Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: urmas66[/i] [quote][i]Algselt postitas: taneltag[/i] Tegelikult ju ongi nii, et kuni linnakiirusteni see tuntav vahe ei ole nii suur - vahed hakkavad kärisema siis, kui kiirused kasvavad. Mida suurem kiirus seda rohkem ka kw vaja , et auto ka edasi samas tempos jaksaks minna - puhta väändega ei tee ka seal enam midagi. Seepärast ka fabia ja octavia sul kuni 70'ni persetunde põhjal võrdväärsed tunduvad ning peale seda saab lihtsalt tillukesel mootoril ramm otsa :D [/quote] Täpselt nii ongi ja mitte üksi persetunne ei ütle vaid ka kell ütleb sama.Siia maani teebki selle asja võrdsemaks just kaaluvahe.Suuremal kiirusel ,see enam nii suurt rolli ei mägi, vaid ka tuuletakistus hakkab oma osa mootorilt nõudma,aga kui seda mootorit on vähevõitu,siis jääbki sõit sealt maalt aeglasemaks.Puhas füüsika ju. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.6%
- SQL:
61.4%
]