Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
JValdo

 postitati 13.10.18 17:42
Kaks kuud vana Octavia Combi 85Kw manuaal.
Paagis enamuse ajast olnud Neste ProDiesel.
Esimese 5000km keskmine arvutuslik kulu 4,6l/100le.
Kompuuter näitab 4,4l/100le.
Tehase andmetel keskmine 4,1l/100le.
urmas66

 postitati 15.05.18 13:13
Kuna jutt diislitest,siis ilmselt sobib ka siia teemasse.
Nimelt tegime firma autodele NESTE küttekaardid ja tankides NESTE kallimat PRO Diislit,on kütte kulus märgatav langus.Minu Vitol oli on ühe päevaga 1,5l kulu kompu järgi kukkunud.Täna näitas päeva keskmist 6,8 mis on selline number,et seda olen saanud enne ainult rahulikul maantee sõidul.Ehk 6 senti kallim hind on kokkuvõttes minu puhul rahaliselt kasulikum.
urmas66

 postitati 10.05.18 20:05
Kuna Scoudil olid all 225/50R17 rehvid,siis nendega olid nii spido kui odo suht täpsed. Kontrollisin seda tööle sõiduga,mis oli GPS pakutuga umbes 40km otsa peale sisuliselt sama.Spido valetas ka ainult 2km/h rohkem. Ehk siis olen oma arvestustes üsna kindel ja tegin neid veel mitu korda,sest üritasin ikkagi kuidagi selle autoga väiksema kuluga hakkama saada kuid ei õnnestunudki.
Kui aastane läbisõit jääb 10-15tkm piirdesse,siis polegi suurt vahet,kas 5 või 7 sajale. Aga kui sõidad aastas 45tkm,siis on vahe suur. Ehk,kui lubatud keskmise ja tegelikkuse vahe on umbes 3l siis on ikka suur vahe rahaliselt.
Ma saan praegu võimsama mootoriga 140kw(+ kiirendusel veel lisaks 12sek jooksul vist 40kw) ja tonn raskema 4x4 VITO-ga, vähemaga hakkama. Kusjuures spido ja odo näitavad samu numberid,mida Scout näitas.
stefan

 postitati 10.05.18 11:31
Kui juba nii täpselt kuluarvestust pidada (kompuuter versus tšekkide järgi), siis soovitan üle kontrollida ka odomeetri vea määra. Näiteks sõites sirgel maanteel 50km pikkuse lõigu odomeetri järgi ning võrrelda seda gpsi mõõdetud teekonna pikkusega. Võib mõne auto puhul üllatusi esineda :)
Eelmine masin mul (B7 Passat Alltrack õiges mõõdus rehviga) oli õige kasin oma aruga kilomeetrite lugemisel, nii et tegelikult läbisin iga auto mõõdetud 100km kohta ligi 4 kilomeetrit enam. Seetõttu lihtsalt tšeki ja odo näidu põhjal arvutades oli keskmine kulu eriti kehvapoolne. Peale viimast autovahetust nihkus maakodu 5 km jälle kaugemale, nii nagu tegelikult on :)

Omast kogemuses, kui on vähemalt 1h maanteesõitu eesti oludes, millest kuni 50% 110 ala, siis laias laastus TDI 4x4 Passati keskmine tuli 5.7-5.9 sajale, ja TSI 4x4 Passat 7.4-7.6 liitrit sajale. Olenevalt ilmaoludest (tuul/sademed) võis mõlema puhul kuni pool liitrit vähem või rohkem kuluda sama sõidurütmi juures.
4x4 TDI Karoqi keskmine pikemal maanteeotsal 5.8 sajale, üleüldine pikaajaline keskmine on 6.8 sajale.

Aprilli alguses rendiauto kogemus polaarjoone taga - AudiA6 TDI quattro (140kW),ühtlane 250km maanteesõit kuiva tuulevaikse ilmaga, keskmine kiirus 93kmh - kulu 6.0 sajale (kompuutri andmeil 5.9). Eelnevalt mitmekülgsema sõidurežiimiga paari päeva jooksul läbitud 350km keskmine oli 7.6 l/sajale.
rstdi

 postitati 10.05.18 07:00
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Mina oma eelmise O3 135kw 4*4 ütleks ka nii:
linnakulu suht võimatu saavutada. Ehk reaalne suvel sinna 6,5 ja talvel 7,5 kanti.
Maanteel parimaks sain 4,8l (Viljandi - Tallinn ots), kuid see oli tõesti kenasti sõites. Muidu nagu Urmas66 mainis alla 5,3-5,7 naljalt ei saa.

