Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Superb484

 postitati 15.02.16 13:14
Tsitaat:
Algselt postitas: KSskoda
Selge, aitäh Teile ;)


Kui leiad vastuse oma probleemile, ole hea jaga seda ka minuga.
Istun samasuguse mure otsas ning lahendust pole välja suutnud veel selgitada. Sümptomid samad, jaheda ilmaga mõned tunnid seisnud, siis käivitamine üsna pikk kuid hommikul (täitsa külma mootoriga) ega ka sooja mootoriga ei ole mitte mingisugust probleemi.
KSskoda

 postitati 12.01.16 19:33
Selge, aitäh Teile ;)
Ranx

 postitati 12.01.16 18:38
Kuna arvuti teel viga diagnoosida sama raske nagu sünnitust vastu võtta ,siis oleks vist õige diagnostika teha ,selle all ma ei mõtle juhtme taha panemist ,vaid ikka mootori tööks vajalike survete /andmete kontrollimist.
On ülim idiootsus hakata ükshaaval juppe vahetama /remontima.
Kui asud Tallinna kandis soovitaks sellist kohta ,kasvõi vea üles leidmiseks :
http://www.autohooldus.ee
teavad need mehed Vag gruppi autodest rohkem ,kui esindused ;)
Kuna pumba remont/uus pump kallis ,tuleks teised vead ennem välistada.
KSskoda

 postitati 12.01.16 18:24
Aku on uus peal, starteri kohta ei oska tõesti hetkel mida öelda. Tangin ainult tanklates. Probleem on samuti + kraadide juures (kuskil +0 kuni +7) aga siis vajab ketramist poole vähem.
Ranx

 postitati 12.01.16 18:18
Loomulikult hakka pihta odavamatest ja lihtsamatest asjadest.
Kas starter ,ning aku on korralikud ,et starter veab õige kiirusega ?,proovi teiselt autolt täkku anda.
Kui pump ,siis juba sitem ja kallim lugu ,aga selleks tuleb kindel olla ,ennem ,kui raha kulutama hakkad.
Kas probleem on ainult miinus kraadidega ? või ka mõne +kraadi juures juba?
Kasutad ikka tankla kütust?
KSskoda

 postitati 12.01.16 16:39
On üle vaadatud ka see kas tuleb küünaldele voolu peale, nendega kõik korras, läbisõit sai alles 250 000 ja hooldused on korrapäraselt tehtud. 2000 km tagasi vahetasin lisaks rihmadele ka kõik filtrid ja õlid ära.
Ranx

 postitati 12.01.16 15:30
Eelsüüte küünlad vahetasid ,aga kas vool kah sinna peale tuleb ?
Muidugi on sellel v6 mootori üks nõrkadest kohtadest keskmiselt kiiremini kuluv kõrgsurve pump,aga see sõltub suuresti läbisõidust ,ennem 250 tuhandet tavaliselt need ära ei sure.
Kui see mootor hõre on ,siis peab läbisõit olema kõvasti üle 500 tuhhi ,või täiesti hooldamata auto.
KSskoda

 postitati 12.01.16 15:06
Üks arvamus oligi pumbas, samuti pakkus keegi, et mootor võib hõre olla, oleks see ka üks variant?
Enrico

 postitati 12.01.16 14:40
Kostab nagu oleks kütusepumbas viga või oled kehva kütusega toitesüsteemi umbe ajanud.
KSskoda

 postitati 12.01.16 13:44
Tervitus
Oskab keegi pakkuda lahendusi, miks auto nö ketrab end külmaga üpris kaua tööle? Külmemal ajal piisab sellest kui auto on umbes 3-4 tundi seisnud ja juba siis hakkab jukerdama. Autoks superb 2.5 120kw 2003. Käivitades ketrab, mootor nagu hüppaks peal ja välja ajab tossu. Pika peale venitab ikka auto tööle. Vahetatud on eelsüüteküünad, pihustid on kontrollitud ja samuti ei vaju kütus alla ja õhku ka vahele ei saa.
Tänud ette ära!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]