Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: taneltag[/i] Urmas see, et audi diisliga 24 tunni sõidus ilma teeb on ka suhtkoht ainuke näide, kus diisel ilma teeb - milleks punnitada ja otsida tühju vastuväiteid hetke reaalsele olukorrale, kus ikkagi enamikes võistlussarjades on bensiini põletavad mootorid ning rõhutan, et enamik sportautosid (tegelikult sportautodest arvan, et kõik) on samuti millegipärast bensiini põletavad masinad. Selle 2.0 TSI ja TDI väände kohapealt võiksin ma postitada uuesti youtube'i video kus RS TDI ja RS TSI - ülla ülla, millegipärast jääb diisel maha juba teie paljukiidetud madala pöörde juures. Ja mida kiirus kasvab seda suuremaks vahe paisub. Olen seda paljudele öelnud ja ise diislitega sõites sama tunne - see "jõhkra" mineku effekt tekib tänu sellele, et üürikest aega lööb kõva väändega sulle kannaga perse, kuid see väände vahemik nii väike, seetõttu ka tunne, et mida minekut. Bensukal toimib kõik kuidagi sujuvamalt ja kasvavas tempos - vääne tuleb taha sama varakult (olgugi et üüratud 30 Nm väiksemad), kuid kestab ka põhimõtteliselt piirajani välja, kus tuleb veel abiks ka kw eelis. Milleks punnitada vabandusi selles suunas, et diisel hea sportautoks jne jne - jah nad on head, ökonoomsed jne jne, kuid reaalselt ärge ajage pada, et sama kubatuuri juures, samade silindriarvude juures on bensu turbo jõuetum - kuidas kõik testid, numbrid paberil jne kõike muud räägivad, kui siinne tarkade klubi. PS - ärge hakake jälle tooma näiteid aga kui chipiks ära, aga tegelt peaks võrlema 3 liitrist diislit (millel tõenäoliselt 6 silindrit juba) 2 liitrise 4 silindrilise bensukaga jne jne. Aga kui tädil oleks ...... Kena nädalavahetust :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.6%
- SQL:
68.4%
]