Teema ülevaade |
rasmuskarpa
|
postitati 06.02.16 14:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: reverse
Elon Must juba mainis, et ca 5a pärast kui ostad omale Tesla siis too sõidab ise tehase liinilt sulle maja ette. Vahepeal peatub laadimiseks ja siis
kakerdab jälle ise edasi. Lihtne oleks ju häkkida talle mõni muu aadress ja siis lihtsalt oodata, kust tänavanurgalt järgmine tasuta masin saabub |
Kõlab täna veel päris ulmelt
|
Ranx
|
postitati 27.01.16 16:10 |
Ja lugedes Indrek Neivelti interviuud ,kus ta pakkus välja et lähitulevikus hakatakse autosid niisama jagama.
|
reverse
|
postitati 27.01.16 15:58 |
Elon Must juba mainis, et ca 5a pärast kui ostad omale Tesla siis too sõidab ise tehase liinilt sulle maja ette. Vahepeal peatub laadimiseks ja siis
kakerdab jälle ise edasi. Lihtne oleks ju häkkida talle mõni muu aadress ja siis lihtsalt oodata, kust tänavanurgalt järgmine tasuta masin saabub
|
rstdi
|
postitati 27.01.16 14:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: okas
Irooniaga: oleks veel "vaja", et keegi läheb paar sammu kaugemale ja paneb Spotify'sse ülesse selle pala, et see siis BT kaudu masinasse saada. Das
hack
|
Mina ütleks selle peale, õnneks peab ikkagi füüsiliselt masina juures olema ning ise sellega ära sõitma. Samas kui siin plaanitakse iseseisvalt
sõitvaid masinaid, siis sinna häkkimine oleks juba teine tase, seal saaks ikka igasugu jama korraldada.
|
okas
|
postitati 27.01.16 11:21 |
Irooniaga: oleks veel "vaja", et keegi läheb paar sammu kaugemale ja paneb Spotify'sse ülesse selle pala, et see siis BT kaudu masinasse saada. Das
hack
|
tnx
|
postitati 27.01.16 11:00 |
Veel üks värske uudis autode häkkimise vallast:
http://www.theregister.co.uk/2016/01/26/hackers_can_take_full_control_of_car_os/
Lausega: häkkerid tegid spetsiaalse muusikafaili, mille taasesitamisel hakkas CD-mängija plaadil olevat salvestust pidama hoopis programmiks ja seda
täitma ning sedasi saadi ligipääs CAN-ile.
|
tnx
|
postitati 27.01.16 08:37 |
Veel sellel sajandil oli kõige enam varastatud automark Lada. Üsna hiljuti ei saanud suvalisele 5-10 aastat vanale VW-le kaskot ilma lisaimmota teha.
Nii et see ihaldusväärsus on suht ennustamatu ja ilmselt ka ajas muutuv.
|
markus
|
postitati 26.01.16 15:24 |
Ma ka ei arva, et Skoda nii ihaldusväärne on, et sellise asja pärast peaks muretsema. Selline mure ikka teistel automarkidel ja mudelitel kui seda
nüüd Octavia on.
|
urmas66
|
postitati 26.01.16 12:07 |
Kuna mul vend on suur Länkari fann,siis tal eelmisel 100-l ja praegusel V8-l, on kasko poolt nõutud lisa immo.Mõlemale autole on see paigaldatud Järve
Amservis.
Nii palju võin öelda,et need ei ole kummalgi autol töötanud tõrgetetta.Pregusel autol on selline kaakaskantav 2-se suurune tablett.Mis siis autost
teatud kaugusele minnes suretab auto välja.Aga sellega on ka see ,et aegajalt ei tunne süsteem seda ära ja siis suretab auto välja,nii kui käigu sisse
paned ehk kaitseb sinu autot ka sinu enda eest.Peale käivitamist pead ootama mingit piiksu,aga on juhuseid olnud,kus seda piiksu on tulnud mitu
minutit oodata või isegi auto välja suretada,väljuda,uksed lukustada ja kõike otsast alustada.
