Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: urmas66[/i] [quote][i]Algselt postitas: Wazer[/i] Ma lisan teemasse uue vaatenurga. Mul veermiku vahetus ees ja kaalun ka Skodiaq'i, valikus on kas 132kW TSI või 140kW TDI. Mulle tundub, et kuigi bensukas hakkab varem tõmbama, siis diisli +80nm ja +8kW võiks tähendada paremat minekut kiirusel 60-120? Lisaks kuna meil on automaks tulemas, siis -20 g/km CO saastet võiks tähendada ka madalamat maksukoormust. Minu aastane läbisõit on ca 30 000km ja sellest ca 2000km on haagisega (alati pole täismass). Huvitav kuidas 7 astmeline märgsiduriga DSG DQ500 kannatab paadi välja tõmbamist slipilt? Olukorras kus tihti on vaja vedada ca 1500kg piduritega haagist, vist ma kaldun diisli poole, kuigi bensukas tundub mulle puhtam ja ka tankides jäävad käed puhtaks. Hetkel vabalthingava bensukaga millel puudub vajalik njuutonmeeter haagise veoks. Võrdleks ja vaidelks uue Kodiaqi taustal kahte kallimat mootorit silmas pidades seda teemat edasi. [/quote] Kui vaja paati slipilt välja tõmmata,siis DSG-l on võimalus panna sisse 1 käik ja kõik toimub samamoodi-sarnaselt,kui manuaaliga.Ilmselt on vahe diisli ja bensuka vahel see,et diisel võtab paadi taha vähema siduri libistamisega ja ka madalamate pööretega .Bensukas samas tahab pikemat libistamist ja suuremaid pöördeid. Kuna pole praktikas seda autot käega katsunudki,siis teoreetiliselt võiks diiseli sidur vähem piinamist saada ja on ka maanteel käruga sõites kindlasti sujuvama minekuga. 30000km aastas on juba selline läbisõit,kus diisel ennast ära tasuma hakkab,kuigi ega nad nii ökod ikka pole,kui andmetest lugedes arvata võib.Ma pakun ennustusena,et Kodiaki 140kw disla hakkab reaalset keskmist võtma nii 7-8 ringis.Kui linna palju siis rohkemgi.Bensukas ilmselt on janusem,eriti suur vahe diisli kasuks võib olla käruga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.6%
- SQL:
74.4%
]