Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Wazer[/i] [quote][i]Algselt postitas: rraivo[/i] Olen mõlema valikus nimetatud mootoriga (küll superbil) sõitnud. Diisel on küll jõulisem, aga pöördemomendi kõver on üsna piiratud, st "ei lähe ei lähe" ja siis äkki laksti tõmbab, ja siis jälle kosssdi seisab. Bensiini jõukõver on märksa lineaarsem. Diisel on märksa valjuhäälsem kui bensiin. Võrreldes masuudipressiga kõrv lausa puhkab, mootori häält sisuliselt kuulda pole. Maanteesõidul on loomulikult ka diisel vaikne ja müra osas siis vahet pole. See 140kw diisel vajab minu teada ka ad-blued (loe=veidike suurem kulu tankimisel). Diisel vs bensiin - hinnavahe ca 4200 diisli kahjuks. Uuena ostes ja mitte üle garantiiaja seda autot pidades ma väga kasti pärast ka ei muretseks. Ühesõnaga kui eelarve ei ole väga oluline siis ilmselt diisel ei oleks halb valik, muul juhul aga võiks bensiin märksa optimaalsem valik olla. [/quote] Kas diisli puhul siis vaatamata DSG tihedatele käikudele ja kiirele käiguvahetusele jääb ikkagi mootori jõukõver liiga lühikeseks? 7 käiku ei saa ju nii pikad olla, et jõuaks ühtlast jõukõverat nautida. Mulle kuskilt (mingi teise auto puhul mõni aasta tagasi) jäi mulje, et Ad-blue paak on ca 15 liitirt millest jätkub ca 15 000km läbimiseks ja selle täitmine maksab umbes 12.- mis pole teab mis suur kulu. Pigem kipub Ad-blue süsteem nöökima varem või hiljem, tavaliselt varem ja lõpuks ta progetakse süsteemist välja koos tahmafiltriga, siis hakkab olema ülevaatusel "põnevam". Kas see bensiini 132kW TSI on nüüd tehtud täpsemate õlirõngastega või peab ikka üks käsi koguaeg õli juurde niristama sõidu ajal? Proovisõit on kokku lepitud juba aga alati tasub ka ENNE teistega arutada, siis ehk oskaks juba proovisõidul rohkematele asjadele tähelepanu pöörata. Kahju, et pole teada mis valitsus otsustab maksude osas alates järgmisest aastast, muidugi diisli ja bensuka CO vahe pole väga suur aga maksude vahe võib aasta peale tulla ikkagi märkimisväärne firma auto puhul. Hetke plaani kohaselt oleks see ca 17.- kuus bensuka kahjuks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.0%
- SQL:
69.0%
]