanusest tulenevalt tuleb ka asju juurde.
Reios

 postitati 21.01.20 18:46
Huvitavad hinnad - ise tegin Tartu esindusse 135k hoolduse(superb 3) pakkumise, õlivahetus+filtrid ja pakkumine tehti 366.-, tundub natuke napakas pakkumine tavapärasele hooldusele...
indrekp

 postitati 16.08.19 11:54
See hind võib maakonniti ka erineda. Tallinnas/Harjumaal reeglina kallim kui mujal, nii 20-30 eur võib vahe tulla.
alfonso

 postitati 16.08.19 10:42
Ütleksin, et pigem vist sinna 250 - 280 euro kanti.

Helista hooldemeestele ja küsi enne täpne hind.
Samas võib esindus telefoni teel hoolduse hinna ütlemisega vahel veidi võssa ka panna. Minul näiteks eelmine nädal selline olukord oli, kui õlivahetuse hind erines kohapeale minnes vist ca 18 eurot (minu kahjuks) sellest, mis telefoni teel lubati. Aga kuna telefoni teel oli selline hind lubatud, siis sain ikka lõpuks soodsamalt.
hese

 postitati 16.08.19 04:38
Kõige lihtsam ja täpsem on esindusest meili või telefoni teel küsida.

Laias laastus +/- 200 kanti
KarlK

 postitati 15.08.19 16:28
Tere

Oskab keegi umbes pakkuda kui palju maksab uue Octavia 2.0TSI 140kw 7-dsg esimene hooldus 15000 LS

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.7% - SQL: 45.3%]