Teema ülevaade |
rstdi
|
postitati 20.02.17 12:46 |
Ei ole ju need japsid ka murevabad.
Mootorid võtavad ju ka õli (honda diisel), probleeme roolilattidega (mazda).
Ei ole ju olemas murevaba masinat.
Samuti meil siin mureks, et vaja DSG remotida ja kulu võib olla sõltuvalt kastist kuni 3500 euro (audi puhul). EVO 10 (see mudel, millele sai
automaati ka) puhul on vist ainuke võimalus täna veel kasti vahetus ja see oli 16tuh. Üldises plaanis ei ole see VAG üldse nii hull ja teistel kõigil
sarnased mured, lihtsalt mõnest räägitakse vähem ja ei ole nii popp.
Ferrari ja Lambo hooldus/remont on veelgi hullemad, aga keegi ei kurda kuna nende omanikel üldiselt palju raha.
|
tnx
|
postitati 20.02.17 07:24 |
Mulle jäi arusaamatuks, mis seal loos uut oli.
Selles, et Audidele pakutakse tasuta remonti ja pikendatud garantiid (kuigi sellegi saavutamiseks tuli esmalt klientidel kohtus tehast võita), aga
kodale mitte, pole ju midagi imelikku. See on ostja valik olnud, et ta tahtis Audi kvaliteeti poole hinnaga saada ja ostis koda. Nüüd tehas lihtsalt
hoiab paremaid kliente rohkem. Ning koda on isegi omast taskust makstud mootoriremondiga odavam, kui sama vana Audi.
USA vs EU lugu on see toimetaja copy-pastet tehes moonutanud. Kaotust tunnistati ainult ühes konkreetses kohtulahingus ühes osariigis, mitte terves
USA-s. Üleüldiselt pettust tunnistades läheks nagu EA189-ga: esialgu räägiti paarisajast tuhandest masinast, hiljem selgus, et kinni tuleb maksta
mingi 11 miljoni mootori remont. Väike erinevus või mis? Arvestades, et remondi omahind võib sinna 1000 ligidale küündida, on selline kogus isegi
suure kontserni jaoks märkimisväärne raha.
Aga lohuta ennast uudise kommentaare lugedes, kus kiidetakse Hondat, Toyotat ja Lexust ning mõtle, et tänavapildis on 15-25 aastane VAG grupi auto
kõige levinum nähtus üldse, samas need Jaapani kvaliteedietalonid on selleks ajaks kõik juba mullaks saanud.
|
..heigo..
|
postitati 16.02.17 11:00 |
Uudis
Mulle käivad sellised uudised pehmelt öeldes närvidele, et Usa-s tunnistatakse viga ja Euroopas mitte. Samuti nagu see, et Audi või VW tunnistab, aga
Skoda mitte- komponendid paljud samad.
Siin foorumis vist nii mõnedki oma skoda õliprobleeme lahendanud oma finantside eest.
Mul peres olnud kaks 1.4TSI mootorit, mõlemal venisid ketid välja 150000km pealt. Üks oli skoda- tuli keti vahetus endal maksta, VW-l vahetati kett
tootja kulul. Mõlemad olid korrektse hooldusajalooga. See oli siis minu näide, kuidas üks tunnistab viga ja teine mitte.
|
|