Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rstdi[/i] [quote][i]Algselt postitas: Suslik[/i] Mõnel on olnud pihustitega muret, kuid see on pigem harv juhus. Kahemassilist hooratast kasutatakse ka bensiinimootoritel. Tahmafiltri saab umbe reeglina juhi süül. Kui autoga elu jooksul maanteele ei pääse, siis kannatab kasutada kütuselisandeid, mis ei lase filtril umbe minna. Võite siin minuga vaielda kasvõi viimsepäeva hommikuni, kuid olen jätkuvalt seda meelt, et diiselmootorid on vastupidavamad, kui bensiinimootorid ja seda just veel eriti VAG-autode puhul. Jupid on tõepoolest kallimad, kuid kuna neid eriti ei kulu, siis pole ka vahet. :) [/quote] Aga vaidleme :) Diislil oli eelis siis, kui väiksematel bensukatel ei olnud turbosid. Täna on ikka valdavalt kõigil turbod peal sh suurematel mootoritel. Vastupidavuselt - kuidas seda mõõta? Diislid sõidavad üldjuhul palju rohkem ehk teise-kolmanda ringi masinat ostes on tõenäosus saada suuri arveid päris suur. Samuti leiab vähemalt mobile lehelt suuri bensukaid, mis on nii mõnigi kord sõitnud rohkem kui sama vana diisel. Samas kui nüüd vaadata reaalselt, siis aastal 2003 võttis vabalthingav bensukas keskmiselt ca 9l (99a masin 110kw), 2005a võttis diisel keskmiselt 6 (2003a masin 132kw chip) ning täna võtab 147kw bensukas DSG otsas 8,5l keskmiselt ja diisel 2015a 135kw 4x4 ikka ca 6 liitrilt keskmiselt (diisli parim minu jalaga on olnud 5.0l/100). Lisaks ma ütlen, et see 132kw diisel liikus hoopis teistmoodi kui tänane 135kw, mis paberil on selgelt kiirem. Minumeelest ainuke suurem edasminek on olnud käigukastide vallas, ehk 0-100, nendega saavutud kütusekulu ja käiguvahetused on oluliselt kiiremad kui oli seda 10a tagasi. Kõik muu on kahjuks see keskkonna "säästmine" ainult hullemaks teinud. Üldse ei imesta kui varsti on elektriautodel ka mingi imevidin (egr, dpf), et saastet vähendada. :D Ma küsin ühe küsimuse, kui paljud teist sõidaks diisliga, kui kütus oleks tasuta? Diisliga sõidab inimene ikka eelkõige sellepärast, et arve oleks võimalikult väike. Kui vaja midagi vedada siis V8 bens saab sellega väga edukalt hakkama. Kuid jah, see selline teema, et siin pole võimalik lahendust leida, ainult teiste arvamusi lugeda ja vaielda. :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Diisel vs bensiin põhjalikuma nurga alt
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.2%
- SQL:
65.8%
]