Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: M8DSwordfish[/i] [quote][i]Algselt postitas: Suslik[/i] Kõigepealt on see, et tuleb selgeks teha, mis pannakse mootorite võrdluse puhul aluseks, kas kubatuur või võimsus või hoopis pöördemoment. Praegusel juhul on rohkem nagu sea ja käo võrdlus. Endal meeldib diisli puhul see, et kui on manuaalkast ja ei istu linnas fooride taga, siis võib pooled käigud pmst ära unustada. Ise lähen tavaliselt kolmanda käigu pealt otse üle kuuenda peale ja ei näe küll probleemi, et kellegil jalus tolkneks või poleks jõudu mööda minna. Vähemalt enda masinal on see kasulik pöörete vahemik 1600 ja 5200 vahepeal. 5200 järel tuleb natuke jõuetut tühja maad ja siis juba piirajas. Järgmise masina ostan siiski bensiinimootoriga ja eks siis ole näha, kas olen rahul või mitte. Autost ei tule tõsiseltvõetavat kogemust paari päeva ja kiirema kurviga, vaid ikka pikema aja jooksul. [/quote] Tore on seda kemplemist olnud jälgida... ärge siis nüüd solvunud nägu tehes pooleli jätke... :D Lisan omapoolse näite. Eelmine auto oli 2.0 TDI 130kW 4 motion VW CC, praegune on 2.0 TSI 169kW esiveoline Octavia RS. Mõlemad 6-käigulise DSG kastiga, nii et võrdlusmoment on olnud olemas korralik. CC-ga sõitsin 2,5 aastat ja praeguse RS-iga saab varsti aasta täis. Käikude vahelejätmine manuaalkastiga on võõras teema kuna põhimõtteliselt ei sõida manuaalkastiga, ja fooride taga tiksudes on automaat nagunii mugavam... see selleks. Eks see käigukastide teema on nagu mootoriga, ka rohkem maitse asi. Ei pretendeeri numbrilisele tõele kuid "emotsiooni" ja "tagumikutunnetust" on bensiinimootoris minu tagumiku jaoks märgatavalt rohkem. Diisli väikene efektiivne pööretevahemik, võib küll olla numbriliselt valjem, kuid nii lühike et seda ei taju... bensiinimootor aha veab maksimum momendi juures märgatavalt pikemalt. Peamine põhjus aga miks ma täislaksuga väga korraliku CC Octavia vastu vahetasin oli märgatavalt proosalisem. Nimelt kütusekulu vahet ei ole ja seega pole minu jaoks ka diislil pointi. Talvel kippus diisli kulu isegi suurem olema, kuna tänapäevased mootorid püütakse teha nii pagana ökonoomses võtmes, et salongi soojendamiseks talvel linnasõidus foorist foorini tiksudes, töötas tehase vebasto peaaegu kolmveerand aega kaasa... ehk siis keskmine kulu tuli selline 9 liitri kanti... praeguse RS-ga saan kindlasti sama numbriga hakkama. Kui nüüd vaadata, et diisel ka soetamismaksumuselt on tunduvalt kallim siis argumendid kipuvad otsa saama (need mis diisli kasuks räägivad). Ei püüa siin kellegiga vaielda, tõin lihtsalt enda näite... (mu teine auto peres on 2.0 TDI Tiguan, ja ka selle plaanin bensuka vastu välja vahetada...) Sai pikk ja segane jutt :) ärge siis kohe põlema minge... :D kuid diisel tasub end nähtavasti majanduslikult ära suurte läbisõitude puhul (mida minu käes autod kunagi ei saavuta, kuna vahetan nad tavaliselt enne välja) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.5%
- SQL:
58.5%
]