Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rage

 postitati 01.09.15 21:09
Tsitaat:
Algselt postitas: Commer
Kus teha lasid?
kuna ta ostis auto ühelt Tartu kasutatud autode platsilt ja asi juhtus mingi umbes kuu jooksul, siis plats maksis arve ja tööd tehti Auto100s
Commer

 postitati 25.08.15 17:49
Kus teha lasid?
Rage

 postitati 20.08.15 12:26
mu neiul lasi kett 185000 pealt üle, 1,8TSI Superb 2009 aasta jagu, kogu töö läks 500-600€ kandis maksma.
Commer

 postitati 20.08.15 09:40
Ei pidanud 240000 vastu, üleeile lasi kett üle, kellal 235000
tnx

 postitati 07.11.14 09:37
Ok. See ei tähenda, et 240000 juures kindlasti uuesti peaks vahetama. Kett pole rihm, mida näidiku järgi vahetatakse, eelmine kord pidi tal järelikult midagi viga olema.
Commer

 postitati 05.11.14 21:14
Hooldusraamatus on vahetatud 120 000 hoolduses
tnx

 postitati 04.11.14 08:18
Kust see teadmine nüüd tuli, et keti peaks 240000 juures vahetama?

EDIT: lugesin nüüd vähe pikemalt seda saksakeelset foorumit ja ka sealt edasi viidatud lehti ja neist jäi mulje, et peaasjalikult lähevad 1,8 ja 2,0 mootoritel katki hoopis pingutid. Need töötavad õlirõhuga ja lisaks on neil mingi mehhaaniline süsteem, mis peaks keti enam-vähem pinges hoidma ka seisva mootoriga. See vedru hoopis läheb katki, mille tulemuseks on see, et kui pärast pikemat seismist (hommikul) õlirõhk piisavalt kähku üles ei tule, siis viskab käivitamisel keti üle, isegi kuni 5-6 hammast. Sellist viga viikingi viidatud meetodiga (pinguti sirutuse mõõtmine) tuvastada ei saa, see viga ei pruugi ka mingit eelnevat hoiatust anda. Mõned arvasid, et probleemi süvendab/kiirendab long-life õlide kasutamine ja pikad hooldusvälbad. Samas oli ka pilte, kus pingutil 5-6 hammast väljas ja soovitati kett kiiresti ära vahetada. Võta siis kinni.
Commer

 postitati 03.11.14 20:53
180000 hoolduse pakkumise sain Auto100-st:
http://commer.eu/img/180.JPG
Õli ostsin kampaania ajal Automaailmast ja jupid Forsist - sai tunduvalt soodsamalt:cool:

210000 hoolduse pakkumine:
http://commer.eu/img/210.JPG
Selle tegin juba sõbra juures, samuti jupid Forsist ja õli Automaailmast, tuli poole soodsam;)
Keti peaks vahetama 240000 hooldusega
viiking

 postitati 03.11.14 17:01
http://www.skodacommunity.de/skoda-forum/skoda-superb-ii-forum/81549-probleme-steuerkette-1-8-tsi-baujahr-2011/index6.html#post11083 48

Siin väidab, et saab kontrollida oluliselt lihtsamalt/kiiremini. Tõsi küll, maha ei võeta midagi.
tnx

 postitati 03.11.14 08:55
Mulle öeldi, et keti kontrollimiseks tuleb ta maha võtta, mis on ligi päeva töö. Niisama külmalt ja soojalt käivituse kuulamine ei maksa muidugi midagi.
1.8 mootori ketil väidetavalt nii suuri probleeme pole, nagu 1.4 ja 1.2, mistõttu tema ennetav vahetamine võib siiski ebamõistlikult kalliks osutuda. Viimase versiooni paigaldus pole minu silmis praegu küll mingi argument, arvestades seda, et iga eelmise versiooni (mis kunagi oli ju ka viimane) on tehas otsustanud hiljemalt aasta möödudes jälle järgmise vastu välja vahetada. Olen kunagi omanud ka autot, millel kallis tüüpviga, mis tekitati detaili täiustuse käigus ja esines ainult viimase tootmisaasta eksemplaridel.
viiking

 postitati 02.11.14 07:00
Ketipinguti ja keti seisukorda võiks ju hoolduse käigus kontrollida lasta küll kui see just kosmoseteadus ei ole arvestades kui palju on nende konstruktsiooni juba ajaloos uuendatud, sest kett venib välja ja/või ketipinguti annab saba ja mõlemal juhul on tulemus sama. Sellise läbisõidu puhul võib-olla oleks vaja kasvõi niisamagi viimase versiooni vastu vahetada, kui nende jubinate vanemad mudelid on sees, kuna mootori remont on igal juhul kallim lõbu kui klapid on peas.
Keti ja ketipinguti teemasid on nii siin kui meretagustes foorumistes arutatud kui veidi otsida ja lugeda, kui on huvi.
alarallin

 postitati 01.11.14 12:12
Loogiliselt tuleks teha mõlema hoolduse asjad, välja arvatud kattuvad. Ehk 2 korda ei ole mõtet jutti õli vahetada. :D Mis täpselt nende hoolduste käigus tehakse, saad teada esindusest küsides.
zipper

 postitati 31.10.14 19:18
Ketil vahetusvälp puudub.
Kui käivitades kolinat kuulda pole, ei ole põhjust muretsemiseks.
T.Rehelem

 postitati 31.10.14 18:47
Tere.
Autol on viimane hooldus tehtud 148 171km
Järgmine hooldus pidi olema 180 000 , kuid on jäätud tegemata.
Nüüd on autol läbisõit 195 000
Sooviksin auto hooldusesse viia kuid nüüd olen dilemma ees mida peaks autol vahetama.
škoda esindusest ei osatud mulle vastata, millal tuleks vahetada mootoril ketti, äkki on siin kellegil kogemust, millal tuleks vahetada ning kas on vaja vahetada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.6% - SQL: 50.4%]