Teema ülevaade |
tnx
|
postitati 13.05.16 07:19 |
Nüüd on talv küll läbi, aga õnnestus võrrelda uut (nagu O3 peal) 1,4tsi mootorit ja natuke vanemat 1,8 ning tõdesin üllatusega, et kevadiste ilmadega
soojeneb uus oluliselt kiiremini, kui vanem. Ilmselt põhjus väljalaskekollektori ja plokikaane ühendamises, aga kas sellest siis talvel ei piisa
temperatuuri hoidmiseks?
|
Ranx
|
postitati 12.01.16 14:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
minul papp tervel radikal ees. panen tavaliselt siis kui enam tuba soojaks ei läe. ää võtan kui kogemata avastan. enamasti siis kui kõige kuumemad
suveilmad juba möödas on.
keema pole veel saanud. no ega diislist muud polegi oodata.
prügikott on kahtlemata ka väga hea. välja ei paista eriti ja vajadusel saab ilma käsi määrimata "reguleerida". |
No ei saa siin üldistada midagi ,on diisleid mis väga hästi ja kiiresti soojenevad ,võtame kasvõi VAG-i v6 tdi ,mida ka superbi peal kasutati.
Mul neid v6 tdi-sid mitmeid olnud ,ainult väga head kogemused .
Kui ma oleks pidanud olude sunnil 1.4 bensuka ostma ,oleks ka sinna raudselt webasto lisaks tellinud .
Mu diisel rs läheb ilma webastota kiiremini soojaks ,kui naabrimehel 1.4 tsi ,ta ei uskunud ise kah seda alguses.
|
diesel
|
postitati 11.01.16 21:28 |
minul papp tervel radikal ees. panen tavaliselt siis kui enam tuba soojaks ei läe. ää võtan kui kogemata avastan. enamasti siis kui kõige kuumemad
suveilmad juba möödas on.
keema pole veel saanud. no ega diislist muud polegi oodata.
prügikott on kahtlemata ka väga hea. välja ei paista eriti ja vajadusel saab ilma käsi määrimata "reguleerida".
|
diesel
|
postitati 11.01.16 21:27 |
minul papp tervel radikal ees. panen tavaliselt siis kui enam tuba soojaks ei läe. ää võtan kui kogemata avastan. enamasti siis kui kõige kuumemad
suveilmad juba möödas on.
keema pole veel saanud. no ega diislist muud polegi oodata.
prügikott on kahtlemata ka väga hea. välja ei paista eriti ja vajadusel saab ilma käsi määrimata "reguleerida".
|
tnx
|
postitati 11.01.16 08:54 |
Hmm. Minu autol plokisoojendus ja põhjakate ning enne sõitu 5-10 min lasen koha peal ka tiksuda. Siis otse maanteele, jahutusvedelik läheb 90 peale
3-4 km jooksul, õli temp paar km hiljem 50 ja veel 15 km hiljem üle 80.
Kui väljas alla -20, siis peatudes või vaba hooga lastes kukub õli temp kohe kraad-paar, aga sellest soojemaga ei ole sarnast asja täheldanud.
Plusskraadidega soojeneb maanteel õli kiiremini ja rohkem, aga rohkem erinevusi küll ei ole -5 ja -25 kraadiga.
Linnas sõites soojeneb õli veel hoopis rutem.
Otse radika vastu ma pappi enam ei pane pärast seda, kui nooruses sai niimoodi ühest autost kogu jahutusvedelik välja keedetud -20 kraadiga maanteel
sõites.
|
urmas66
|
postitati 08.01.16 16:21 |
Tänapäevastel autodel aitab pigem ainult radiaatori vastu paigaldatav asi.Mina kasutasin Volvol,kui webasto ei töötanud(mõned aastat tagasi kui need
ligi 30 külmad olid) tavalist lainepapi tükki.Sulgesin põhimõtteliselt kogu radika,servadest jätsin nii ühe cm katmatta.Ei läinud see sellega liiga
soojaks ka mõne kraadi külmaga ega linnas ummikus istudes.
|
tnx
|
postitati 08.01.16 15:15 |
Mina olen 1,8tsi superbil seda alumist võret prooviks kilekotiga kinni katnud ja mingit silmaga nähtavat ega muul moel tuntavat vahet see
maanteesõidul tekitanud ei ole. Ülemine on tal samuti 3/4 ulatuses niigi kinnine.
|