Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Haldexi teemadel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rstdi[/i] [quote][i]Algselt postitas: enzo[/i] [quote][i]Algselt postitas: rstdi[/i] Ma ei ole diislite vihkaja, aga diislil on täna ainuke eelis, et kütust kulub vähem. Kõiges muus on turbobensukas üle. [/quote] Natuke rohkem, kui aasta tagasi kirjutasid nii: postitati 10.10.14 13:47 Tunnen kaasa neile, kes RS ostnud endale (esiveo pärast). Väljas pole veel (veel hinda pole väljas), aga tellida saab Octavia III 135KW 4x4 DSG, mis sama kiire sisuliselt nagu bensukas RS (7.1sek). Tellimusi võetakse vist vastu juba :) Tsehhi lehelt võib täpsemalt uurida, mujalt ma seda infot ei leinud (nii uus asi). Seega, kes mõtles RS peale, siis nüüd on täiesti arvestatav valik tulemas. Isegi praegu seda kaalun. Tuleb siis nii luukpära kui ka combina. Nüüd kogemus mõlemaga olemas ja vaadates selle teema postitusi, siis ikkagi see 4x4 diisel ei ole eriti RS konkurent? [/quote] RS ei ole täna minujaoks enam valik, kuna ma olen RS mudelitega sõitnud 7a kokku järjest (ca 230tuh km) ning soov oli vahetada see 4x4 vastu, mis vähemalt paberil oleks sama kiire. Naisele samas väga meeldib RS (O2) ning RS ei plaani veel müüa. Kui küsida kas ma kahetsen, et uut RS (O3) ei ostnud? Siis vastus on EI KAHETSE, sest diisel saab andeks, kuna 4x4 on piisavalt lõbus ning väga hea pidamine igapäeva olukorras. Oleks ma ostnud esiveolise diisli, siis ma ei oleks olnud üldse rahul. Kuna see kütusekulu just linnas on vahe täna siiski ikkagi mitu liitrit, siis pean leppima diisliga. Kuid Halexi kokkuvõtteks enda poolt: * igapäevaselt väga hea, toimib väga loogiliselt. * seal kus esivedu on kinni, ei saa veel midagi aru * saab "driftiga", kuid pole päris see ehk ESC siiski sekkub seal, kus poleks vaja - samas jälle turvalisem ka. Kuid külgees saab sõita küll, aga see piir on väga õhuke, kus elektroonika tahab appi rutata. * kohepealt saab igapäevaselt vajadusel startida täisgaasiga ei pea seal midagi "mängima" vms * Pidurdab ja jääb seisma samamoodi nagu ESIVEDU :D ehk kiirendab nagu suvel, aga seisma jääb talvel nagu autod libedaga ikka. * puudub see esiveolise "ujumine", kui libedal startida. Rahulikult lumes stardides nagu suvel, midagi ei anna märku, et libe on kui just rohkem gaasi ei vajuta. Ma olen kunagi natukene proovimasinaga ka Haldex 4 versiooniga sõitnud, mina väga vahet ei tee, kui palju see Haldex 4 vs Haldex5 nüüd parem/kehvem on. Kellelgi siin kogemusi rohkem? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Haldexi teemadel
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.7%
- SQL:
51.3%
]