Samas Tallinn-Itaalia-Tallinn reis Rootsi kaudu tuli ka keskmiseks 5.2l ja seda siis 3800km peale. Keskmine kiirus jäi ka seal ca 100km/h kanti.


Mul oli Horvaatia tripil kompu järgi keskmine 5,7l/100km. 4 inimest autos,tempo rahulik,kiirteid kokku umbes 2000km,kogu ls 6800km. Kui tsekid kokku lõin ja läbisõiduga läbi arvutasin, tuli keksmiseks 6,5l/100km.
Üks hea asi selle auto kütuse kulu juures oli see,et kiirteel 150-170 lastes kulu ei suurenenenud liitrites vaid võibolla liitri jagu või isegi vähem, võrreldes 90-100km/h sõiduga.


Mul oli ka auto täis (2täisk + 2 last + pakiruum täis). Kiirteedel, mis asusid Saksamaa/Itaalia oli tempo ikka vahepeal niipalju kui tuli ehk siis 234km/h venitas välja, kuid mõistlik oli sõita max 180km/h, sest siis oli see kõigi jaoks mugav (vaikne). Kuid Saksamaa tuli ikkagi 6 tunni keskmiseks 97km/h, kuna ei saa sõita lihtsalt. Selliselt, et paned 160+ peale ja sõidad 1-2 tundi ei saa.
Ma arvutasin ka oma kulu tsekkide põhiselt. Kuna seal on teed siledad, siis veeretakistus on ka väiksem oluliselt, isegi kui kiiresed suuremad.
10a + tagasi aga sai ka Saksamaal kenasti lõunast põhja sõita 150km/h ja see tuli ka 4.5h keskmiseks kiiruseks.

Kui ma toon siia juurde oma praeguse Cupra 4x4, siis maanteel saab sellega ka alla 8l hakkama, linnas keskmiselt ikkagi 9-10l (ummikutes palju). Rehv on selle aga 235/35/19 vs 205/55/16 Octaviga. Seega diisel säästlikum ikka.
urmas66

 postitati 08.05.18 08:39
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Mina oma eelmise O3 135kw 4*4 ütleks ka nii:
linnakulu suht võimatu saavutada. Ehk reaalne suvel sinna 6,5 ja talvel 7,5 kanti.
Maanteel parimaks sain 4,8l (Viljandi - Tallinn ots), kuid see oli tõesti kenasti sõites. Muidu nagu Urmas66 mainis alla 5,3-5,7 naljalt ei saa.

Samas Tallinn-Itaalia-Tallinn reis Rootsi kaudu tuli ka keskmiseks 5.2l ja seda siis 3800km peale. Keskmine kiirus jäi ka seal ca 100km/h kanti.


Mul oli Horvaatia tripil kompu järgi keskmine 5,7l/100km. 4 inimest autos,tempo rahulik,kiirteid kokku umbes 2000km,kogu ls 6800km. Kui tsekid kokku lõin ja läbisõiduga läbi arvutasin, tuli keksmiseks 6,5l/100km.
Üks hea asi selle auto kütuse kulu juures oli see,et kiirteel 150-170 lastes kulu ei suurenenenud liitrites vaid võibolla liitri jagu või isegi vähem, võrreldes 90-100km/h sõiduga.
rstdi

 postitati 08.05.18 06:58
Mina oma eelmise O3 135kw 4*4 ütleks ka nii:
linnakulu suht võimatu saavutada. Ehk reaalne suvel sinna 6,5 ja talvel 7,5 kanti.
Maanteel parimaks sain 4,8l (Viljandi - Tallinn ots), kuid see oli tõesti kenasti sõites. Muidu nagu Urmas66 mainis alla 5,3-5,7 naljalt ei saa.

Samas Tallinn-Itaalia-Tallinn reis Rootsi kaudu tuli ka keskmiseks 5.2l ja seda siis 3800km peale. Keskmine kiirus jäi ka seal ca 100km/h kanti.
urmas66

 postitati 07.05.18 12:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001
Tere
Küsimus uue skoda omanikele. Nimelt huvitab mind kütusekulu. Tehnilised andmed VS reaalsus

Sain nädalaega sõita uue Octavia Combiga 2.0 TDI CR 4x4 110 kW
Tehnilised näitajad:
kütusekulu
linnas-5,9
trass- 4,3
keskmine- 4,9

reaalsuses keskmine kulu
linnas-7,5 (sõit Tallinnas)
trass-5,7 (Tallinn-Narva-Tallinn 90 km/h)
läbisõit 16000


Minul oli 2015a Euro6 mootoriga Scoudiga 2,0TDI 135kw, peaaegu samad numbrid,mis sina saanud oled.Sõitsin sellega 75000km ja oli suht sama algusest kuni lõpuni.Mul oli nii umbes 70/30 maantee linn ja üldist keskmist näitas kompu 6,8-7,0 kanti.Tankimiste järgi võttes oli ligi 8 stabiilselt .

