Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: urmas66[/i] Wazer sa mine võta pikemaks proovisõiduks mõlemad mootorid ja pane oma käru ka kuskile valmis,et see ka ära proovida. Mina sain Scoudiga mingi 3-4 tunnise proovisõidu teha ehk lausa nõudsin sellist.13.00-17.00 sain sõita. Need mootorid võivad sõiduauto(superb) peal teisiti käituda,kui nn maasturi peal.Seal ülekande arvud ka võibolla vähe teised. Kui nüüd Scoudi 132kw 2,0 dislat võtta,siis see vedas igati hästi kuni 4000 pöörde alla kui sporti kasutasid,aga muidu hoidis ka ikka veo taga ja ei kadunud see moment kuskile tavasõidul.Mul oli 6 käiguline. Üks asi mida kindlasti peab lisana võtma,kui pole,on Drive mode .Ehk ,et saad peale öko ja spordi, ka vahepealset reiimi (comfort äkki oli see) kasutada.Mina tundsin sellest väga puudust. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.5%
- SQL:
79.5%
]