Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Haldexi teemadel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rstdi[/i] [quote][i]Algselt postitas: reverse[/i] Lumes/lahtisel pinnal müttamisel on ikka vääne oluliselt olulisem kilovatist. Kõik räägib diisli kasuks paraku. Turbo lag diislil on muidugi hea huumor :D Arvestades, et max vääne on diislil veidi madalamal kui tfsi mootoritel. Kas võis probleem olla selles, et üritasid väände asemel kilovati seljas ratsutada? Ehk siis hoidsid pöördeid kõrgel selle asemel, et lasta diislil madalal korralikult sikutada? Kunagi proovisin jäärajal kahte 4WD Leoni (Haldex gen 3), 110kW diisel ja 132kW 1.8T. Diisliga oli hulga lõbusam :) [/quote] Läheb Haldexist väga kaugele, aga: Miks WRC masinad siis diislid ei sõida, kui see diisel on nii super? Top Gear tegi ringrajal testi, diisel ei sobi sinna. Kui inimene on diisli fänn, siis pole siin midagi vaielda, aga diisli ainuke eelis on tema kütusesääst. Vääne on nii väikeses vahemikus, et see aitab ainult käru vedamisel. Kui ma istun oma RS'i on sellega hoopis teine sõita, veab 1500 alates, suudab seda teha iga käiguga (diisel paraku ei suuda 6nda sõita 70ga, peab käikudega mängima). Startides on praegusel diislil suur eelis kuna see on 4x4. Ma ei väida, et ma kõike oskaks, aga diislil on lag ja seda on tunda, bensukal puudub see. Praegune diisel on lõbus siis kui korralikult vajutada, sõita väände piiril ei juhtu sisuliselt midagi (esiveolisega ma kungi sõitsin selliselt ca 2h kuni 2000 pöördega jäärajal, kuna siis oli pidamine parim lamellil), kurvist väljasaamiseks on vaja jõudu või olen mina millestki valesti arusaanud? Jäärajal oli lõbus, aga diisel siiski tööloom, mitte lõbusõidu masina jaoks. Diislil oli eelis siis kui benukatel ei olnud turbot. Täna on (vähemalt Skodal) aga kõikidel bensukatel ning nagu siin keegi tõi kenasti välja TFSI vääne algab madamalt ja lõppeb hiljem. Ma ei ole diislite vihkaja, aga diislil on täna ainuke eelis, et kütust kulub vähem. Kõiges muus on turbobensukas üle. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Üldine
»
Haldexi teemadel
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.2%
- SQL:
55.8%
]