Volvo XC90-le aastal 2007 ei lubatud lisaimmot tootja poolt panna või ainult siis kui oled nõus kogu elektri süsteemi garantii lõppemisega.Tänast
seisu ei tea.
Teadlikult ei võtnud seda võtmevaba süsteemi oma praegusele autole.
|
tnx
|
postitati 26.01.16 08:26 |
Üldiselt autode infoturve on naljanumber tootjast sõltumata ja seda on ka korduvalt demonstreeritud. See ei piirdu ainult võtmeta või võtmega
sisenemisega, siiagi postitasin lingi, kuidas Jeepide internetiga ühendatud multimeediasüsteemi kaudu võeti ühendust auto juhtimist mõjutavate ajudega
ja sunniti ta roolis istuva juhi tahtele mitte alluma. Nende süsteemide häkkimine on kuum teema juba mitu aastat ja selleteemalisi ettekandeid palju.
Youtubest vastavaid märksõnu otsides leiab tundide kaupa huvitavat kuulamist-vaatamist.
Võtmeta käivitus ses suhtes jah üks lihtsamaid probleeme, 100 aastat tagasi leiutatud analoogsignaali võimendi ajab asja täitsa ära. Seda on peaaegu
piinik häkkimiseks nimetada Põhiprobleemiks näikse olema see, et võtme
olemasolu kontrollitakse ainult kävitiamise ajal ja kui hiljem signaali ulatusest välja lähed, siis auto seisma ei jää.
|
M.Jaaska
|
postitati 25.01.16 20:48 |
See kohtu case on siiski mitte-kessy autode üle. See on see, et MEGAMOS crypto on nii kehva et isegi 6 kuud hiljem saab kopeeritud võtmega auto käima,
kui oled kunagi võtit käes hoidnud(rendi auto näiteks)
KESSY probleem pole ainult VAG viga. Lihtsalt võtme signaali võimendatakse piisavalt palju, et auto arvab, et võti ukse kõrval ja lubab käima. Siin ei
aita muu kui võtme mähkimine signaali mitte-läbivasse materjali.
Vaja oleks juba tehasest pin-koodi, või muud muudetavat turvaelementi. Vanal lux-peugeotil oli isegi olema. Aga küll ka see lahti häkitakse.
Lihtsalt tuleb aru saada, et kui sul on midagi mida keegi väga ihaldab ja see maksab, siis keegi sellele küüned ka mingil moel taha aetakse. Ei tasu
siis nii uhket autot osta.
|
rihonet
|
postitati 25.01.16 20:25 |
Ei tea kas peaks superbile lisaimmo paigaldama ja kas keegi on seda juba teinud?
|
Ranx
|
postitati 25.01.16 17:39 |
Sinu õnneks on sul "skoda" ,mida vargad ei taha isegi ette unustatud võtmetega ( olen katsetanud)
|
okas
|
postitati 25.01.16 16:21 |
Tere,
Mida teate teie sellest, et KESSY süsteemiga masinaid saab ära häkkida?
Ja seda siis mitte eriti suure vaevaga, kui otsida isegi viimase poole aasta uudiseid selle kohta.
Põhjuseks turvaauk krüptograafiasüsteemis (kindla tootja oma) aga ka muud puudused.
Kahjuks võib internetist leida ka artikleid, kus kirjas, et VW grupp on mingit seltskonda lausa kohtuga vaikima sundinud, et nad oma uurimistööd ei
publitseeriks. Vähemalt mitte eriti tundlike detailidega, mille teadmine teeks paljud VW grupi masinad suvalistele jorssidele märksa lihtsamini
häkitavamaks.
Kas keegi teab näiteks vastata, kuidas on situatsioon 2015 ja edasi toodetud koda autodega? Kas on jätkuvalt haavatavad?
|