Teema ülevaade |
tnx
|
postitati 09.10.15 07:34 |
Ma olen üsna suurt tabelit kusagil näinud, palju 1 auto pealt teenitakse, aga ei leia hetkel.
Paar vihjet siiski:
http://www.autonet.ee/uudised/autouudised/61360
http://www.detroitnews.com/story/business/autos/2015/02/22/toyota-per-car-profits-beat-ford-gm-chrysler/23852189/
Aga ma arvan, et koda ei ole seal vaesemate hulgas, tal pole ju kallites maades tehaseid ja mingeid udukalleid arenduskulusid samuti mitte.
Keerulisemad asjad tulevad kõik emafirmalt otse üle ja vihmavarju või usb liidese välja mõtlemine ei maksa tehase jaoks kopikatki.
|
..heigo..
|
postitati 08.10.15 07:41 |
Ma saan aru, et otseselt ei puuduta, aga mõlemad müüvad sisuliselt sama vigast asja, aga üks keeldub silmaklappe eest võtmast.
Viga ei pruugi üldse olla eesti esinduses, kui tehas keeldub oma praaki hüvitamast, siis võimalik, et max vastutulek kliendile saabki olla esinduse
poolt see 25-30 prossa ale.
Äkki Skodat müüaksegi sellise kattega, et rohkem pole võimalik.
|
tnx
|
postitati 08.10.15 07:34 |
VW kampaaniad otseselt A100 ei puudutagi, nendeni peaks samad kampaaniad jõudma koda tehase vahendusel. Kas ja mis ulatuses jõuavad, on iseasi.
Näiteks õlikulu probleemi kohta kirjutatakse http://www.briskoda.net/forums/topic/332562-scout-18tsi-high-oil-usage/?p=4011608 et tehased (ja võibolla ka esindused) siiski
ise omavad mõningast otsustusvabadust.
|
..heigo..
|
postitati 08.10.15 06:00 |
Sain ka selle pulli kinni maksta, kett küll ei purunenud, aga hakkas häält tegema 1.4tsi(läbisõit oli seal 140000 kandis). Sain samas suurusjärgus
alet, mis tegelikult polnudki eriti ale, kuna olen ka skoda klubi liige.
Arvestades selle konterni skandaale, üldse ei imestaks, kui keti venimine on disainis sisse arvestatud.
Kui Auto100-s mainida VW-t , siis tehakse suuri silmi, nagu need ei kasutakski samu kette ja VW kampaaniad neid ei puuduta.
|
tnx
|
postitati 05.10.15 07:26 |
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2337&page=1 on siinse rahva kogemustest muljetatud
|
viiking
|
postitati 04.10.15 17:08 |
Kui veab, siis lihtsalt ketipinguti seekord.
Muus osas ega peale garantiiaega just avasüli vastu ei võeta paraku jah.
|
JMRS
|
postitati 04.10.15 16:07 |
Purunenud ei ole, aga Jettal vahetati garantiikorras ära tasuta. Nüüd on ls. 170 000 ja käivitusel jälle kõrin, tuleb minna ja küsida, mis siis nüüd
saama hakkab...
|
msn
|
postitati 04.10.15 13:29 |
Tere,
Ajendatuna Delfis ilmunud artiklile, lisan ka omapoolse hiljutise kogemuse.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/volkswagen-saatis-maaletoojale-salainstruktsiooni?id=72613153
1,2 51kw-se mootoriga 4,8 aastasel Fabial pidas mootori kett vastu 82000km. Selle purunemine tõi Auto100-s kaasa pea 900 EUR-se remondiarve. Auto
garantiiaeg oli 4 aastat ja seetõttu tehase poolsele remondi kompenseerimisele võimalust ei leitud. Niipalju tuli esindus vastu, et nende poolne
kompensatsioon oli tööle/varuosadele 25-30%. Lasin ka uurida võimalust lasta see teha tehase kulul, kuid (väidetavalt) tehas sellele vastu ei
tulnud.
Palju siinsetel kasutajatel on tulnud kokku puutuda keti purunemise probleemiga ja kuidas seda on kompenseeritud (eriti peale garantiiaja lõppemist)?
|
|