Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tnx

 postitati 11.06.18 07:34
Kärumoodul on tähtis ka siis, kui on moodsa kombe kohaselt ühe hõõgniidi ja muutuva heledusega tagalaternad (stopp- ja udutuli), samuti ilmselt LED tagalaternate puhul, mille juhtimine ei pruugi käru hõõglampide koormust taluda.
On olemas ka universaalseid plokke, mis ei ole CAN teadlikud (seega ei muuda mootori ja abs seadeid), küll aga oskavad selliste lampidega toime tulla ning ka mingeid lihtsamaid parkimisandureid lollitada - seda tehakse nii, et parkimisanduri mass tuleb läbi kärumooduli ühendada ja siis kui haagis taga, katkestatakse seal vool. Kas tehaseanduritega see töötab või toob kaasa mingeid muid jamasid, ei julge kinnitada.
Vt näiteks http://www.autoextra.ee/web/toode/haagise-moodul-7-pin-pistikuga-mp2?cat_id=229 ja seal viidatud PDF ühenduse juhendiga täpsemaks kirjelduseks.
M.Jaaska

 postitati 09.06.18 11:00
Kasutades originaal plokki ja lahendusi tagate selle, et auto teab, et käru on ühendatud ja lülitab vajadusel moodulid sellisesse resiimi.

Mootor, DSG, ABS, parkimisandurid ja isegi udutuli.

Eks järelturul on ka CAN-Bus plokke müügil, kuid, kas nende paigaldusjuhistes on kirjeldatud ka vajalikud muudatused auto elektriplokkides?

Originaallahendusel on veel üks eelis. Läbi tehasetestri muudetakse ära sinu auto PR-koodid, ehk kui kunagi mingit plokki vahetakse või juhtmestiku, siis tuleb see juba kärukonksu infoga.
maxe

 postitati 09.06.18 08:45
Ah ok, nüüd sain aru mis mul kahe silma vahele jäi, nüüd on ju see konksu ette valmistuse ja ettevalmistuseta asi ka, ei arvanud et see lisa juhtmed nii palju on.
Kogu see juhtme pundar peaks olema tähtis vist ainult siis kui on autol igasugused tagumised abid või midagi sellist (lisasks tehase oma alati 13pin), tööde jaoks ka võetud varuga ikka aega... :)
Hea paigaldajatelt küsida mida kaotad/võidad tehase vs universaal, olenevalt mis su varustus aaste on.
amylla

 postitati 08.06.18 16:57
5E0092101A HAAGISEKONKS STATSIONAARNE OCT III 152,50
5E0055204 HAAGISEKONKSU JUHTMED OCT 13PISTIK 170,00
5E0055204A VEOKONKSU JUHTMETE KOMPL.OCT III 13PIN 45,00
EAZ000001A KÄRUKONKSU ADAPTER 13,33
TÖÖ L HAAGISEKONKSU PAIGALDUS tund 4,70 219,35
Käibemaks ka sinna juurde ja kokku tuligi Auto 100 pakkumine 720,20 EUR
maxe

 postitati 08.06.18 09:19
Kui saladus ei ole siis mis selle Auto100 paigalduse nii kalliks ajas?

Viimati, kui õieti mälatan siis see statsionaarne skoda originaal konks oli mingi 180 euri + 50 millegagi juhtmed, pistik, elektroonika.
Kert.K

 postitati 06.06.18 19:54
Võid ka Kg Knutsonist küsida.
Ja võib juhtuda, et odavama pakkumise saad siis kui ise ostad asjad ja lased kuskil paigaldada.
amylla

 postitati 06.06.18 18:07
Tere!
Kus soovitate paigaldada Octaviale (1,2 TSI, 81kW, 2016a) kärukonksu (haagisekonksu)? Kust, mis hinna ja kvaliteediga olete saanud?
Palusin statsionaarse kärukonksu, kõigi vajaminevate tarvikute (juhtmed, elektroonika) ja paigalduse pakkumise esindusest (Auto 100), seal küsitakse 720 EUR. Palusin pakkumise ka Ravolarist, seal pakutakse Steinhofi statsionaarset konksu universaalse 7-pin elektriploki ja paigaldusega 329€. Kumma pakkumise teie vastu võtaksite? Kas on ehk soovitada veel mõni ettevõte, kust võiksin pakkumise võtta? Soovitage veel kohti, kus pole paigalduse kvaliteediga probleeme olnud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]