Edit: Ma krodagi ei näinud sellel autol numbrit mis oleks alganud 4-ga , isegi siis kui lõid sõidupealt nulli ja sõitsid 90-95-ga ainult maanteed. Parim tulemus on Tallinn-Panevežis 5,3.Kiirus 95 püsikaga va asulad.Startisin laup hommikul vara ja tee oli suht tühi.
stefan

 postitati 04.04.18 13:09
Vaatan, et Tšehhi autoajakirjanikud on teinud hulga sõiduautodega mingi fikseeritud testiringi, kus on nii linna, maanteed, kiirteed, tõusu ja langust. Ning mõõtnud reaalse keskmise kulu ja pannud tabelisse võrrelduna tootjapoolse keskmisega. Tingimuste koha pealt: testsõidud tehti vähese liiklusega kellaajal, testsõitu alustati sooja mootoriga, kiirendused tehti pigem tempokalt, liiguti maksimaalse lubatud piirkiirusega. Mõningaid nihkeid põhjustavad kuigipalju erinevad ilmaolud, kuid indikatiivselt annavad need tulemused siiski mingisuguse reaalelule lähedase ülevaate.
Mulle jäi silma et 140kW versioon VAG 2.0 TDI mootorist on päriselus üsna isukas. BMW diislitel käärid suured. Ka Lexuste hübriidid ei hiilga. Väikeste TSI mootorite tulemused on ka loogilised, Seat Ibiza peal on testitud nii 1.0 (70kW) kui 1.5TSI (110kW) ning tegelik kulu neil mootoritel sama. Kui 1.0TSI testiring tehtud kõrgema Seat Aronaga, on erinevus laboris saadud tehasetulemusega hulga suurem.

http://www.auto.cz/velky-test-realne-spotreby-vime-ktera-auta-skutecnych-silnicich-nejuspornejsi-120366
tnx

 postitati 17.02.14 07:39
Tsitaat:
Valgusfoori tagant minema ajades näitab kütusekuluks 50 l/100km.


See on küll vähe. Mina sain diiselautoga ikka 92,9 ka kätte. Selleks pidi startima väga ettevaatlikult, et mõõtmise hetkel oleks minimaalselt üle selle piiri, kus l/h asemel l/km hakkab näitama. Sama autoga 80% maanteesõit talvel oli keskmine 6,6 suvel 4,8. Talvel tehasenumbreid taga ajada ei ole tõesti mõtet.
ocu

 postitati 14.02.14 19:29
;)
tanela

 postitati 14.02.14 19:04
Aga mu isal on mosse mis sihtkohta jõudes ajab paagist benssu välja.

Reaalsetest numbritest rääkides- 95% kesklinnas sõitmist tuleb kütusekuluks ~9 liitrit sajale. Valgusfoori tagant minema ajades näitab kütusekuluks 50 l/100km. Valgusfoore kesklinnas mille taga seista on oi kui palju.
Maanteel jääb kütusekulu 5 liitri piirimaile.
ocu

 postitati 13.02.14 21:01
1,6 Tdi 77kW octavia comby ls. ~2200km. siiani olen saanud keskmiseks arvutuslikult 6,2l sajale. sellest 80% linn ja 20%mnt. ma ei tea - pole vist väga hull. loodan et kukub ka vähe suurema ls juures ja suvel võib juba hakata ehk nägema 5,.. keskmist nr.
puhas trassiots valga-viljandi-keila näitas kompu järgi 4,7l - ei oska öelda kas ka tegelik on selline.
MeelisK

 postitati 10.02.14 17:51
Tööauto sama konfiga ja keskmine küttekulu 6,5 kanti.
Ei tundu eriti öko, kuid talverehvidega ja meie "hooldatud" teedega vist enamvähem. Eraldi linna ja maanteed ei oska välja tuua, pole võimalust testida.
Marek001

 postitati 10.02.14 14:25
Tere
Küsimus uue skoda omanikele. Nimelt huvitab mind kütusekulu. Tehnilised andmed VS reaalsus

Sain nädalaega sõita uue Octavia Combiga 2.0 TDI CR 4x4 110 kW
Tehnilised näitajad:
kütusekulu
linnas-5,9
trass- 4,3
keskmine- 4,9

reaalsuses keskmine kulu
linnas-7,5 (sõit Tallinnas)
trass-5,7 (Tallinn-Narva-Tallinn 90 km/h)
läbisõit 16000

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.7% - SQL: 41.3%]