Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Wazer[/i] [quote][i]Algselt postitas: rraivo[/i] [quote][i]Algselt postitas: Wazer[/i] Ma lisan teemasse uue vaatenurga. Mul veermiku vahetus ees ja kaalun ka Skodiaq'i, valikus on kas 132kW TSI või 140kW TDI. Mulle tundub, et kuigi bensukas hakkab varem tõmbama, siis diisli +80nm ja +8kW võiks tähendada paremat minekut kiirusel 60-120? Lisaks kuna meil on automaks tulemas, siis -20 g/km CO saastet võiks tähendada ka madalamat maksukoormust. Minu aastane läbisõit on ca 30 000km ja sellest ca 2000km on haagisega (alati pole täismass). Huvitav kuidas 7 astmeline märgsiduriga DSG DQ500 kannatab paadi välja tõmbamist slipilt? Olukorras kus tihti on vaja vedada ca 1500kg piduritega haagist, vist ma kaldun diisli poole, kuigi bensukas tundub mulle puhtam ja ka tankides jäävad käed puhtaks. Hetkel vabalthingava bensukaga millel puudub vajalik njuutonmeeter haagise veoks. Võrdleks ja vaidelks uue Kodiaqi taustal kahte kallimat mootorit silmas pidades seda teemat edasi. [/quote] Olen mõlema valikus nimetatud mootoriga (küll superbil) sõitnud. Diisel on küll jõulisem, aga pöördemomendi kõver on üsna piiratud, st "ei lähe ei lähe" ja siis äkki laksti tõmbab, ja siis jälle kosssdi seisab. Bensiini jõukõver on märksa lineaarsem. Diisel on märksa valjuhäälsem kui bensiin. Võrreldes masuudipressiga kõrv lausa puhkab, mootori häält sisuliselt kuulda pole. Maanteesõidul on loomulikult ka diisel vaikne ja müra osas siis vahet pole. See 140kw diisel vajab minu teada ka ad-blued (loe=veidike suurem kulu tankimisel). Diisel vs bensiin - hinnavahe ca 4200 diisli kahjuks. Uuena ostes ja mitte üle garantiiaja seda autot pidades ma väga kasti pärast ka ei muretseks. Ühesõnaga kui eelarve ei ole väga oluline siis ilmselt diisel ei oleks halb valik, muul juhul aga võiks bensiin märksa optimaalsem valik olla. [/quote] Ma tegin nüüd nii 132kW TSI kui ka 140kW TDI Skodiaq'iga proovisõidu ära. See sinu kirjeldus: "Diisel on küll jõulisem, aga pöördemomendi kõver on üsna piiratud, st "ei lähe ei lähe" ja siis äkki laksti tõmbab, ja siis jälle kosssdi seisab. Bensiini jõukõver on märksa lineaarsem." ei saaks palju enam täpsem olla, väga tabavalt öeldud. Ma seda lauset enne ei mõistnud kui oli proovisõit tehtud. Tõepoolest, diisli puhul jõud tekib ca 2 sekundit peale gaasi lisamist ja mõnus tõmme on liiga äkki ja väga tugevalt, kuid enne kui jõuab tulla järgmine käiguvahetus, kaob uuesti njuutonmeeter tagant ära. Rahulikult sõites on väga (liiga) rahulik ja äkilisemalt sõites on liiga rapsiv. Mina selle mootoriga nii sõita ei suutnud, et see oleks meeldivalt jõuline. Suure tõenäosusega ka käigukast õpiks ja pikemalt pidades saab siiski selle mootoriga sõbraks. Ilmselt kahe turboga diisel oleks selles osas palju ühtlasem ja mõnusam. Vaatamata vajadusele aegajalt haagist vedada ja vahest paati sisse-välja solgutada, meeldis mulle bensukas kohe alguses nii palju rohkem, et küsisin pakkumise. Bensukas reageerib kohe, ühtlaselt ja piisavalt jõuliselt. Bensuka hea omadus on veel see, et saab lisada rohkem varustust sama hinna eest :) Ja rohke varustus rõõmustab peale 5. aastat ka remonditöökoda, st. kõik on rõõmsad, mina alguses ja nemad hiljem (võibolla teise või kolmanda omaniku käes). Huvitava nüansina võin lisada, et tegin mõlema autoga täpselt sama tiiru umbes selle sõidustiiliga nagu ma tavaliselt sõidan ja mõlema mootoriga sain selle sõidu keskmiseks kütusekuluks 9 liitrit. Diisli kohta on see röögatult palju. Ahjaa, ja müra võrreldes, siis Skodiaqi puhul väga vahet pole, kiirendades on mõlemat kuulda ja rahulikul sõidul on mõlemad vaiksed. Müra on suht sama, võibolla õige pisut bensuka kasuks aga see on subjektiivne arvamus, sest ma lootsin, et see on vaiksem, tagalikult oli diisel ootuspärane ja oleks oodanud, et bensukas on palju vaiksem. Ei ole. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
69.2%
- SQL:
30.8%
]